تجهیزات پزشکی در شیراز

تجهیزات پزشکی در شیراز : با محصولات تجهیزات پزشکی بی گزند بمانید

 

تجهیزات و کالای پزشکی بی گزند واقع در شیراز – معالی آباد مجتمع تجاری آفتاب بزرگ واحد ۳۲۶

همکاران محترم می توانند از طریق شماره تلفن زیر با ما در تماس باشند

09176010509

09179998515

07136237837

آدرس فروشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز

شیراز – معالی آباد – مجتمع آفتاب – طبقه اول – واحد ۳۲۶

 

تجهیزات پزشکی در شیراز
تجهیزات پزشکی در شیراز

آدرس دفتر پخش تجهیزات پزشکی در شیراز

تجهیزات پزشکی در شیراز
تجهیزات پزشکی در شیراز


صدا و سیما خیابان شهید زارع ساختمان ۲۰ واحد ۳

کالای پزشکی در شیراز :

شیراز یکی از کلان شهر های ایران است که امروزه تبدیل به یکی از قطب های پزشکی در ایران شده است . چه از نظر خدمات پزشکی نظیر دکتر های مختلف در زمینه های دندان پزشکی ، زنان و زایمان ، روانشانسی ، . . . و چه از نظر ارائه کالا های پزشکی مانند

شیراز از جمله شهر های پیشتاز در ایران به شمار می رود . در اکثر خیابان های شیراز می توان تعدادی فروشگاه کالای پزشکی و یا درمانگاه ، بیمارستان و یا آزمایشگاه های دولتی و خصوصی دید . حتی تعداد زیادی از این فروشگاه های لوازم پزشکی نیز ، به صورت آنلاین فعالیت می کنند . افراد می توانند همه ساعته با مراجعه به سایت های مربوطه ، کالا های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی هزینه آن را پرداخت کنند .

تجهیزات پزشکی در شیراز :

بسته به این که افراد دقیقا به دنبال چه نوعی از تجهیزات پزشکی هستند ، فروشگاهی که باید به آن مراجعه کنند ، متفاوت خواهد بود . البته برخی از فروشگاه های لوازم و تجهیزات پزشکی در شیراز ، بسیاری از تجهیزات پزشکی را به صورت یکجا دارند . حتی بسیاری از این فروشگاه ها ، برخی از تجهیزات پزشکی را به صورت کرایه ای در اختیار مشتریان قرار می دهند . به عنوان مثال برخی از افراد برای چند ساعت به یک ویلچیر احتیاج دارند . به دلیل هزینه ی نسبتا بالایی که ویلچیر دارد ، افراد ترجیح می دهند در صورت نیاز ، آن را با هزینه ای پایین تر کرایه کنند . در زیر به چند مورد از تجهیزات پزشکی که بیشترین آمار کرایه را در بین مشتریان دارند ، اشاره شده است :

  • تشک های مواج : این تشک ها بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی است که مجبور هستند زمان زیادی از روز را در تخت بگذارند . به عنوان مثال افراد سالمندی که دارای محدودیت های خاص حرکتی هستند ، افراد معلول با دامن حرکتی محدود ، . . . مهم ترین مزیت این تشک ها در جلوگیری از ایجاد زخم بستر می باشد .
  • دستگاه اکسیژن ساز : این دستگاه بیشتر برای بیمارانی مورد استفاده قرار می گیرد که مشکلات ریوی دارند و نیاز به اکسیژن جهت تنفس طبیعی دارند .

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد ، خرید تجهیزات پزشکی فوق ، هزینه ای سنگین به دنبال دارد و هم چنین گاها بیمار این تجهیزات را صرفا برای مدتی کوتاه نیاز دارد . به همین دلیل مقرون به صرفه ترین پیشنهاد برای این افراد ، کرایه تجهیزات پزشکی مورد نظرشان می باشد . در شیراز فروشگاه هایی که تجهیزات پزشکی مختلف را به مشتریان کرایه دهند ، در همه جا به چشم می خورند .

شماره تماس تجهیزات و کالای پزشکی در شیراز 

اگر به محصولات تجهیزات پزشکی در شیراز احتیاج دارید کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید

09176010509

09179998515

07136237837

یا به آدرس فروشگاه لوازم پزشکی بی گزند مراجعه کنید :

معالی آباد – مجتمع آفتاب بزرگ – طبقه اول واحد ۳۲۶

یا اینترنتی سفارش دهید از طریق لینک زیر

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی 

لوازم پزشکی شیراز :

به طور کلی لوازم پزشکی به ابزار و تجیهزاتی گفته می شود که در پیشگیری ، درمان ، کنترل ، بهبود ، . . . بیماری های مختلف نقش پر رنگی را ایفا می کنند . این لوازم به طور کامل و پیشرفته در تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز وجود دارد و مخصوص کادر درمان می باشد ؛ اما فروشگاه های لوازم پزشکی نیز این وسایل را در اختیار بیماران قرار می دهند . برخی از این فروشگاه ها به صورت عمده لوازم پزشکی را می فروشند . به عنوان مثال افراد می توانند در صورت نیاز چندین جعبه ماسک ، دستکش ، ضد عفونی کننده ، ملافه های یک بار مصرف ، . . . را از این فروشگاه ها تهیه کنند . فروش عمده بیشتر جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد . بیماران معمولا از خرده فروشی ها ، لوازم پزشکی مورد نیاز خود را تهیه می کنند . در شیراز تعداد بسیار زیادی عمده و خرده فروشی وجود دارد .
حتی بسیاری از این فروشگاه ها به صورت آنلاین نیز خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند . خرید آنلاین لوازم پزشکی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران می شود . تعداد فروشگاه هایی که در شیراز به صورت آنلاین فعالیت دارند ، بسیار زیاد است .

معرفی بزرگ ترین شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی در شیراز ( بر روی لینک زیر کلیک کنید )

پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز

کالای پزشکی در خیابان صورتگر شیراز :

کالا های پزشکی عموما هم جهت مصرف در بیمارستان ها و هم برای فروش به بیماران ، مورد استفاده قرار می گیرند . همان طور که پیش تر به آن اشاره شد ، شیراز یکی از شهر هایی است که شعب بسیار زیادی از فروشگاه های کالای پزشکی در آن موجود می باشد . برخی از این کالا های پزشکی را در تمامی نقاط شهر می توان تهیه کرد ، از همین رو نیاز به مراجعه بیمار به فروشگاهی خاص نیست . به عنوان مثال برخی از کالا های پزشکی نظیر اسپری های مخصوص آسم را حتی در داروخانه های شیراز نیز ، می توان به راحتی یافت ؛ اما برخی از کالا های پزشکی نیز هستند که صرفا باید از فروشگاهی خاص تهیه شوند . در برخی از خیابان های شیراز ، تعداد زیادی فروشگاه کالای پزشکی به چشم می خورد که این فروشگاه ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند .
به عنوان مثال در خیابان صورتگر ، تعداد بسیاری فروشگاه کالای پزشکی دیده می شود . در این فروشگاه ها تنوع محصولات بالا می باشد . البته قیمت محصولات در تمامی این فروشگاه ها تقریبا یکسان و برابر می باشد . مزیت بزرگی که این قبیل خیابان ها دارند ، این است که در صورتی که کالای پزشکی مورد نظر فرد در یکی از فروشگاه های آن خیابان موجود نباشد ، حتما در سایر فروشگاه های آن خیابان موجود می باشد .

لیست تجهیزات پزشکی شیراز :

اگر به محصولات تجهیزات پزشکی در شیراز احتیاج دارید کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید

09176010509

09179998515

07136237837

یا به آدرس فروشگاه لوازم پزشکی بی گزند مراجعه کنید :

معالی آباد – مجتمع آفتاب بزرگ – طبقه اول واحد ۳۲۶

یا اینترنتی سفارش دهید از طریق لینک زیر

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی 

تجهیزات پزشکی به ابزاری گفته می شود که پزشکان با کمک گرفتن از آن ها ، به بهبود حال بیماران سرعت می بخشند . بیماران نیز در صورت نیاز می توانند اقدام به خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود کنند . تجهیزات پزشکی به چند دسته اصلی تبدیل می شود و هر کدام نیز زیر شاخه هایی دارند . در زیر به معرفی برخی از آن ها پرداخته شده است :

  1.  تجهیزات آزمایشگاهی : این دسته از تجهیزات اکثرا در آزمایشگاه ها و یا کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند . اصلی ترین کابرد این اقلام در تحلیل مربوط به آزمایش ها خون ، ادرار ، آزمایش های مربوط به ژنتیک و سایر مواردی که در زیر دسته ی بیولوژیک قرار گرفته اند ، می باشد . این تجهیزات بسیار متنوع بوده و ابزار های متعددی را شامل می شوند . برخی از این ابزار ها در زیر آمده اند :
    تمامی سیستم ها و ابزار های مربوط به میکروبیولوژی .
    دستگاه مخصوص آنالیز کننده مقدار گاز های موجود در خون .
    تحلیل کننده ترکیبات دارو های مختلف موجود در آزمایشگاه .
    ابزار جمع آوری و ذخیره خون .
    ابزار آنالیز کننده فاکتور های انعقاد خون .
  2.  تجهیزات تشخیصی : این دسته از تجهیزات همان طور که از نام آن نیز مشخص است ، در بیمارستان ها و مراکز درمانی صرفا جهت تشخیص وضعیت کلی بیمار ، مورد استفاده قرار می گیرند . با کمک تجهیزات تشخیصی ، پزشک می تواند با توجه به علائم بیمار ، آزمایش های لازم را انجام داده و با استفاده از این ابزار ، مشکل اصلی را پیدا کند . برخی از مهم ترین تجهیزات تشخیصی در زیر ذکر شده اند که به اختصار به توضیح آن ها پرداخته شده است :
    دستگاه اکوکاردیو گرافی .
    دستگاه سونو گرافی .
    دستگاه رادیو گرافی ( تصویر برداری X – Ray ) .
    دستگاه تصویر برداری به وسیله تشدید موج های مغناطیسی ( به آن MRI نیز گفته می شود ) .
    دستگاه تومو گرافی کامپیوتری ( نام دیگر این دستگاه سی تی اسکن می باشد ) .
    استتوسکوپ ( گوشی های مخصوص پزشکی ) .
    دستگاه مخصوص تصویر برداری داپلر .
    مقیاس سنج ویژه بیمار .
    دستگاه سنجش میزان اکسیژن خون بیمار ( پالس اکسی متر ) .
  3. تجهیزات پشتیبان حیات : این تجهیزات جهت حفظ وضعیت ثبات و مناسب بیمار می باشند . در صورتی که بیمار موفق به گذران دوره بحران شود و علائم خطر را پشت سربگذارند ، پزشک معالج با کمک گرفتن از تجهیزات پشتیبان حیات ، علائم آن ها را ثابت نگه می دارد . آن دسته از ارگان هایی که دچار مشکل و یا نقص شده اند ، بدون کمک این تجهیزات ، به مشکل جدی بر می خورند . در زیر به اختصار به توضیح برخی از مهم ترین تجهیزات پشتیبان حیات پرداخته شده است :
    دستگاه انکوباتور مخصوص نوزادان : کابرد اصلی این دستگاه برای کمک رسانی ویژه به نوزادان ، به خصوص نوزادان نارس می باشد . این دستگاه از شرایط محیطی ایده آل و مناسب تقلید کرده و شرایط مناسبی را برای نوزادان فراهم می کند . معمولا دستگاه انکوباتور همراه با چند وسیله دیگر مانند ونتیلاتور و یا دستگاه اکسیژن ، مورد استفاده قرار می گیرد .
    دستگاه ونتیلاتور : ونتیلاتور دستگاهی است که باعث انتقال هوای تنفسی به داخل و یا خارج ریه های شخص ، می شود . در آن دسته از بیمارانی که مشکلات مختلف تنفسی داشته و یا بدن آن ها قادر به تامین اکسیژن مورد نیاز نمی باشد ، ونتیلاتور نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کند .
    دستگاه های مخصوص ریه و قلب : به این دستگاه ها ” بای پس قلبی – ریوی ” یا CB نیز گفته می شود . این دستگاه ها اهمیت بالایی داشته و گاهی اوقات در حین عمل جراحی ، به عنوان قلب و یا ریه بیمار ، انجام وظیفه می کنند . دستگاه مذکور به عمل اکسیژن رسانی و هم چنین گردش خون کمک می کند .
    دستگاه دیالیز : به طور کلی دیالیز دستگاهی است که تمامی سموم و یا املاح اضافی را از خون خارج می کند . در آن دسته از افرادی که مشکلات کلیوی داشته و کلیه آن ها قادر به انجام این عمل نیست ، دیالیز کاربرد بسیاری دارد . در حقیقت می توان گفت که دیالیز در حین انجام عملیات پاک سازی سموم خون ، نقش کلیه فرد را بازی می کند .
  4.  تجهیزات قابل استفاده جهت بازه های زمانی بلند مدت : این تجهیزات زیر شاخه ابزار های کمکی ، جهت تامین شرایط مناسب درمانی بیماران می باشند . نوع ابزار و هم چنین مدت زمان استفاده از آن توسط بیمار ، بایستی زیر نظر پزشک معالج باشد . در صورتی که پزشک این گونه تشخیص بدهد ، شخص باید از یکی از این تجهیزات در مدت زمان مشخصی که اکثرا زمان زیادی است ، استفاده کند . اغلب این تجهیزات با دوام و جهت استفاده های بلند مدت می باشند و می توان از آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی و هم چنین منازل نیز ، استفاده کرد . در زیر به برخی از پر کاربرد ترین این تجهیزات اشاره شده است :
    تخت های مخصوص بیمار .
    صندلی های چرخ دار ( برقی و یا دستی ) .
    دستگاه های ویژه تهویه هوا ( اکسیژن ساز ) .
    عصای دستی یا زیر بغلی و انواع واکر ( یا سایر تجهیزات پزشکی کمک حرکتی مشابه ) .
    مخزن های اکسیژن قابل حمل یا ثابت .
    دستگاه های ویژه حرکات کششی ( در شرایطی که عضوی از بدن دچار در رفتگی شده باشد ) .
    دستگاه ویژه دیالیز کلیه .
    تشک های طبی موج دار و فشاری ( برای جلوگیری از زخم بستر در افراد مشکل دار ) .
    دستگاه بلند کننده و بالا بر بیمار ( برای آن دسته از بیمارانی که مشکلات حرکتی دارند ) .
    پمپ های ویژه انسولین ( ویژه بیماران دیابتی ) .
    پتو های مخصوص و پد فتوتراپی ( مخصوص آن دسته از نوزادانی که دچار زردی شده اند ) .
  5.  تجهیزات درمانی : این دسته از تجهیزات به ابزاری اطلاق می شوند که صرفا جهت درمان بیماران مورد استفاده قرار می گیرند . این تجهیزان جهت درمان بخش های آسیب دیده و یا رفع انواع نا هنجاری ها ، کاربرد دارند . برخی از مهم ترین تجهیزات درمانی در زیر آمده است :
    پارچه ، باند و گاز های استریل .
    ابزار مخصوص جراحی مانند عینک ، دستکش ، ماسک ، کلاه و روپوش .
    پمپ های تزریق : از این پمپ ها جهت تزریق انواع مایعات ، دارو استفاده می شود . دقت این دستگاه بسیار بالا بوده و مایعات و دارو های مورد نظر را طی مدت زمان معین ، وارد بدن بیمار می کند .
    لیزر های پزشکی : لیزر از جمله ابزار هایی است که در زمینه های مختلف پزشکی کاربرد دارد . به طور کلی لیزر در درمان بسیاری از بیماری های موثر است ؛ از همین رو به یکی از اصلی ترین تجهیزات درمانی تبدیل شده است . از لیزر جهت فرستادن امواج با مدت زمان پالس دهی ، سطح انرژی و یا طول موج های مختلف ، استفاده می شود .

آدرس کالای پزشکی شیراز :

آدرس تجهیزات و کالای پزشکی در شیراز : همان طور که پیش تر گفته شد ، شیراز یکی از شهر هایی است که فروشگاه کالا ها و لوازم پزشکی بسیاری ، در آن به چشم می خورد . افراد بر حسب نیاز خود می توانند به یکی از این فروشگاه ها مراجعه کرده و کالا مورد نیاز خود را خریداری کنند . هم چنین افراد می توانند جهت اطمینان به چند فروشگاه مشابه رفته و قیمت کالای مورد نظرشان را پرسیده و در نهایت آن کالا را با مناسب ترین قیمت ، تهیه کنند .

اگر به محصولات تجهیزات پزشکی در شیراز احتیاج دارید کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید

09176010509

09179998515

07136237837

یا به آدرس فروشگاه لوازم پزشکی بی گزند مراجعه کنید :

معالی آباد – مجتمع آفتاب بزرگ – طبقه اول واحد ۳۲۶

یا اینترنتی سفارش دهید از طریق لینک زیر

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی 

آدرس تجهیزات و کالای پزشکی در شیراز

در زیر لیستی مختصر از چندین فروشگاه کلای پزشکی در شیراز به همراه اطلاعات آن ها ذکر شده است :

  1. – تجهیزات پزشکی طاها . خیابان قصردشت . رحمت آباد .
  2.  تجهیزات پزشکی تکاپو طب فارس . خیابان ملاصدرا . روبروی بانک ملت .
  3.  لوازم پزشکی خیام . پل نمازی . میدان نمازی . بلوار کریم خان زند .
  4.  تجهیزات پزشکی ژنوم . تقاطع خیابان شهید فقیهی و اردیبهشت .
  5. تجهیزات پزشکی مهرگان . بلوار استقلال . بعد از چهار راه هوابرد .
  6.  تجهیزات پزشکی نور . خیابان قصر دشت . گود گری . بعد از بیمارستان فرهمند فر .
  7.  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی رازی تجهیز . خیابان ملاصدرا . خیابان اردیبهشت . نرسیده به چهار راه شهید فقیهی .
  8. تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی پاستور . چهار راه سینما سعدی . خیابان شوریده شیرازی .
  9.  کالای پزشکی شاهی . بلوار شریعتی ( معالی آباد ) . مجتمع تجاری گاندی .
  10.  لوازم پزشکی گلستان . شهرک گلستان . بالا تر از فلکه دوم . ابتدا بلوار علامه امینی .

فروشگاه های کالای پزشکی فوق ، تنها تعداد محدودی از فروشگاه های موجود در شیراز هستند . بسیاری از این فروشگاه ها علاوه بر امکان مراجعه حضوری ، امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان فراهم کرده اند . از همین رو افراد می توانند هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند ، کالای پزشکی مورد نیاز خود را ، از طریق صفحات و سایت های فروشگاه های مذکور ، خریداری کنند .

نمایندگی لوازم پزشکی در شیراز :

افراد می توانند جهت اطمینان از اصل بودن کالای پزشکی که خریداری می کنند ، به نمایندگی های معتبر کالای مورد نیازشان مراجعه کنند . در زیر به برخی از این نمایندگی ها در شیراز اشاره شده است :

  1.  تجهیزات و کالای پزشکی بی گزند . معالی آباد . مجتمع تجاری تفریحی آفتاب .
  2.  لوازم پزشکی شیراز ( نمایندگی انحصاری Omron و ریشتر در شیراز ) . مشیر فاطمی . مقابل خیابان هدایت .
  3. مرکز پیام دیابت فارس . میدان ولیعصر . مقابل درمانگاه نادر کاظمی .
  4.  تجهیزات پزشکی لیزری . بلوار پاسداران . خیابان سرباز .
  5.  تجهیزات پزشکی یاسان ( نمایندگی فروش و پخش دستگاه قند خون ، انواع ماسک ، تست های تشخیص مواد مخدر ، . . . ) . حد فاصل چهار راه اصلاح نژاد و میدان فخر آباد .

مغازه تجهیزات پزشکی در شیراز :

در شیراز بر خلاف برخی از شهر های ایران ، تمامی این مغازه ها در یک خیابان خاص نیستند و افراد می توانند با مراجعه به هر خیابان ، یک الی چند مغازه تجهیزات پزشکی ، پیدا کنند . در زیر به تعدادی از این مغازه های تجهیزات پزشکی در شیراز اشاره شده است :

  1.  تجهیزات و کالای پزشکی بی گزند . معالی آباد . مجتمع تجاری تفریحی آفتاب .
  2. تجهیزات پزشکی پارس مدیکال . خیابان دستغیب . بلوار صنعت .
  3. تجهیزات پزشکی آپادانا . بلوار کریم خان زند . ارگ کریم خان .
  4. – تجهیزات پزشکی فارسیان . خیابان بعثت . بلوار استقلال .
  5. تجهیزات دندان پزشکی صالح جم . سی متری سینما سعدی .
  6. تجهیزات پزشکی فیروزی . خیابان قدمگاه غربی .
  7. کالا و تجهیزات پزشکی پویان . خیابان کریم خان زند . نرسیده به خیابان نشاط .
  8. تجهیزات پزشکی آتیه . خیابان ملاصدرا .
  9. تجهیزات پزشکی رادینا طب . خیابان زند . حد فاصل ۲۰ متری سینما سعدی و باغشاه .
  10. فروشگاه لوازم آزمایشگاهی و شیمیایی امین . خیابان عفیف آباد .
  11. فروشگاه تخت های بیمارستانی مهندس رضایی . صدرا . بلوار پاسداران .

اگر به محصولات تجهیزات پزشکی در شیراز احتیاج دارید کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید

09176010509

09179998515

07136237837

یا به آدرس فروشگاه لوازم پزشکی بی گزند مراجعه کنید :

معالی آباد – مجتمع آفتاب بزرگ – طبقه اول واحد ۳۲۶

یا اینترنتی سفارش دهید از طریق لینک زیر

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *