شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی : بی گزند بمانید

به تازگی کانال ویژه همکاران در تلگرام راه اندازی کرده ایم در این کانال برخی از محصولات با قیمت فوق العاده در اختیار همکاران عزیز قرار می دهیم و این قیمت در سایت اعلام نمی شود بنابراین توصیه می کنیم عضو کانال تلگرم بی گزند ویژه همکاران شوید مخصوصا اگر محصولات دیابت ( دستگاه تست قند خون نوار قند خون سر سوزن قلم انسولین فشار سنج و…) کار می کنید

کانال تلگرام بی گزند ویژه همکاران

همکاران محترم می توانند از طریق شماره تلفن زیر با ما در تماس باشند

09176010509

09179998515

07136237837

 

بی گزند شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

آماده سازی دستگاه ها و کالا های پزشکی اهمیت زیادی در پیشرفت جنبه های پزشکی یک کشور دارد . اماده سازی تجهیزات درجه یک و با کیفیت ، از برند های سرشناس و پشتیبانی محصولات ، می تواند گام مهمی در ارتقا خدمات مربوط به یک بیمارستان ، درمانگاه و … ایفا کند . این کار ، سلامت جامعه را تضمین کرده و کمک می کند تا افراد از خدماتی با کیفیت بهره مند گردند .
شرکت های پخش عمده تجهیزات پزشکی با هدف فراهم سازی بهترین و معتبر ترین تجهیزات و دستگاه های پزشکی ایجاد شده اند . این شرکت ها برند های معتبر را در تمامی زمینه ها شناسایی می کنند . برند ها می توانند شامل برند های داخلی و یا خارجی باشند .

گروه هدف شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

  • بیمارستان ها
  • درمانگاه ها
  • فروشگاه های پخش تجهیزات درمانی
  • فیزبوتراپی ،
  • افراد شخصی و مشتریان معمولی
  • و …

هستند . در برخی شرایط ، این تجهیزات به صورت عمده و یا خرده ، حضوری و یا انلاین به فروش می رسند . در هر حال ، انتخاب شرکتی مناسب و معتبر ، نقش مهمی در راستای میزان سلامت و و درمان ایفا می کند .

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی
شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

انتخاب شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

انتخاب شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی مناسب برای خریداری این تجهیزات ، یکی از مهم ترین اقدام می باشد . چرا که با توجه به برند های متنوعی که برای هر وسیله در بازار موجود است ، انتخاب برند مناسب امری دشوار بوده و این نیاز وجود دارد که با اعتماد به یک شرکت ، مستقیما به سمت اجناسی از بهترین برند و بالا ترین کیفیت هدایت صورت بگیرد .

شرکت های معتبر در این زمینه ، تجهیزاتی با کیفیت عالی و تضمین شده را به مشتری ارائه می دهند و خریدار می تواند از خرید خود ، رضایت کافی را به دست آورد و نیازی به تحقیق در مورد سایر برند ها وجود نداشته باشد .

یکی از فاکتورهای انتخاب شرکت پخش کالای پزشکی ، لیست شدن  شرکت در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی است
هرچقدر که شرکت از تخصص بیشتری در زمینه ی کالا های پزشکی برخوردار باشد ، اجناس ارائه شده توسط آن نیز معتبر تر بوده و مشتری رضایت بیشتری خواهد داشت . به همین علت شرکت بی گزند در سال های اخیر ، سعی کرده تا از متخصصین مجرب در این زمینه کمک بگیرد تا اطمینان و اعتماد مشتریان را جلب نماید .

بی گزند با در نظر گرفتن اولویت سلامت و درمان افراد ، برند ها و محصولاتی را ارائه می دهد که مورد تایید پزشکان بوده و دارای استاندارد های جهانی هستند . این مساله ، نشان دهنده ی حس مسئولیت پذیری در برابر سلامت افراد است .
از دیگر ویژگی های مهم شرکت های پخش عمده تجهیزات پزشکی ، ارائه ی توضیحات جامع و کامل ، و نیز مشاوره ی خرید است . چرا که در برخی شرایط ، ممکن است خریدار اطلاعات لازم را در مورد یک کالا و یا برند نداشته باشد . به همین دلیل ، مشاوره ی پیش از خرید می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری خریدار داشته باشد .

هدف اصلی مشاوران بی گزند اطلاع رسانی صحیح است نه فروش کالا

علاوه بر این ، خدمات پس از خرید و پشتیبانی نیز از وظائف یک شرکت پخش بوده و جزو مزایای آن محسوب می شوند . گاهی افراد پس از خرید یک کالا ممکن است در نحوه ی استفاده از آن دچار مشکلاتی شوند . در این شرایط ، پشتیبانی شرکت می تواند آنان را برای استفاده ی صحیح از تجهیزات یاری کند . این مشاوره باید توسط متخصصین صورت بگیرد تا فرد را به سمت دریافت نتایج دقیق تر هدایت کند .
علاوه بر این ، محصولات باید دارای گارانتی و ضمانت کالا باشند . چرا که برخی از کالا ها ، چه کالا های وارداتی و داخلی ، ممکن است دارای مشکلاتی باشند .

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

بسیاری از مشکلات می تواند در کارخانه و یا حین حمل و نقل به وجود بیاید که به دلیل آکبند بودن کالا ، امکان تشخیص مشکل توسط شرکت وجود ندارد . در این شرایط ، بعد از استفاده ی محصول توسط مشتری ، ایرادات ممکن است نمایان شوند . در این شرایط ، وظیفه ی شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی ، دریافت کالا ، ارتباط با شرکت سازنده و تعویض آن کالا است . برخی شرکت ها علاوه بر امکان مرجوعی و تعویض کالا ، قابلیت بازگشت هزینه را نیز برای مشتریان قرار داده است .
در بسیاری از موارد ، خرید عمده ی تجهیزات پزشکی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد . خرید عمده ، قیمت کالا را کاهش می دهد و برخی شرکت ها علاوه بر این کاهش قیمت ، تخفیفاتی را نیز برای خرید های عمده قرار می دهند . این امر ، قیمت کالا را تا حد زیادی کاهش می دهد و برای خریدارانی مثل بیمارستان ها و مراکز درمانی ، باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد . علاوه بر این ، شرکت های آنلاین ، معمولا سرعت بالایی برای ارسال محصولات دارند و خرید از آن ها زمان کمتری نسبت به خرید حضوری نیاز دارد . در این شرایط تنها کافیست سفارش از طریق سایت یا تماس تلفنی ثبت گردد . سپس سفارشات ظرف مدت چند ساعت الی چند روز به دست خریدار رسیده و نیاز به صرف هزینه های حمل و نقل محصولات نیز وجود ندارد .

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی
شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

کالا های پزشکی شامل محصولات متنوع و گسترده ای می باشند که هر شرکت ممکن است بخشی از محصولات و یا تمامی ان ها را تحت پوشش قرار دهد . کالا های پزشکی می توانند شامل دسته بندی های زیر باشند :

فروش عمده دستگاه تست قند خون :

در سال های اخیر ، رشد چشمگیری در تعداد مبتلایان بیماری های مربوط به فاکتور های خونی از جمله قند خون مشاهده شده است . در این بین ، با توجه به فرهنگ پیشگیری از بیماری ، تجهیزات پزشکی خانگی مورد استقبال قرار گرفته اند . یکی از پر فروش ترین تجهیزات پزشکی خانگی ، گلوکومتر ها یا دستگاه تست قند خون هستند . این محصولات با داشتن برند ها و مدل های گوناگون ، در مراکز بسیاری به فروش می رسند .

گلوکومتر در برند های ایرانی و غیر ایرانی متعددی در بازار یافت می شوند . برند های ایرانی دارای نمایندگی و شعب مختلف در بسیاری از استان ها و شهر های کشور هستند . برند های خارجی نیز می توانند با کمک نمایندگی های مستقیم ، و یا با شرکت های واسطه به فروش برسند .

این نمایندگی ها محصولات را به صورت عمده در اختیار دیگر فروشندگان قرار می دهند . خریداران عمده این محصولات ، فروشگاه ها ، سایت های انلاین فروش ، مراکز خدمات درمانی و کلینیک های دیابت هستند . مراکز ذکر شده با خرید عمده از نمایندگی های متعدد و برند های معتبر و سرشناس ، این مجموعه را به صورت تک و یا عمده در اختیار دیگر مشتریان قرار می دهند .

بسیاری از شهرستان های کوچک ، دارای مراکز فعال جهت فروش عمده محصولات نیستند . به همین دلیل ، تجهیزات مورد نظر را از دیگر شهرهای بزرگ خریداری می کنند . از شهر های مهم در فروش تجهیزات تست قند به صورت عمده ، می توان به شیراز اشاره نمود . با کمک خرید عمده دستگاه  های تست قند خون ، تمامی شهر ها اعم از شهرستان های کوچک در نواحی که دسترسی به ان ها دشوار بوده و احتمال دور بودن از تکنولوژی پیشرفته و جدید ترین دستگاه ها وجود دارد ، می توانند به برترین محصولات دسترسی پیدا کنند . این امر به مرور زمان باعث ارتقا سطح سلامت جامعه شده و روند رشد بیماری قند خون ( دیابت ) را کاهش می دهد .

یکی از روش های خرید پرطرفدار ، خرید انلاین می باشد . طبق این روش ، خریداران می توانند محصولات مورد نظر را از برند های مختلف و با تعداد مورد نظر در سامانه ثبت کرده و در شهرستان و شهر مورد نظر دریافت کنند . این کار ، کمک می کند تا همواره به محصولات جدید و به روز موجود در ایران دسترسی داشته و از طرف دیگر  ، نیاز به تردد بین شهری به حداقل برسد .

مراکز فروش عمده از جمله سایت تخصصی تجهیزات پزشکی بی گزند ، محصولاتی به روز و پرطرفدار را ارائه می دهند ؛ و علاوه بر این ، قیمت ان ها با به حداقل رساندن واسطه ها ، کاهش یافته است . در این شرایط ، قیمت با نرخی مشابه با نرخ کارخانه ارائه می شود . کاهش قیمت ها کمک می کند تا با جلب رضایت مشتری ، میزان فروش افزایش یافته و در نتیجه سود حاصل نیز به رقم بالایی برسد .

شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی

شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی : کالا هایی مثل

  • سرنگ ،
  • دستکش ،
  • ملافه ،
  • باند ،
  • کش های طبی ،
  • باند های کشی ،
  • آنژیوکت ،
  • انواع چسب ها ،
  • پنبه
  • و … .

این محصولات می توانند به صورت عمده و یا خرده در شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی به فروش برسند . معمولا این دسته بندی مورد نیاز تمامی واحد های پزشکی و نیز افراد شخصی و عادی بوده و مشتریان عمده ی آن ، بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشند . علاوه بر این ، انواع دستگاه های لیزر ضعیف نیز از جمله تجهیزات درمانی می باشند .

شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی
شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی

وسایل عمومی پزشکی :

این تجهیزات نیز شباهت زیادی به لوازم مصرفی دارد و اکثر شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی نیز این محصولات را دارند ولی معمولا موارد موجود در آن ، مورد نیاز افراد عام نیست و متقاضیان اصلی آن ، مراکز درمانی می باشند . اقلام موجود در این دسته بندی شامل

  • برانکارد ،
  • صندلی های تابوره ،
  • رنه ،
  • دستگاه فور ،
  • اتوکلاو

و … است .

شرکت پخش لوازم مصرفی پزشکی

وسایل معاینه :

این دسته بندی عمدتا مشتریانی از مراکز درمانی داشته و اقلام آن اکثرا برای مراکز درمان ارسال می شوند . تجهیزاتی همچون دماسنج ، گوشی پزشکی ، انواع ترازو ، اتوسکوپ ، ابسلانگ ، فشار سنج و … . البته اقلامی مثل دما سنج های ساده و فشار سنج ها معمولا در اکثر منازل نیز وجود دارد و برای این نوع کالا ها ، مشتریانی غیر از مراکز درمانی نیز وجود دارد .

تجهیزات تشخیصی :

این نوع تجهیزات منحصرا مورد استفاده ی مراکز پزشکی هستند . از انواع اقلام موجود در این دسته بندی ، تجهیزات پرتو پزشکی ، هسته ای ، نوار عصب و عضله ، دستگاه ام آر آی ، فراصوتی و … هستند .

شرکت پخش عمده تجهیزات آزمایشگاهی :

تجهیزاتی همچون هود میکروبیولوژی ، فیلم فتومتر ، دستگاه هایی همچون شمارنده ی گلبول ها و سلول ها ، سانتریفوژ ، کیت های تشخیصی ، انواع میز های آزمایشگاهی و … در این دسته بندی قرار دارند .

شرک پخش عمده تجهیزات اتاق عمل :

این دسته بندی فقط برای بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد . دسته بندی آن شامل موارد مختلف و متفاوتی ست از جمله گاز بیهوشی ، لباس و گان اتاق عمل ، مانیتور ها و صفحات نمایشگر ، دستگاه هایی همچون ساکشن ، صندلی های تابوره و میز مایو ، دایسکتور ، ماسک و دستکش های اتاق عمل و … .

شرکت پخش تجهیزات بیمارستانی :

این بخش شامل تجهیزات سردخانه و سرمایشی می باشند . علاوه بر این ، انواع دستگاه های تنفس ، الکتروکاردیوگرام ، مانیتور های نمایشگر علائم حیاتی ، اکسیژن ساز و … جزو کالا های بخش های بیمارستانی هستند .

شرکت پخش عمده تجهیزات دندانپزشکی :

مشتریان این بخش از محصولات ، کلینیک های دندانپزشکی و مطب ها هستند . کالا های این دسته بندی شامل آینه های دندانپزشکی ، جرم گیر دندان ، دستگاه ساکشن دندانپزشکی (ساکشن دندانپزشکی با نوع ذکر شده در بخش های قبل متفاوت است ) ، یونیت دندانپزشکی و روکش یونیت، مواد قالب گیری ، میکروبراش ، تیغ های دندان پزشکی ، شیلد های محافظ و … می باشند .

شرکت پخش عمده تجهیزات فیزیوتراپی :

انواع دستگاه های الکتریکی فیزیوتراپی ، کمربند های طبی ، کفش های ارتوپدی ، تشک های طبی ، و … . در برخی شرایط ، اندام های مصنوعی بدن نیز در این بخش قرار می گیرند . مانند دست و پا و انگشت های مصنوعی . البته به نظر برخی متخصصین ، این نوع از تجهیزات در دسته بندی جداگانه ای قرار دارند و جزو تجهیزات توانبخشی محسوب می شوند .
البته دسته بندی های تجهیزات پزشکی بسیار متنوع تر از موارد ذکر شده می باشند و در این مقاله به طور مختصر ، به برخی از دسته بندی ها اشاره شده است . تجهیزات چشم پزشکی ، رادیوگرافی ، اکسیژن تراپی ، مغز و اعصاب ، زنان و زایمان ، روماتولوژی ، واحد اورژانس ، واحد پزشکی – ورزشی و … است که هر کدام از این دسته بندی ها به نوبه ی خود شامل موارد متعدد دیگر می باشند .
تمامی کالا های ثبت شده در شرکت های پخش کالای پزشکی باید دارای تاییدیه های لازم از نظام پزشکی و استاندارد های جهانی باشند . کالا های پزشکی به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند و بهتر است محصولاتی خریداری شود که طبق به روز ترین استاندارد ها باشد . بررسی استاندارد یک محصول توسط اداره ی کل تجهیزات پزشکی انجام می گردد . به همین دلیل ، برای اطمینان از سطح استاندارد یک وسیله ، می توان از سایت اداره ی کل تجهیزات پزشکی نیز کمک گرفت .