نمایندگی فروش تجهیزات پزشکی

نمایندگی فروش تجهیزات پزشکی : با محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید !

نمایندگی فروش تجهیزات پزشکی

با توجه به نیاز روز افزون جامعه به تجهیزات پزشکی ، شرکت های متعددی به عنوان نمایندگی ، در راستای فروش تجهیزات و اقلام پزشکی ایجاد شده اند . این شرکت ها می توانند به عنوان واسطه عمل کرده و کالا های تولید شده در داخل ایران و یا خارج از ایران را به فروش برسانند . البته هر شرکت باید شخصی حقیقی باشد که می تواند محصولات را به صورت فروش حضوری و یا فروش آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهد .
تجهیزات پزشکی در دسته بندی های متعددی قرار دارند که هر شرکت می تواند نمایندگی فروش یک دسته را برعهده داشته و یا چندین دسته . انواع دسته بندی تجهیزات پزشکی عبارتند از :

  • تجهیزات تشخیصی ، مثل انواع دستگاه های عکس برداری ، اسکنر ها ، سونوگرافی و … .
  • مانیتور ها و سیستم های چکاپ
  • دستگاه های فیزیولوژی
  • تجهیزات دندانپزشکی
  • تجهیزات پزشکی ورزشی
  • و سایر دسته بندی ها

اما دریافت مجوز های لازم برای اعطای نمایندگی ، نیازمند سپری کردن مراحل متعددی است . گاها برخی مراحل نسبتا دشوار بوده و شخصی که مایل به دریافت کد نمایندگی است ، نیاز مند گذر از فیلتر های متعددی است . چرا که تجهیزات پزشکی مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط بوده و در حفظ جان افراد تاثیر گذار هستند .

برای دریافت لیست قیمت بر روی لینک کلیک کنید  : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

نمایندگی فروش تجهیزات پزشکی

معمولا برای ثبت شرکت و دریافت کد نمایندگی ، اطلاعات و شرایط خاصی نیازمند است . از جمله اینکه :

  • تمامی مدارک شخص صاحب شرکت دریافت می گردد .
  • شخص مذکور باید در یکی از رشته های دانشگاهی مربوط به پزشکی ، پیراپزشکی ، فیزیوتراپی و … تحصیلات دانشگاهی عالیه ( حداقل لیسانس ) داشته باشد .
  • دریافت معرفی نامه و تاییدیه از شورای اصناف تجهیزات پزشکی و اداره ی کل تجهیزات پزشکی ضروری است .

بعد از دریافت مجوز های لازم ، شخص می تواند نمایندگی فروش محصولات پزشکی در دسته ی مورد نظر را دریافت کند . برخی شرکت ها ، فروش محصولات را به صورت آنلاین انجام می دهند . به این صورت که فروش به صورت مجازی بوده و خریداران با ورود به سایت شرکت ، لیستی از محصولات را مشاهده می کنند و یا کاتالوگی به صورت فایل برای آنان ارسال می گردد . در این نوع خرید ، نیازی به محل فیزیکی برای فروش تجهیزات وجود ندارد . اما برخی از شرکت ها ، محصولات خود را در محل هایی همچون مغازه یا فروشگاه در معرض دید مشتریان قرار می دهند . مجوز فروش محصولات در مغازه نیز ، باید تحت شرایط خاصی دریافت شود .

  • اول از همه ، مدارک شرکت و صاحب یا صاحبین شرکت تحویل داده می شود .
  • این مدارک تحت بررسی کارشناسان قرار می گیرند .
  • در صورت تایید شدن تمامی مدارک ، یک کد صادر می شود که تحت عنوان کد IRC معرفی شده است .

در صورت تمایل به وارد کردن تجهیزات پزشکی از سایر کشور ها و فروش این محصولات در قالب نمایندگی های درون ایران ، نیاز به تکمیل فرم های جداگانه ای وجود دارد .
شرکت ها و نمایندگی های تایید شده از نظر اداره ی کل تجهیزات پزشکی ، در وب سایت این اداره قابل استعلام و پیگیری هستند . به این صورت که کاربران با جست و جو در وب سایت اداره ی کل ، می توانند اسم شرکت و یا محصولات را جست و جو کنند . در صورت منقضی شدن کد IRC و پروانه های اعتباری آن ، شرکت از لیست اداره ی کل حذف شده و تا زمان تمدید پروانه ، توسط کاربران قابل استعلام نمی باشد .

نمایندگی فروش تجهیزات پزشکی

برای دریافت لیست قیمت بر روی لینک کلیک کنید  : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *