سمعک کاشتنی چیست ؟

سمعک کاشتنی چیست ؟ تجهیزات پزشکی بی گزند مرجع فروش باتری سمعک است

سمعک کاشتنی چیست ؟

سمعک کاشتنی چیست ؟ ( ایمپلنت گوش ) :  ایمپلنت گوش نوعی عمل جراحی ست که با نام کاشت حلزون گوش نیز شناخته می شود . سمعک های این نوع عمل ، از نوع روی – هوا هستند . این سمعک می تواند در سایز های ۱۰ (باتری سمعک شماره ۱۰)، ۳۱۲ ، ۱۳ و ۶۷۵ در بازار به فروش برسند که هر رنگ آن ، نمایان گر سایز باتری است . برای شروع فعالیت باتری ایمپلنت ، کافیست تا روکش روی باتری از روی محصول جدا شود . با جدا شدن روکش ، فعالیت های شیمیایی باتری شده و از این لحظه ، عمر مفید باتری محسوب می گردد .
البته عمر مفید باتری ایمپلنت به عوامل متعددی بستگی دارد . معمولا باتری های ۶۷۵ که با رنگ آبی موجود هستند ، بیشترین میزان طول عمر را دارند . پس از آن ، باتری ۱۳ نارنجی رنگ ، ۳۱۲ قهوه ای رنگ و در اخر ، کمترین طول عمر را باتری ۱۰ دارد که با رنگ زرد مشخص شده است . با نزدیک شدن باتری به انقضای خود ، نوعی آلارم ملایم در سمعک شنیده شده و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه ، دستگاه خاموش می شود . البته تجهیزاتی وجود دارند که می توانند میزان اتمام کامل باتری را مشخص کنند تا در صورت بروز جابجایی و مشکلات ، باتری سالم را از باتری اتمام یافته تشخیص دهند . این وسیله در تمامی کلینیک های شنوایی و خدمات شنوایی موجود می باشد .

این مطلب را هرگز از دست ندهید :

بهترین مارک باطری سمعک

خرید سمعک های ایمپلنت از تمامی فروشگاه های تجهیزات طبی ، داروخانه ها ، فروشگاه های آنلاین و مراکز خدمات شنوایی می تواند صورت بگیرد . بهتر است تا هنگام خرید ، به اسم ” باتری سمعک ایمپلنت ” دقت داشت تا با سایر باتری های هم سایز و مشابه جابجا خریداری نشوند .
برای دریافت بهترین نتیجه و بهترین عملکرد از باتری ایمپلنت ، بعد از جدا نمودن برچسب از روی محصول ، ۵ دقیقه صبر کنید تا واکنش های شیمیایی درون کالا به طور کامل آغاز شوند ؛ سپس آن را درون سمعک قرار دهید .
از قرار دادن سمعک در محیط های مرطوب خودداری کنید . محیط هایی همچون حمام ، سونا و … ؛ چرا که رطوبت از عمر باتری کم می کند . همچنین در ساعاتی که نیازی به استفاده کردن از سمعک وجود ندارد ، علاوه بر خاموش کردن کالا ، درب باتری را نیز باز کنید تا رطوبت موجود در محفظه خارج شود . این کار از اکسیداسیون باتری جلوگیری می کند .

در لوازم پزشکی بی گزند باتری های زیر موجود است

جهت مشاهده انواع باتری بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک
سمعک کاشتنی چیست ؟
سمعک کاشتنی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *