بهترین برند دستگاه تست قند خون سال ۱۴۰۲

بهترین برند دستگاه تست قند خون: در این مطلب قصد داریم بهترین و بدترین برند دستگاه تست قند خون معرفی کنیم

آزمایش قند خون بخش مهمی از مدیریت دیابت و سایر شرایط سلامت مرتبط است. با دستگاه مناسب، افراد می توانند سطح قند خون خود را به طور دقیق و قابل اعتماد اندازه گیری کنند. در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه های تست قند خون موجود در ایران و علم می پردازیم تا به مردم در انتخاب بهترین دستگاه برای نیاز خود کمک کنیم. همچنین ویژگی های هر برند از جمله دقت، سهولت استفاده، مقرون به صرفه بودن و موارد دیگر را مورد بحث قرار خواهیم داد. با در دست داشتن این اطلاعات، خوانندگان می توانند هنگام انتخاب دستگاه تست قند خون که نیازهای فردی آنها را برآورده می کند، تصمیم آگاهانه بگیرند.

  1.  ویژگی های بهترین دستگاه های تست قند خون در ایران
  2. دقت: دستگاه ها چقدر دقیق هستند؟
  3. سهولت استفاده: آیا افراد می توانند به راحتی آزمایشاتی را با این دستگاه ها انجام دهند؟
  4. مقرون به صرفه بودن: آیا این دستگاه ها برای افراد با شرایط خاص زندگی مقرون به صرفه هستند؟

توصیه هایی برای سبک زندگی و تنظیماتی که در آن از هر دستگاه استفاده شود

حتما این ویدیو را مشاهده کنید 

 

در این مطلب چه ویژگی های دستگاه تست قند خون را بررسی کرده ایم ؟

 

✅رضایت خریداران ✅میزان دقت در اندازه گیری
✅خدمات پس از فروش ✅قابلیت ها و امکانات
✅درصد کیفیت به قیمت ( ارزش خرید ) ✅تعداد خریداران ناراضی

بهترین مارک دستگاه تست قند خون

بهترین برند دستگاه تست قند خون  : از کاربردی ترین و پر مصرف ترین تجهیزات پزشکی خانگی ، می توان به دستگاه تست قند خون اشاره نمود . دستگاه تست قند خون که با نام گلوکومتر نیز شناخته می شود ، وسیله ای جهت بررسی میزان گلوکوز موجود در خون می باشد . این دستگاه با بررسی نمونه ی خون تازه ی مویرگی ، مقدار گلوکوز موجود در آن را مورد پردازش قرار داده و سپس نتیجه ی نهایی را روی مانتیور اعلام می کند .

علاوه بر دقت و کیفیت دستگاه تست قند خون یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب بهترین دستگاه تست قند خون موجود بودن نوار تست قند خون آن برند در بازار است به همین دلیل ما این فاکتور هم بررسی کرده ایم

اگر از دستگاه تست قند خونی استفاده کرده اید راضی نبودید لطفا پایین همین صفحه نظر خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران بی گزند دچار ضرر و زیان نشوند با تشکر 

بهترین برند دستگاه تست قند خون
بهترین برند دستگاه تست قند خون

گرچه استفاده از این محصول محدودیت سنی و … ندارد ؛ با این حال تهیه و استفاده از این دستگاه برای برخی افراد از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار می باشد . این افراد شامل :

  • بیماران دیابتی
  • اشخاص بالای ۴۵ سال
  • افرادی با اضافه وزن و چاقی ، به خصوص چاقی های شکمی
  • بانوان باردار
  • افرادی که دارای بیماری های زمینه ای بوده و یا سابقه ی ابتلا به دیابت را در خانواده ی خود دارند
  • افرادی که دارای سبک زندگی ناسالم هستند
  • و …

این افراد بیش از سایرین در معرض ابتلا به نوسانات گلوکز خون هستند .
با توجه به شرایط بیماری دیابت ، این بیماری در مراحل اولیه به نحو چشمگیری قابل کنترل بوده ؛ و در صورت تشخیص به موقع ، با روش های درمانی ساده تر ، می توان آن را مدیریت نمود .
برخی از انواع دیابت مثل دیابت نوع ۱ ، قابل درمان به طور کامل نیستند ؛ اما درصورت تشخیص فوری ، می توان آن را در مراحل خفیف تثبیت نمود . برخی دیگر مثل دیابت بارداری ، به طور موقت در بانوان باردار ایجاد شده و پس از سپری شدن دوره ی زایمان ، با کمک توصیه های پزشک می توان وضعیت سلامت را به بدن بازگرداند . در این شرایط ، مهم ترین امر ، تشخیص فوری آن است .
به همین دلیل ، تمامی گروه های ریسک که در بالا اشاره شد ، باید همواره قند خون خود را حداقل روزانه ۱ مرتبه مورد پردازش قرار دهند .
علاوه بر نقش تشخیص دیابت ، مدیریت دیابت نیز از دیگر ارکان های مهم برای افراد مبتلا به این بیماری می باشد . بیماران دیابتی با کمک دستگاه تست قند خون ، روزانه یک الی چند مرتبه ( بسته به تجویز پزشک ) باید تست قند خون را انجام دهند . رقم نمایش داده شده از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که افراد با توجه به این رقم ، باید دوز خاصی از انسولین را مصرف نمایند .
به همین دلیل ، می توان گفت که مهم ترین و اصلی ترین گام افراد در راستای پیشگیری ، کنترل و مدیریت دیابت ، انتخاب بهترین دستگاه تست قند خون می باشد .
اما با توجه به طیف وسیع از انواع این دستگاه که در بازار موجود می باشد ، چگونه می توان بهترین گزینه را بر اساس نیاز های شخصی و کیفیت دستگاه انتخاب نمود ؟
در این مطلب سعی شده تا با بررسی به روز ترین و پر طرفدار ترین دستگاه های تست قند خون ، افراد را به سمت انتخاب بهترین دستگاه هدایت نماید :

 آوان آیا بهترین برند  دستگاه تست قند خون ایرانی است ؟

از بین برترین برند های ایرانی دستگاه تست قند خون ، می توان به برند آوان اشاره نمود . این دستگاه دارای سطح دقت بالایی بوده و با روش الکترو شیمیایی ، نمونه های خون را مورد بررسی قرار می دهد . این روش ازمایش ، جهت افزایش دقت پردازش داده ها می باشد .
از مهم ترین قابلیت های دستگاه آوان ، تشخیص حجم خون است . در هنگام ارائه ی نمونه ی خون به نوار تست ، حجم خون قرار گرفته روی نوار های تست از اهمیت زیادی برخوردار است . چرا که ارائه ی خون کمتر از حد نیاز ، می تواند داده های ار دستخوش تغییرات نموده و از رقم واقعی دور کند . دستگاه اوان با تشخیص حجم خون دریافتی ، تا زمان عدم دریافت نمونه ی کافی ، بررسی میزان قند خون را اغاز نمی کند .

افراد می توانند با ارائه ی نمونه ی خون به درون کیت سنجش ، در کوتاه ترین زمان مقدار گلوکز خون را مورد بررسی قرار دهند . این سنجش با کمک ۸ الکترود در نوار های تست صورت می گیرد که باعث افزایش دقت دستگاه شده است .

رضایت خریداران 89%
دقت دستگاه 91%
نسبت کیفیت به قیمت 93%
کیفیت بدنه 73%

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه تست قند خون آوان بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه تست قند خون آوان

 

بهترین برند دستگاه تست قند خون ایرانی

نوار تست قند خون آوان

اگر مصرف روزانه شما زیاد است یکی از بهترین گزینه ها این دستگاه است چرا که نوار تست قند خون آوان همیشه در بازار موجود است و می توانید با خیال راحت تهیه کنید در ضمن قیمت نوار تست قند خون آوان نیز نسبت به سایر نوار ها کم تر است

مانتیور این دستگاه ، نتایج را با حروف بزرگ و واضح ارائه می دهد . این امر برای افراد میانسال و افرادی که دارای ضعف بینایی هستند ، گزینه ای مهم محسوب می شود . چرا که افراد مبتلا به دیابت معمولا دچار بیماری های چشمی و اختلالات بینایی نیز می شوند . در این شرایط ، حضور مانیتور بزرگ و واضح برای مشاهده ی نتایج ، ویژگی مثبتی حساب می شود .
برای افرادی که روزانه چندین مرتبه باید قند خون خود را تست کنند ، دستگاه اوان قابلیت تنظیم الارم را قرار داده است . با کمک این قابلیت ، افراد می توانند ۵ الارم را برای شبانه روز تنظیم کنند . در نتیجه تمامی تست ها را در ساعت دقیق انجام داده و هیچ کدام از وعده های تست فراموش نخواهد شد .
پس از پایان تست و مشاهده ی نتایج ، نوار تست به طور اتوماتیک از دستگاه خارج می شود . این قابلیت کمک می کند تا دستگاه از تماس با انگشتان دست جلوگیری کرده و احتمال آغشته شدن آن به خون ، به حداقل برسد .
با خرید هر دستگاه تست قند خون آوان ، تعداد ۱۰ عدد سوزن لنست و ۲۵ عدد نوار تست قند خون نیز در بسته ها موجود می باشد که پس از اتمام آن ها ، نیاز به خرید مجدد سوزن و نوار وجود دارد . نوار ها دارای کد بوده و سیستم از قابلیت اتوکدینگ برخوردار می باشد .
با توجه به اختصاصی بودن نوار های تست ، محصولات جانبی هر دستگاه نیز دارای اهمیت می باشند . انتخاب برند باید به گونه ای صورت بگیرد که تجهیزات جانبی آن مثل نوار تست همواره در دسترس باشند ؛ در غیر این صورت عملا دستگاه خریداری شده بی مصرف می گردد . به خصوص در شرایط فعلی و با وجود تحریم های مداوم و شرایط عدم فعالیت برخی کارخانه ها ، انتخاب برخی برند های خاص ، عملی پر خطر بوده و ممکن است به نوار های تست آن دستگاه دسترسی وجود نداشته باشد . انتخاب برند آوان ، این مشکل را برطرف نموده است و نگرانی از بابت کمبود نوار تست و تجهیزات جانبی وجود ندارد .
علاوه بر این ، با توجه به ایرانی بودن این محصول ، قیمت دستگاه و تجهیزات جانبی آن مقرون به صرفه می باشد . برخی افراد بر اساس شدت بیماری خود و دیگر علت ها ، ممکن است نیاز داشته باشند تا روزانه چندین مرتبه قند خون خود را تست نمایند . در این شرایط ، هزینه ها برای وی افزایش خواهد یافت . برند اوان که از برند های تولید شده در ایران می باشد ، سعی بر این داشته که هزینه های ضروری را نسبت به برند های خارجی و وارداتی به حداقل برساند . در نتیجه هم دستگاه و هم قیمت تجهیزات جانبی آن از مقداری مناسب برخوردار می باشد .

آیا  ایزی گلوکو بهترین مارک دستگاه تست قند خون خارجی است ؟

آیا  ایزی گلوکو بهترین مارک دستگاه تست قند خون خارجی است ؟ دستگاه تست قند خون اینفوبیا Infobia مدل ایزی گلوکو Easy gluco از دیگر محصولات با کیفیت محصول کشور کره جنوبی می باشد . این محصول تاییدیه های وزارت بهداشت ، FDA آمریکا و CE اروپا را دریافت نموده است .
این وسیله دارای ۳۶۵ حافظه ی داخلی می باشد و پس از ازمایش نیز ، می توان بین نتایج اخیر ، میانگین گیری بین نتایج را انجام داد . این امر کمک می کند تا بتوان تفسیر بهتری از وضعیت قند خون داشته و روند بهبود ، ثبات و یا وخامت قند خون را بررسی نمود . همچنین در صورت نیاز ، می توان نتایج را به سیستم های هوشمند نیز انتقال داد . این دستگاه قابلیت سازگاری با سیستم های عامل اندروید و IOS را داشته و می توان نتایج را روی تلفن همراه و … نیز مشاهده نمود .
دستگاه ایزی گلوکو دارای ۴ نوع تست مختلف می باشد ؛ که با کمک این نوع تست ها ، افراد می توانند حالت تست قبل از غذا ، بعد از غذا ، بعد از مصرف دارو و بعد از فعالیت های ورزشی را انتخاب کنند .

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه تست ایزی گلوکو بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه تست قند خون ایزی گلوکو
بهترین برند دستگاه تست قند خون
بهترین برند دستگاه تست قند خون

برای شروع تست ، این دستگاه با دریافت ۱٫۵ میکرو لیتر خون پروسه ی بررسی را اغاز نموده و ظرف مدت چند ثانیه ، نتایج را ارائه می دهد . این میزان خون ، رقمی بسیار کمک می باشد در نتیجه میزان درد ناشی از نمونه گیری را به حداقل می رساند . همچنین سوزن دستگاه ایزی گلوکو از نوع اینفوپیا می باشد . با کمک این نوع سوزن ، می توان میزان عمق نفوذ سوزن به پوست را تعیین نمود . افرادی با پوست های نازک و حساس می توانند میزان عمق نفوذ را به کمترین حد تنظیم کرده و افرادی با پوست ها ضخیم تر ، عمق نفوذ بیشتری را انتخاب کنند . با کمک این امر ، همواره میزان نمونه ی خون قابل تنظیم می باشد .
سیستم ایزی گلوکو به اتوکدینگ مجهز می باشد . یعنی هر نوار دارای ک اختصای می باشد و افراد نیاز به وارد نمودن دستی داده ها ندارد .
در طراحی این دستگاه ، سعی بر این شده است که تمامی فعالیت ها به صورت اتوماتیک صورت بگیرد . به این صورت که با قرار دادن نوار تست درون جایگاه ، سیستم به طور خودکار روشن شده و نوار را مورد تست قرار می دهد . پس از انجام ازمایش نیز نوار را از دستگاه خارج می کند تا نیازی به خارج کردن آن به صورت دستی وجود نداشته باشد . همچنین در صورت استفاده نکردن از سیستم ، به طور خودکار پس از گذشت چند دقیقه خاموش خواهد شد .
با خرید هر دستگاه ، تعداد ۵۰ عدد نوار تست و قلم لنست ، و ۲ عدد باتری سکه ای نیز در بسته بندی موجود می باشد .

دستگاه تست قند خون گالا و بهترین مارک دستگاه تست قند خون خارجی

از برترین برند های تایوانی ، می توان به دستگاه گالا اشاره نمود . این دستگاه ، از دقیق ترین و به روز ترین نمونه های اسیایی محسوب می شود و نه تنها برای مصارف خانگی ، بلکه در مراکز خدمات درمانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است .
دستگاه تست قند خون گالا ، شروع تست را با میزان ۰٫۵ میکر گرم خون اغاز نموده و ظرف مدت ۳ الی ۵ ثانیه ، نتایج را به فرد ارائه می دهد . این رقم ، درد کمتری را برای بیمار به همراه خواهد داشت .
نوار های تست گالا ، همانند سایر برند ها ، انحصاری بوده و برای کار کردن با دستگاه ، باید نوار هایی از همین برند خریداری شود .
جهت انجام هرچه بهتر و دقیق تر تست قند خون ، این دستگاه ارورر ها و هشدار هایی را تعبیه کرده است . از جمله هشدار هایی مربوط به نصب غیر صحیح نوار تست درون دستگاه ، اتمام و یا مشکلات مربوط به منبع انرژی ( باتری ) ، هرگونه پارگی و اسیب دیدگی نوار ها و … . تمامی این هشدار به برای افزایش کیفیت تست طراحی شده اند . چرا که به نوبه ی خود روی صحت و دقت نتایج اثر گذار بوده و انجام تست در این شرایط ، ممکن است روی نتایج اثرات منفی ایجاد کند .

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه تست قند خون گالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه تست قند خون گالا

 

بهترین برند دستگاه تست قند خون
بهترین برند دستگاه تست قند خون

نوار تست قند خون گالا

از محدود دستگاه های تست قند خون خارجی هست که نوار آن در بازار به راحتی می توان تهیه کرد نوار تست قند خون گالا را می توانید از داروخانه ها تجهیزات پزشکی یا به صورت آنلاین از سایت بی گزند تهیه کنید

این محصول به گونه ای طراحی شده است که تنها برای یک کاربر کاربرد داشته و دو کاربر نمی توانند به صورت همزمان از ان استفاده نمایند . افرادی می توانند ۱۰۰۰ داده ی اخیر را در سیستم ثبت کنند که این داده ها شامل مقدار قند خون ، ساعت و زمان انجام تست می باشد البته این دستگاه قابلیت اتصال به سیستم های کامپیوتری و سایر سیستم های هوشمند را ندارد و برای ارائه ی نتایج به پزشک ، باید دستگاه را مستقیما به پزشک تحویل داد .

دقت این دستگاه از سطوح بالایی برخوردار است . دقت این وسیله با استاندارد های جهانی طراحی شده است و این امر ، در راستای به حداقل رساندن میزان خطا می باشد . البته حضور مقداری خطا در دستگاه های تست قند خون خانگی همواره ممکن می باشد . چرا که دقت دستگاه های تست قند خون مقداری کمتر از روش تست ازمایشگاهی می باشد . اما این مقدار خطا در دستگاه های با کیفیتی همچون گالا ، در حداقل میزان بوده و رقم تاثیر گذاری از نظر علم پزشکی نیست .
با توجه به اهمیت نحوه ی انجام خونگیری در دقت نتایج ارائه داده شده ، ارور ها و هشدار هایی تنظیم شده است تا افراد را به سمت انجام تستی دقیق و معتبر هدایت نماید . از جمله ارور های دستگاه می توان به هشدار ناشی از نصب و قرار دادن غیر اصولی نوار های تست ، زمان لازم برای شروع تست ، قرار گرفتن خون ناکافی روی نوار و یا عدم قرار گیری دقیق ان روی نوار و … اشاره نمود .
ابعاد دستگاه ، ۲ * ۶ * ۹ سانتی متر بوده و به راحتی قابل حمل می باشد تا افراد بتوانند در تمامی شرایط ، محصول را با خود همراه داشته و از هیچ یک از وعده های تست حذف نشود .

 

دستگاه تست قند خون امپرور :

دستگاه امپرور ، وسیله ای عالی و کاربردی برای افرادی می باشد که روزانه چندین مرتبه نیاز به تست قند خون دارند . این دستگاه دارای ابعادی کوچک بوده که حمل و نقل آن را تسهیل نموده است .
محدوده ی عملکرد دستگاه از ۲۰ تا ۶۰۰ میلی گرم بوده و تست را می تواند در محدوده ی دمایی ۱۰ تا ۴۰ درجه ی سانتی گراد و میزان رطوبت کمتر از ۸۵ درصد انجام دهد . محدوده هایی خارج از این حیطه ی تعریف شده ، در دقت دستگاه اثرگذار بوده و ممکن است نتایج را با میزانی خطا ارائه دهد .
برای شروع تست ، دستگاه امپرور به ۰٫۵ میکرو گرم خون احتیاج دارد . پس از نمونه گیری و پردازش داده ها ، اطلاعات روی صفحه نمایش دیجیتالی نمایش داده خواهند شد . این صفحه نمایش دیجیتالی ، بزرگ بوده و نتایج را با حروف بزرگ و واضح اعلام می کند .

کیفیت جنس بدنه 86%
دقت در اندازه گیری 93%
سهولت در استفاده 79%
ارزش خرید نسبت به قیمت 83%

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه تست قند خون امپرور بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه تست قند خون امپرور

 


گرچه این دستگاه از میزان دقت بسیار بالایی برخوردار است ؛ اما رعایت برخی نکات می تواند در کیفیت و دقت نهایی نتایج اثر گذار باشد . از جمله نکات اساسی ، می توان به انجام تست در ساعات مشخص شده توسط پزشک اشاره نمود . انجام این کار در ساعات توصیه شده ، باعث می شود تا دقت نتایج به حداکثر برسد . بر اساس تجویز پزشک ، ممکن است زمان لازم برای انجام تست در هنگام ناشتا بوده ؛ بعد از مصرف غذا و یا حتی پیش از خواب شبانه باشد .
نتایج به دست آمده در هر یک از این ساعات ، نشانگر نتایج خاصی بوده و حاوی اطلاعات ویژه ای می باشند . به عنوان مثال ، انجام تست در ساعات ناشتا ، میزان قند خون پایه را نشان می دهد ؛ در حالی که انجام تست در ساعات پس از مصرف غذا ، واکنش بدن به قند موجود در غذا نشان می دهد .
این وسیله با کمک باتری سکه ای شروع به فعالیت می کند . هنگام خرید هر دستگاه تست قند خون امپرور ، یک دستگاه ، ده عدد سوزن و نوار تست امپرور ، باتری سکه ای ، کیف حمل و نقل و دفترچه راهنما به شخص تحویل داده می شود . این کیف از جمله مهم ترین لوازم جانبی محصول می باشد . چرا که دارای قابلیت ضر ضربه ، و ضد رطوبت و ضد آب می باشد . در نتیجه می تواند تا حدود زیادی دستگاه را از خطرات و اسیب های محیطی دور نماید .
این محصول به طور وسیعی در اسیا و خاور میانه موجود می باشد . در نتیجه در تمامی داروخانه ها ، فروشگاه ها و سایت های فروش محصولات و کالا های پزشکی موجود می باشد . با خرید از سایت ها و فروشگاه های معتبر ، می توان ضمانت و گارانتی محصول را دریافت نمود .

دستگاه تست قند خون کرسنس 

آیا دستگاه تست قند خون کرسنس  بهترین برند دستگاه تست قند خون خارجی است ؟ کره ی جنوبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در زمینه های مختلف تکنولوژی و تجهیزات پزشکی داشته است . از برند های معتبر کره ای در زمینه ی تولید دستگاه تست قند خون ، می توان به برند کرسنس Care Sense اشاره نمود . این دستگاه نه تنها در آسیا بلکه در اروپا و امریکا نیز به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفته و به فروش می رسد .

این دستگاه با دریافت ۰٫۵ میکر گرم خون ، در کوتاه ترین زمان یعنی ۵ ثانیه نتایج را به اشخاص ارائه می دهد . همچنین جهت کاهش میزان درد و نیز دریافت خون کافی ، سوزن دستگاه کرسنس دارای ۵ میزان عمق نفوذ می باشد . افرادی با پوست های حساس می توانند درجه ی نفوذ را روی کمترین عمق نفوذ تنظیم کنند تا علاوه بر کاهش میزان درد ، خون اضافی نیز از دست آنان خارج نشود . همچنین افرادی با پوست های ضخیم ، نیاز است تا عمق بیشتری را انتخاب کنند تا میزان خون کافی از انگشت آنان خارج شود .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه تست قند خون کرسنس بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه تست قند خون کرسنس

 


البته این دستگاه از قابلیت هایی همچون خروج خودکار نوار تست و قابلیت شارژ و … برخوردار نمی باشد . منبع شارژ این محصول با کمک ۲ عدد باتری سکه ای می باشد .
توصیه می گردد جهت افزایش هر چه بیشتر دقت دستگاه ، برخی نکات رعایت شوند . از جمله این که پیش از شروع تست ، حتما محل انجام تست با اب و صابون و یا پد های الکلی پاکسازی شوند . چرا که حضور هرگونه عوامل مثل باقیمانده ی ذرات غذا ، عرق کردن ، لوسیون ها و … در دقت دستگاه اثرگذار بوده و ممکن است نتایج را با درصدی خطا ارائه دهد .
البته لازم به ذکر است که نوار های تست کرسنس مشابه با سایر نوار های تست ، از حساسیت زیادی برخوردار هستند . در نتیجه حضور هرگونه رطوبت و خیسی و الکل و … ، منجر به فاسد شدن نوار ها می گردد . به همین دلیل ، پس از شست و شو و پاکسازی محل تست ، ابتدا باید آن را کاملا خشک نمود و سپس نمونه گیری را انجام داد .
به طور کل نوار های تست نسبت به عوامل محیطی از حساسیت زیادی برخوردار هستند . به همین دلیل باید از رطوبت ، نوسانات محیطی مثل گرما و سرما ، نور خورشید و … دور باشند . بهتر است تا زمان عدم نیاز به نوار ها ، از درون بسته بندی کرسنس خارج نشوند . چرا که این بسته بندی به نوبه ی خود ، از محصولات در برابر این عوامل مخرب ، محافظت می کند .

بهترین مارک دستگاه تست قند خون

دستگاه های ذکر شده ، همگی از به روز ترین و پر طرفدار ترین دستگاه های تست قند خون ( بهترین مارک دستگاه تست قند خون ) می باشند که توانسته اند به طور وسیعی در خاور میانه ، اروپا و امریکا به فروش برسند . این محصولات با دارا بودن سطح کیفی عالی و ارائه ی نتایج دقیق ، سعی بر این داشته اند تا بتوانند سطح سلامت جهانی را افزایش داده و افراد را به سمت زندگی سالم تر سوق دهند .
اشخاص می توانند با مراجعه ی به پزشک و دریافت مشاوره ، کاربردی ترین نوع دستگاه تست قند خون را انتخاب نمایند . علاوه بر این ، کمک گرفتن از مشاورین فروش تجهیزات پزشکی نیز می تواند روند انتخاب و خرید محصول را تسهیل نماید .
سایت بی گزند با معرفی برترین برند های جهانی و ایرانی برای دستگاه تست قند خون ، سعی بر این داشته است تا محدوده ی انتخاب افراد را از بین بهترین گزینه ها ، افزایش دهد . علاوه بر این ، حضور مشاورین مجرب و متخصص در امر کالا های پزشکی ، این امکان را فراهم نموده است که مشتریان پیش از خرید هر دستگاه تست قند خون ، بتوانند در ارتباط با محصول مشاوره های لازم را دریافت کنند .
تمامی دستگاه های ذکر شده ، در سایت موجود بوده و همراه با اطلاعاتی همچون :

  • البوم عکس های محصول
  • اطلاعات دقیق ، مشخصات و ویژگی ها
  • نقاط مثبت و نقاط ضعف
  • طرز کار با دستگاه
  • سایر اطلاعات تکمیلی
  • نظرات سایر کاربرانی که این محصول را خریداری نموده اند
  • امتیاز دهی
  • و … ،

در اختیار مشتریان قرار می گیرد . مطالعه ی این اطلاعات و مشاهده ی تمامی محصولات در کنار یکدیگر ، پروسه ی انتخاب و خرید محصول را تسهیل می نماید .
همچنین علاوه بر دستگاه های تست قند خون ، لوازم جانبی هر برند نیز در سایت موجود می باشد . این لوازم جانبی شامل سوزن لنست ، نوار تست از هر برند و … می باشد . چرا که اهمیت تهیه و خرید این لوازم نیز قابل چشم پوشی نبوده و مرتبا نیاز به خرید مجدد آن ها وجود دارد .
محصولات خریداری شده در سریع ترین زمان برای مشتریان ارسال می گردد . همچنین هر محصول دارای خدمات پس از فروش بوده و افراد می توانند سوالات خود را در ارتباط با نحوه ی استفاده ، نکات نگهداری و … ، علاوه بر مطالعه ی مطالب سایت ، از مشاورین نیز دریافت نمایند .

بدترین دستگاه تست قند خون 

اگر از دستگاه تست قند خونی استفاده کرده اید راضی نبودید لطفا پایین همین صفحه نظر خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران بی گزند دچار ضرر و زیان نشوند با تشکر 

 

37 دیدگاه برای “بهترین برند دستگاه تست قند خون

  1. سعدی شماخی گفته:

    من دستگاه تست قند خون استار دارم که واقعا دستش عالیه ، همزمان روزی که آزمایش قند ناشتا دادم قبلش میزان قند خون رو با دستگاه استار گرفتم واقعا نتیجه اش برام خیلی جالب بود ، دقیقا همون رقمی که استار نشون داده بود ، آزمایشگاه هم در نتیجه ی آزمایش نشون می داد لذا بعد از اون به این دستگاه زیاد اعتماد می کنم و کارکردش عالیه

  2. بی نام گفته:

    من اکسی چک دارم و راضی هم هستم منتهی سوالی دارم که هیچ کس جوابش رو نمیدونه .
    چرا جواب همزمان تست قند از انگشت وسط و انگشت اشاره حدود ۳۰تا اختلاف نشون میده ؟ همچنین دست چپ و راست هم فرق داره .
    اگه کسی می‌دونه لطفاً جواب بده

    • رومینا گفته:

      با توجه به تغییر متابولیسم بدن در هر لحظه و تفاوت پایانه های عصبی هر انگشت با انگشت دیگه، این امر کاملا اجتناب ناپذیره. پس بهتره که یک بار تست رو با دقت انجام بدیم تا نیاز به تکرار تست نباشه.
      ضمناً بهتره همیشه قطره اول خون رو پاک کنید و زمانی که قطره دوم خون داره خارج میشه تست گیری رو انجام بدید.

    • رومینا گفته:

      قلم خونگیری رو می تونید از طریق کالا پزشکیا یا سایتای آنلاین فروشگاهی بخرید. فقط دقت کنید قلم رو با توجه به نوع سوزنی که استفاده می کنید انتخاب کنید.
      سوزنای موجود توی بازار ۲ پر و ۴ پر هستن که غالبا ۴ پر به قلم خونگیریا میخوره.

  3. غلامرضا کوزه گر گفته:

    درود بنده دستگاه قند خون ۰۱ ژاپنی دارم عالی هست و نوار تست اصلا در حال حاضر پیدا نمیشه امروز یه دستگاه قند خون فریسنس سفارش دادم به خاطر در دسترس بودن نوارش امیدوارم دقیق باشه سپاس

  4. شهاب الدین یارمحمدی گفته:

    ساده ترین دستگاه که نوارش هم موجود باشه و دقت بالایی داشته باشه به همراه پشتیبانی از آن اف سی و دادن گزارش روی گوشی فری سنس هست که پشتیبانی داره و گارانتی.قیمتش هم اقتصادیه

  5. علی گفته:

    سلام
    آقا من دستگاه الگانس گرفتم واقعا محشره حرف نداره نهایت ۵ تا پایین بالا
    اما متاسفانه نوار ها خیلی بده که گیر نمیاد

  6. سعید گفته:

    من سه تا دستگاه تست قند اوان. کرسنس. ایزی گلوکو. خریدم اختلاف هرسه دستگاه ۶۰تا نشان میدهد. اوان۲۷۵٫ کرسنس۳۳۵٫ گلوکو۱۵۰نشان میدهد چرا این همه اختلاف. ان وقت میگن دستگاه عالیه. اشتباه میگن هرسه تا را همزمان تست گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *