پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز

پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز: : با محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید !

تجهیزات و کالای پزشکی بی گزند واقع در شیراز – معالی آباد مجتمع تجاری آفتاب بزرگ واحد ۳۲۶

همکاران محترم می توانند از طریق شماره تلفن زیر با ما در تماس باشند

09176010509

09179998515

07136237837

آدرس فروشگاه 

شیراز – معالی آباد – مجتمع آفتاب – طبقه اول – واحد ۳۲۶

 

پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز
پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز

آدرس دفتر مرکزی

صدا و سیما خیابان شهید زارع ساختمان ۲۰ واحد ۳

پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز
پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز

با توجه به نیاز روز افزون به تجهیزات پزشکی ، نمایندگی های فروش این محصولات در حال گسترش هستند و شرکت های متعددی با هدف فروش این محصولات تاسیس شده اند . محصولات پزشکی ممکن است تولید شده در داخل کشور باشند یا شرکت هایی به عنوان واسطه ، محصولات را از سایر کشور ها به ایران وارد کرده و این محصولات وارداتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند .
با توجه به حساسیت های زیاد اداره ی کل تجهیزات پزشکی ایران ، محصولات تولید شده ی داخلی ، کیفیت هایی برابر با همتایان خارجی خود دارند . تمامی محصولات پزشکی ایرانی باید از فیلتر های متعددی از لحاظ کیفیت و سلامت کالا عبور کنند تا شرکت سازنده ی محصول ، بتواند مجوز فروش آن را به دست آورد . به همین دلیل ، ایران توانسته رتبه ی چهارم از نظر کیفیت تجهیزات پزشکی در جهان را کسب نماید . این عامل ، دلیل محکمی بر جایگزینی اقلام تولید شده ی داخلی نسبت به اقلام وارداتی است .
اکثر این اقلام پزشکی ، ساخته شده توسط شرکت ها و کارخانه های درون کشور هستند ولی چین ، یکی از وارد کننده های اصلی تجهیزات پزشکی محسوب می شود .
برخی از محصولات به صورت عمده به فروش می رسند در حالیکه برخی دیگر ، به صورت تکی عرضه می شوند . مهم ترین محصولاتی که در عمده فروشی ها به فروش می رسند ، محصولات یکبار مصرف هستند . برخی از محصولات در این دسته ، به اسم یکبار مصرف هستند ولی قابلیت استرلیزه شدن و استفاده ی چند بار را دارند . محصولاتی مثل روپوش و کلاه و … . خرید به صورت عمده ، قیمت محصول را تا حدود زیادی کاهش می دهد . این امر برای مراکزی که مرتبا نیاز به تجهیزات پزشکی دارند ، حائز اهمیت است ؛ چرا که می تواند هزینه ها را تا حد چشمگیری تغییر داده و کاهش دهد .
گرچه اکثر محصولات یکبار مصرف ، پلاستیکی هستند ، ولی برخی دیگر جنس های متفاوتی داشته و حتی برخی از آن ها پس از استفاده ، در دسته ی زباله های خطرناک قرار می گیرند . مثل انواع سرنگ و تیغ .

بی گزند پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز 

شیراز یکی از مهم ترین شهر ها در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی می باشد . این محصولات می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین به مشتریان عرضه شود . خیابان های مهمی در شیراز مخصوص فروش این تجهیزات وجود دارند که متقاضیان با مراجعه به آنان ، می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند . از خیابان های مهم نمایندگی های فروش تجهیزات پزشکی ، می توان به صورتگر ، معالی آباد و … اشاره کرد .

پخش عمده تجهیزات پزشکی در معالی آباد شیراز

انتخاب شرکتی مناسب و معتبر ، نقش مهمی در راستای میزان سلامت و و درمان ایفا می کند . انتخاب شرکت مناسب برای خریداری تجهیزات پزشکی ، یکی از مهم ترین اقدامات می باشد . چرا که با توجه به برند های متنوعی که برای هر وسیله در بازار موجود است ، انتخاب برند مناسب امری دشوار بوده و این نیاز وجود دارد که با اعتماد به یک شرکت ، مستقیما به سمت اجناسی از بهترین برند و بالا ترین کیفیت هدایت صورت بگیرد . شرکت های معتبر در این زمینه ، تجهیزاتی با کیفیت عالی و تضمین شده را به مشتری ارائه می دهند و خریدار می تواند از خرید خود ، رضایت کافی را به دست آورد و نیازی به تحقیق در مورد سایر برند ها وجود نداشته باشد .
فروش اقلام پزشکی ، به روش های مختلفی صورت می گیرد . در سال های اخیر ، فروش آنلاین محصولات پزشکی رواج زیادی پیدا کرده است . این روش ، فرایند عرضه ی محصول توسط فروشنده و نیز خرید توسط مشتری را تسریع کرده و بهبود می بخشد . با کمک این روش ، خریدار می تواند وارد وب سایت فروشنده شده و لیستی از محصولات همراه با قیمت و توضیحاتی مختصر ، به مشتری ارائه می گردد . محصولات ممکن است به صورت لیست و یا فایل کاتالوگ در اختیار خریدار قرار بگیرد . با کمک این نوع از خرید ، سفارش محصول از سایر شهر ها و نیز مناطق دور از کارخانه و محل فروش نیز تسهیل شده و پس از ثبت سفارش ، در کوتاه ترین زمان برای خریدار ارسال می گردد .
در این روش ، نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه نبوده ، و همچنین مشتری می تواند از خدماتی مثل ضمانت و گارانتی اصالت محصول ، پشتیبانی پس از فروش ، مشاوره ی تلفنی یا آنلاین ، و … بهره مند گردد . با توجه به قیمت های مناسب تجهیزات پزشکی در شیراز ، روزانه سفارشات زیادی از این شهر برای ارسال به سایر نقاط کشور ثبت می گردد . سفارشات ثبت شده ظرف چند ساعت الی چند روز ارسال شده و به دست مشتریان در شیراز و سایر شهر ها می رسند .
البته برخی افراد ترجیح می دهند خرید را با روش های سابق ، یعنی حضور در فروشگاه انجام دهند . این روش نیز از مزایای خاص خود برخوردار است . در این پروسه ی حضوری ، مشتری مستقیما محصول را از نزدیک مشاهده کرده و آن را بررسی می کند . تبلیغات برای فروش حضوری ، توسط ویزیتور ها و بازاریاب ها صورت می گیرد . ویزیتور شخصا به اماکن پزشکی و خدمات درمانی مراجعه کرده و محصولات را تبلیغ می نماید .
هر کدام از این روش ها ، متقاضیان خود را داشته ؛ به همین دلیل ، اکثر فروشگاه ها و نمایندگی های پخش تجهیزات پزشکی در شیراز ، علاوه بر ارائه ی حضوری خدمات ، سایت و کانال های فروش محصولات خود را نیز تاسیس نموده اند .

برای دریافت لیست قیمت بر روی لینک کلیک کنید  : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

همچنین شرکت ها سعی می کنند تا مشتریان خود را از سایت نیز مطلع سازند ؛ چرا که روزانه افراد زیادی به خرید انلاین تمایل پیدا می کنند و نیز اطلاع رسانی از طریق روش های آنلاین ، اسان تر است .

پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز
پخش عمده تجهیزات پزشکی شیراز

فروشگاه ها از طریق سایت یا کانال ، می توانند اخبار مربوط به محصولات جدید ، نوسانات قیمت ، تخفیف ها را در سریع ترین زمان برای تمامی مشتریان ارسال کنند . این کار ، نیاز مشتری به خرید حضوری را کاهش می دهد . به خصوص در سال های اخیر و شرایط قرنطینه های مداوم خانگی ، خرید آنلاین یک مزیت مهم برای فروشگاه ها محسوب می شود . همچنین برای خریداران از سایر شهر ها نیز کمک می کند تا بتوانند بدون نیاز به سفر و خرید محصول ، کالای سفارشی خود را درب محل کار یا منزل خود تحویل بگیرند .
کالا های پزشکی در دسته بندی های متعددی به فروش می رسند . برخی از محصولات در تمامی شاخه های پزشکی مشترک هستند که به آن ها کالا های مصرفی گفته می شود . کالا هایی مثل

  • انواع روپوش
  • کلاه
  • ملافه
  • دستکش
  • سرنگ

همچنین برخی لوازم معاینه مثل

  • انواع تخت
  • صندلی تابوره
  • آبسلانگ
  • اینه های معاینه
  • و … .

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی خانگی در شیراز

برخی تجهیزات پزشکی نه تنها در مراکز خدمات درمانی ، بلکه در منازل شخصی نیز یافت شده و متقاضیان زیادی دارد . تجهیزاتی مثل

  • دستگاه تست فشار خون ،
  • تب سنج
  • دستگاه تست قند خون
  • نوار قند خون
  • قوز بند
  • گردن بند طبی
  • و، … .

اما برخی از این اقلام ، کاملا تخصصی بوده و در دسته بندی های جداگانه ای به فروش می رسند . از مهم ترین تجهیزات پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شرکت پخش عمده تجهیزات آزمایشگاهی در شیراز

تجهیزات آزمایشگاهی : تجهیزاتی همچون انواع میکروسکوپ ، تیغ ، لوله ، ظروف نمونه گیری ، مدل های آناتومی و …
تجهیزات رادیولوژی و عکسبرداری : انواع دستگاه های عکسبرداری ، نوار فیلم ، …
تجهیزات بینایی و شنوایی : دستگاه تست بینایی و شنوایی ، انواع سمعک ، عینک ، لنز های طبی و یا زیبایی
تجهیزات ارتوپدی ، توانبخشی ، فیزیوتراپی : انواع دستگاه های فیزیوتراپی ، ورزش درمانی ، عصا ، کش و آتل ، تجهیزات طبی مثل انواع کفش ، و حتی اعضای مصنوعی بدن

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی مصرفی در معالی آباد شیراز

انواع تجهیزات مصرفی : اقلام یکبار مصرف و یا چند بار مصرف مورد نیاز تمامی شاخه ها
تمامی این موارد می توانند به صورت تکی و یا به صورت عمده به فروش برسند . همانطور که ذکر شد ، خرید عمده ی محصولات ، قیمت ها را برای خریدار کاهش داده و در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد . از مهم ترین خریداران عمده ی محصولات پزشکی می توان به بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، کلینیک ها و سایر خدمات درمانی اشاره کرد . همچنین برخی مراکز متفرقه و غیر پزشکی ، مثل آرایشگاه ها ، ورزشگاه ها و … نیز از مهم ترین خریداران عمده ی محصولات مصرفی پزشکی می باشند .
در صورت نیاز ، مشتریان بعد از خرید یک کالا ی پزشکی می توانند استعلام محصول و شرکت تولید کننده را از سایت اداره ی کل تجهیزات پزشکی کشور دریافت کنند . برای انجام این کار ، با ورود به سایت اداره ی کل ، می توان کد IRC محصول را در سامانه ، جست و جو نمود تا تمامی اطلاعات محصول و شرکت سازنده یا شرکت وارد کننده روی صفحه به نمایش درآید .
از لحاظ بررسی قیمت ، خرید اجناسی که در داخل کشور تولیده شده اند ، از مزیت های زیادی برخوردار است . این کار علاوه بر این که از تولیدات داخلی و کارآفرینی ایرانی حمایت می کند ، هزینه ها را تا حدود زیادی برای خریدار کاهش می دهد . چرا که این محصولات ارتباط مستقیم با نوسانات ارز نداشته و از طرف دیگر ، نیاز واسطه ها را نیز به حداقل می رساند . حضور واسطه ها از مهم ترین علل افزایش قیمت یک محصول است . در نتیجه با حذف این عوامل ، محصول با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار متقاضی قرار می گیرد .

برای دریافت لیست قیمت بر روی لینک کلیک کنید  : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *