بهترین دستگاه فشار خون و آشغال ترین دستگاه سال ۱۴۰۱

بهترین دستگاه فشار خون و معرفی بدترین دستگاه !!! کافیست ۱۰ دقیقه وقت بگذارید و این مطلب تا انتها مطالعه نمایید بعد از آن می توانید بهترین دستگاه فشار خون که به نیاز های شما پاسخ دهد انتخاب کنید در انتها اگر سوالی داشتید پایین این صفحه بپرسید یا با ما تماس بگیرید 

بهترین دستگاه فشار خون از نظر خریداران سایت بی گزند 

بی گزند بمانید !

دستگاه فشار خون امرن m3 94%
دستگاه فشار خون امرن m2 84%
فشارسنج بازویی زنیت مد مدل LD-579 81%
فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 86%
دیجیتال میکرولایف کلاسیک BpB1 80%
عقربه ای میکرولایف 83%

 

چرا این ۶ مدل برای انتخاب بهترین دستگاه فشار خون بررسی کردیم ؟

بیش از ۱۰۰ مدل مختلف دستگاه فشار خون در بازار وجود دارد اما چون این ۶ مدل پرفروش ترین دستگاه های فشار خون هستند و متقاضیان خرید این دستگاه ها بسیار بیشتر از سایر دستگاه های فشار خون است ما این ۶ مدل بررسی کردیم اگر درخواست برای مدل دیگری وجود داشت قطعا آن مدل هم جز نتایج می آوریم

نحوه امتیاز دهی به بهترین دستگاه فشار خون چگونه است ؟ چه معیار هایی بررسی شده است ؟

  • دقت دستگاه فشار خون
  • سهولت استفاده
  • قیمت دستگاه نسبت به کارایی
  • خدمات پس از فروش
  • امکانات و قابلیت ها
  • طراحی ظاهری

در ادامه تک به تک این دستگاه ها را برسی می کنیم هرگز ادامه این مطلب را از دست ندهید !!!!

 

در حال حاضر ، برخی برند های موجود در ایران توانسته اند نسبت به سایر برند ها ، رضایت بیشتری از سمت مشتریان به دست اورند . هر برند دارای مدل های متفاوتی با قابلیت های متعدد می باشد . در زیر ، به برخی از پر طرفدار ترین مدل ها از برند های سرشناس اشاره شده است :

بررسی دستگاه فشار خون امرون omron مدل m2 :

  • ساخت کشور ژاپن
  • دارای گارانتی
میزان رضایت خریداران 94%
ارزش خرید نسبت به قیمت 84%
امکانات و نو آوری 71%
دقت دستگاه 87%

آیا فشار سنج امرن m2 بهترین دستگاه فشار خون است  ؟ کشور ژاپن از پیشتازان تولید تجهیزات پزشکی با کیفیت و دقیق می باشد . از نمونه تجهیزات پزشکی پر طرفدار و با کیفیت آن می توان به برند امرون Omron اشاره نمود . این برند در سطح جهانی شناخته شده و محصولات ان در اروپا ، امریکا ، اسیا و … به طور وسیعی به فروش می رسند .
کیفیت این دستگاه به گونه ای است که علاوه بر مصارف خانگی ، در بسیاری از مراکز خدمات درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . چرا که نتایج آن از دقت بالایی برخوردار بوده و با نتایج دستگاه های جیوه ای و یا عقربه ای برابری می کند .

بهترین دستگاه فشار خون امرن ام 2
بهترین دستگاه فشار خون امرن ام ۲

از بهترین و پر فروش ترین مدل های دستگاه امرون ، می توان به دستگاه فشار خون امرون مدل m2 اشاره نمود . این محصول برای نخستین بار در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و روند تولید آن کماکان ادامه دارد . سپس رتبه ی ۷۴ در واحد های بهداشت و منزل و رتبه ی ۹۸ در مانیتور های بازویی فشار خون را به دست آورد .
از مهم ترین قابلیت های این دستگاه می توان به هشدار تایید تنظیم کاف اشاره نمود . به این صورت که تا زمان بسته شدن صحیح و استاندارد کاف ، سیستم شروع به بررسی فشار خود نخواهد کرد . لازم به ذکر است که بستن کاف از اهمیت زیادی برخوردار است . شل بودن و یا سفت بودن بیش از حد کاف ، در صحت نتایج اثرگذار است .

ابعاد دستگاه امرون مدل m2 از میزان کوچک و مناسبی برخوردار است . ابعاد این محصول ۱۰٫۵ * ۳٫۵ * ۶٫۴ اینچ بوده ؛ و وزن ان نیز شامل ۱۲۰ گرم وزن دستگاه و ۷۵ گرم وزن کاف می باشد . در نتیجه افراد می توانند ان را به راحتی حمل و نقل نمایند .
این محصول به طور همزمان ، فشار خون و ضربان قلب را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه آریتمی در ضربان قلب ، ان را به صورت هشدار روی مانیتور اعلام می کند . پس از اتمام نتایج ، داده ها در حافظه ی آن ذخیره شده ؛ و فرد می تواند داده ی اخیر را با یکدگیر مقایسه نماید . این امر کمک می کند تا بتوان تفسیر بهتری از نتایج داشته و حتی در صورت نیاز ، ان را با پزشک نیز در میان گذاشت . نوار سطح BP کمک می کند تا سطح فشار خون را با سطح استاندارد جهانی فشار خون مقایسه نمود .
مانیتور دستگاه M2 از نوع ال سی دی بوده و نتایج با حروف درشت و واضح ، روی ان به نمایش در می آیند . این امر کمک کرده تا افرادی که مسن بوده و یا ار ضعف بینایی برخوردار هستند ، بتوانند به راحتی اعداد و ارقام مانیتور را مشاهده نمایند .
دامنه ی سنجش فشار سیستولیک و دیاستولیک خون در M2 از ۰ تا ۲۹۹ میلی متر جیوه بوده ؛ و دامنه ی سنجش ضربان قلب نیز از ۴ تا ۱۸۰ نبض در دقیقه می باشد . این ارقام ، شامل طیف وسیعی از نتایج شده و دامنه ی گسترده ای محسوب می شوند .
منبع انرژی این دستگاه به کمک باتری قلمی تامین شده ؛ و قابلیت اتصال به برق شهری را ندارد . برای روشن شدن دستگاه ، تعداد عدد باتری قلمی مورد نیاز است ؛ که همراه با خرید دستگاه ، این تعداد باتری به مشتری ارائه می شوند . جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی ، سیستم پس از دقیقه عدم استفاده ، به طور خودکار خاموش می شود .
کاف با کیفیت این دستگاه ، برای بازو های سایر مدیوم تا لارج را ساپورت کرده و برای بازو هایی با سایر ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر مناسب می باشد . برای افراد بسیار چاق و یا کودکان ، می توان کاف های مناسب از همین برند را به صورت جداگانه خریداری نمود .

دستگاه فشار خون omron m2

 

دستگاه فشار خون امرون omron مدل M3 :

میزان رضایت خریداران 97%
ارزش خرید نسبت به قیمت 86%
امکانات و نو آوری 81%
دقت دستگاه 98%

آیا فشار سنج امرن m3 بهترین دستگاه فشار خون است  ؟  پیش تر ، به دستگاه فشار خون امرون مدل M2 اشاره شد . از دیگر نمونه های با کیفیت از همین برند ، می توان دستگاه فشار خون امرون omron مدل M3 را نام برد . این دو دستگاه ویژگی های تقریبا یکسانی داشته و هر دو جزو بهترین مدل ها از برند سرشناس امرون می باشند .
مدل M3 ، فشار سنجی بازویی ست که مشابه با مدل M2 دارای قابلیت ثبت نتایج ، تشخیص اریتمی قلبی و … را دارد . دقت این دستگاه از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و میزان آن تنها در حدود مثبت و منفی ۳ میلی متر جیوه است .


سایز دستگاه از میزان مناسبی برخوردار می باشد . ابعاد آن ۱۵۳ * ۱۰۵ * ۸۷ میلی متر بوده و وزن آن ۳۱۰ گرم می باشد . در نتیجه برای حمل و نقل ، گزینه ای مناسب محسوب می شود . برخی افراد مانند بیماران قلبی و عروقی ، ورزشکاران و … باید در شرایطی خاص ، مرتبا فشار خون و یا ضربان قلب خود را تحت نظر داشته باشند . این دستگاه با داشتن ابعادی مناسب ، در فضا های کوچک مانند کیف نیز قابل حمل و نقل می باشد .
همچنین همراه با خرید محصول ، یک عدد کیف برزنتی محکم نیز به مشتری تحویل داده می شود که دستگاه و کاف در آن قرار گرفته و تا حدود زیادی آن ها را از ضربه های فیزیکی ، آب ، نوسانات دما و … محافظت می کند .
کاف پهن و با کیفیت این دستگاه از جنس نایلون منعطف بوده ؛ و قابلیت استفاده برای افرادی با سایز بازو ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر را دارد . همچنین دارای هشدار بستن کاف نیز می باشد . در نتیجه در صورتی که کاف شل بوده و یا درست بسته نشده باشد ، هشداری را روی صفحه برای فرد ارسال نموده ؛ و تا زمان بستن صحیح کاف ، از شروع به کار دستگاه جلوگیری می کند . این کار توسط سنسور های موجود در کاف صورت می گیرد . افرادی که بازو هایی با سایز های بزرگ تر و یا کوچک تر از حد ذکر شده دارند ، مانند کودکان ، افراد چاق و … ، می توانند کاف هایی از همان برند امرون اما با سایز متناسب خریداری نمایند .
دستگاه M3 می تواند فشار سیستولیک و دیاستولیک خون را در دامنه ی بین ۰ تا ۲۹۹ میلی متر جیوه بررسی نماید . همانطور که ذکر شد ، دقت این سنجش در حدود ۲ درصد ( یعنی مثبت و منفی ۳ میلی متر جیوه ) می باشد . همچنین دامنه ی سنجش نبض نیز توسط آن بین ۴۰ الی ۱۸۰ نبض در دقیقه می باشد . دقت سنجش ضربان قلب توسط دستگاه ، در حدود ۵ درصد است . این ارقام نشان دهنده ی سطح کیفی بالای دستگاه هستند . در نتیجه میزان خطای آن بسیار کم و ناچیز محسوب می شود .
بعد از انجام تست فشار خون ، در صورتی که نتایج از محدوده ی طبیعی بالا تر و یا پایین تر باشند ، هشدار هایی روی مانیتور اعلام می شود . در نتیجه فرد از غیر نرمال بودن وضعیت خود باخبر شده و می تواند اقدامات لازم را به عمل آورد . این ویژگی برای افرادی تدارک دیده شده است که از سطح طبیعی فشار خون اطلاعی ندارند . بررسی فشار خون در این دستگاه با تکنولوژی حسگز هوشمند Intellisense Technology مورد پردازش قرار گرفته و می تواند نتایج را در کوتاه ترین زمان ارائه دهد .
علاوه بر این ، دستگاه ضربان قلب و آریتمی های قلبی را نیز مورد بررسی قرار می دهد . هشدار های مربوط به این قابلیت در دو دسته نقسیم می شوند :
_ هشدار اول در شرایطی ست که ضربا قلب از محدوده ی طبیعی کمتر و یا بیشتر باشد .
_ هشدار دوم در شرایطی ست که فرد دچار آریتمی قلبی باشد . در این شرایط شاید ضربان در حدود طبیعی باشد ولی قلب از ریتم طبیعی خارج شده است .
همچنین این دستگاه می تواند وضعیت دو کاربر را به طور همزمان در حافظه ی خود ذخیره نماید . این ظرفیت ، تعداد ۶۰ داده می باشد که همراه با نتایج ، تاریخ و ساعت دقیق در سیستم ثبت می گردد . در صورت امکان ، کاربر ها می توانند علاوه بر مشاهده ی نتایج ، میانگین ان ها را نیز محاسبه کرده و وضعیت بدنی خود را مورد بررسی قرار دهند . این قابلیت برای افرادی که دارای چند بیمار قلبی و عروقی در منزل هستند ، M3 را تبدیل به گزینه ای مناسب نموده است .
برای شروع به کار ، می توان از باتری و برق شهری به عنوان منبع انرژی استفاده شود . باتری های مورد نیاز برای دستگاه ، ۴ عدد باتری قلمی AA هستند که باید در جهت مناسب ، در محفظه ی باتری قرار بگیرند . در صورتی که باتری ها ضعیف باشند ، هشدار تعویض باتری روی صفحه مشخص می شود و فرد بایستی باتری ها را با باتری نو و جدید تعویض نماید .
این محصول همراه با گارانتی به مشتری ارائه می شود . با توجه به حضور برند های فیک از این محصول سرشناس ، توصیه می گردد خرید را تنها از فروشگاه ها و سایت فروش تجهیزات پزشکی معتبر انجام داد . چرا که نمونه های تقلبی ، عملکرد ضعیفی داشته و دارای مقادیر زیادی خطا در اعلام نمایش می باشند .
لازم به ذکر است برند امرون ، دارای انواع مختلفی از فشار سنج های دیجیتالی می باشد ؛ مانند فشار سنج های مچی ، نمونه هایی با قابلیت های افزوده و … . با این حال ، مدل های M2 و M3 توانسته اند نظرات کاربران را در سطوح بالایی به دست آورده و از لحاظ امتیاز دهی ، امتیاز بالایی را برای این محصول ثبت نمایند .

قیمت دستگاه فشار خون omron m3

 

بهترین دستگاه فشار خون ، دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو :

میزان رضایت خریداران 83%
ارزش خرید نسبت به قیمت 81%
امکانات و نو آوری 92%
دقت دستگاه 86%

 

آیا فشار سنج زنیت مد سخنگو بهترین دستگاه فشار خون برای شما است  ؟  زنیت مد Zenithmed از دیگر نام های سرشناس در بازار می باشد . این برند در زمینه ی تولید تجهیزات پزشکی ، پزشکی ورزشی و … فعالیت داشته و محصولاتی با کیفیت و معتبر را به بازار ارائه داده است . از محصولات پر طرفدار ان می توان به دستگاه های فشار خون دیجیتالی اشاره نمود .

بهترین دستگاه فشار خون زنیت مد
بهترین دستگاه فشار خون زنیت مد

یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین نمونه های دستگاه فشار خون توسط این برند ، دستگاه فشارسنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو می باشد . بارز ترین قابلیت این دستگاه ، قابلیت اعلام نتایج به صورت گفتاری است . این فشار سنج بازویی علاوه بر داشتن مانتیور بزرگ جهت اعلام نتایج ، به طور همزمان نتایج را به سه زبان نیز به صورت سخنگو اعلام می کند . زبان های ثبت شده در این سیستم شامل انگلیسی ، فارسی و اذری هستند ؛ که شخص می تواند زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و نتایج را مستقیما از دستگاه بشنود .
از دیگر قابلیت های ان ، توانایی استفاده از برق شهری و باتری به عنوان منبع انرژی است . این دستگاه به نحوی طراحی شده که دارای اداپتور جهت اتصال به برق شهری می باشد . در عین حال ، در صورت عدم دسترسی به برق ، می توان آن را با کمک باتری قلمی نیز راه اندازی کرده و از آن استفاده نمود . همچنین در زمان نزدیک شدن به پایان عمر باتری ها ، هشدار اتمام باتری روی صفحه ظاهر شده و نیاز است تا باتری های قدیمی با نو تعویض شوند .
فشار خون و ضربان قلب در این دستگاه با دقت بررسی شده و به شخص ارائه داده می شوند . علاوه بر این ، در حین بررسی تعداد ضربان قلب ، اریتمی های قلبی نیز بررسی می شوند و در صورت مشاهده ی آریتمی ، به صورت هشدار هایی روی مانیتور ، شخص را از این وضعیت آگاه می سازند .
بعد از هر دفعه تست فشار خون ، نتایج در سیستم ذخیره می شوند . ۹۰ داده ی اخیر با اطلاعات کامل همراه با تاریخ و زمان در سیستم ثبت می شوند . پس از اتمام ظرفیت ۹۰ داده ، نتایج قدیمی تر حذف شده و با موارد جدید جایگزین می گردند . همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه ، دو کاربره می باشد . به این مفهوم که دو کاربر می توانند نتایج خود را به صورت همزمان در سیستم ثبت کنند . برای اعلام نتایج قبلی ، با زدن دکمه یی که با علامت ساعت مشخص شده ، نتایج روی مانیتور مشخص می شوند .
در صورت تمایل ، این محصول می تواند سه نتیجه ی آخر با یکدیگر مقایسه کرده و میانگین ان ها را اعلام کند . این میانگین گیری برای افراد کمک می کند تا بتوانند تفسیر بهتری از وضعیت فیزیکی خود داشته ؛ و روند بهبود و یا وخامت وضعیت فشار خون خود را بررسی کنند .
کاف دستگاه فشار سنج زینت از الیاف لطیف و در عین حال مقاوم تشکیل شده است . برای اطمینان از صحت فشار سنجی ، تا زمان بسته شدن صحیح کاف با شدت مناسب ، دستگاه شروع به کار نمی کند . پس از محکم کردن آن دور بازو ، می توان دکمه ی شروع را فشار داده و فشار سنجی آغاز شود . این کاف برای بازو هایی از ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر مناسب بوده و برای افرادی با بازو های بسیار درشت و یا کودکان باید کاف های جداگانه خریداری نمود .
در هنگام خرید این محصول ، کیف ، اداپتور ، ۴ عدد باتری آلکالین قلمی ، و دفترچه راهنمای فارسی نیز به شخص ارائه می شود . این کیف از جنس بسیار مقاوم با لایه ی فوم داخلی می باشد . جنس با کیفیت و مقاوم آن کمک کرده است تا محصول در برابر نوسانات دمایی ، رطوبت و برخی ضربه های فیزیکی از مقاومت بیشتری برخوردار شود . در نتیجه برای افرادی که نیاز به حمل و نقل مداوم این دستگاه دارند ، وسیله ای عالی و کاربردی محسوب می شود .
با این حال ، لازم به ذکر است دستگاه نسبت به رطوبت ، نور مستقیم خورشید ، قرار گرفتن در معرض میدان های الکترو مغناطیسی و … از حساسیت زیادی برخوردار بوده ؛ و باید از این عوامل به دور باشد . عوامل ذکر شده در دقت دستگاه اثر گذار بوده و می توانند روی کارکرد دستگاه تاثیرات مخرب ایجاد نمایند .

دستگاه فشارسنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو

 

بهترین دستگاه فشار خون ، فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 :

میزان رضایت خریداران 87%
ارزش خرید نسبت به قیمت 81%
امکانات و نو آوری 79%
دقت دستگاه 83%

آیا دستگاه فشارخون گلامور  بهترین دستگاه فشار خون برای شما است  ؟ برند گلامور برندی معتبر است که آن را به عنوان نسل سوم از فشار سنج های دیجیتالی معرفی کرده اند . از کاربردی ترین نمونه های دستگاه فشار خون از این برند ، می توان به فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 اشاره نمود . این محصول برای مصارف خانگی تدارک دیده شده است ؛ اما به علت دقت بالای آن ، در مراکز خدمات درمانی نیز استفاده شده است .

بهترین دستگاه فشار خون گلامور
بهترین دستگاه فشار خون گلامور

بارز ترین ویژگی این دستگاه ، داشتن دو عدد کاف می باشد . یکی از کاف ها عادی و دیگری فنری است . این مزیت کمک کرده تا افراد با سایز بازو های متفاوت بتوانند از محصول استفاده کرده و نیازی به خرید جداگانه ی کاف نداشته باشند .
استفاده ی صحیح و اصولی از کاف در دقت و صحت نتایج دستگاه های تست فشار خون از اهمیت زیادی برخوردار است . چرا که بسته بودن شل آن ، باعث می شود در مرحله ی اول دستگاه شروع به کار نکرده و هشدار صادر کند . همچنین بسته بودن بسیار سفت آن ، به عروق و بافت بازو آسیب وارد می کند . همین مساله باعث می شود که افراد با بازو های بسیار چاق ، و افراد با بازو های کوچک و لاغر مثل کودکان ، نتوانند به راحتی از کاف های استاندارد استفاده کنند . دستگاه گلامور با تدارک دیدن دو نوع کاف با کیفیت ، این مشکل را برطرف نموده است .
به طور کلی ، از کاف فنری برای بازو هایی با سایز ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر استفاده می شود . و افرادی با سایز بازوی بین ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر می توانند از کاف ساده ی موجود در بسته بندی استفاده نمایند .
در تولید این فشار سنج بازویی ، از تکنولوژی MWI و DPDA بهره گرفته شده است ؛ که هر دو از تکنولوژی های نسل جدید در اندازه گیری محسوب می شوند . علاوه بر این ، برای بررسی نتایج فشار خون از سیستم اسیلومتریک استفاده می کنند . در نتیجه از دقت و سطح کیفی بالایی برخوردار هستند . این دقت باعث شده تا سطح خطای دستگاه رقم بسیار کمی بوده و تنها در حد مثبت و منفی ۳ میلی متر جیوه باشد . همچنین میزان دقت سنجش ضربان قلب نیز میزان ۴ درصد در مقدار تشخیص درجه می باشد .
دامنه ی بررسی سطح فشار خون سیستولیک و دیاستولیک در دستگاه گلامور ، از ۰ تا ۳۰۰ میلی متر جیوه بوده ؛ و دامنه ی بررسی ضربان قلب آن از ۴۰ تا ۱۹۹ ضربه در دقیقه می باشد . محدوده ی بررسی حداکثر فشار خون در این سیستم ۵۰ الی ۲۵۰ میلی متر جیوه بوده و محدوده ی حداقل فشار خون نیز بین ۳۰ الی ۱۸۰ میلی متر جیوه می باشد . این دامنه ، دامنه ی وسیعی محسوب شده و می تواند طیف وسیعی از نتایج را ارائه دهد .
این دستگاه علاوه بر بررسی تعداد ضربان قلب در دقیقه ، اریتمی را نیز پردازش می کند . اریتمی به این معنی می باشد که ضربان قلب شخص در واحد دقیقه مقدار استاندارد است ؛ اما ریتم و اهنگ ضربه ها از تعادل برخوردار نمی باشد .
از دیگر مزایای این دستگاه می توان به قابلیت استفاده از برق شهری و باتری اشاره نمود . با کمک این قابلیت ، امکان تست فشار خون در تمامی محل ها فراهم آمده ؛ و در موقعیت هایی مثل قطع شدن برق ، عدم دسترسی به برق شهری و … می توان از باتری استفاده نمود . در مقابل ، در شرایطی که باتری ها تمام شده باشند ، دستگاه با کمک اداپتور به برق شهری وصل شده و به روند خود ادامه خواهد داد .
از دیگر اطلاعات قابل نمایش روی صفحه مانتیور این دستگاه ، نمایش میزان مصرف باتری و باقیمانده ی ان ، میزان فشار ماکزیمم و میزان فشار مینیمم می باشد . تمامی این اطلاعات با حروف و ارقام دقیق و واضح روی مانیتور نمایش داده می شوند . مانیتور دستگاه گلامور از نوع ال ای دی دیجیتال بوده و برای افرادی که از ضعف بینایی برخوردار هستند ، مزیت مناسبی محسوب می شود .
پس از پایان روند تست فشار خون ، نتایج در سیستم ذخیره می شوند . دو کاربر به صورت همزمان می توانند نتایج ثبت شده برای فشار خون را با زمان و اطلاعات دقیق در حافظه ذخیره نمایند . این دستگاه قابلیت ثبت ۱۲۰ داده را داشته و در صورت تمایل ، می توان آن را در هر زمان مشاهده کرده و تفسیر نمود . همچنین امکان میانگین گیری بین نتایج نیز وجود دارد . هنگام بررسی نتایج ، کاربر می تواند منحنی فشار خون را مشاهده نموده و ان را بررسی نماید .
هنگام خرید محصول موارد زیر به مشتری ارائه داده می شود :

  •  یک عدد کیف
  • دو عدد کاف شامل : یک کاف ساده و یک کاف فنری
  •  اداپتور
  •  دستگاه فشار سنج
  •  دفترچه ی راهنما

لازم به ذکر است که باتری های این مورد نیاز برای دستگاه باید جداگانه خریداری شوند . تعداد باتری مورد نیاز برای شروع به کار ، ۴ عدد باتری قلمی است . در صورت تمایل به استفاده از فشار سنج با کمک دستگاه ، باتری ها باید در محل درست نصب شده و درب جایگاه باتری محکم شده باشد . در غیر این صورت ، ارور منبع انرژی صادر شده و دستگاه شروع به کار نخواهد کرد .
کیف نگه دارنده ی دستگاه ، ضد ضربه و ضد آب می باشد . این امر کمک کرده تا بتوان در حداکثر میزان از دستگاه محافظت نمود .
همچنین برای حفظ منبع انرژی ، در صورتی که به مدت ۳ الی ۵ دقیقه از وسیله هیچ استفاده ای صورت نگیرد ، سیستم به صورت خودکار خاموش می شود .

فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112

 

بهترین دستگاه فشار خون ، فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic :

میزان رضایت خریداران 84%
ارزش خرید نسبت به قیمت 72%
امکانات و نو آوری 71%
دقت دستگاه 78%

آیا فشار سنج میکرولایف دیجیتال بهترین دستگاه فشار خون برای شما است  ؟ افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی هستند ، و دقت اعلام وضعیت فشار خون و ضربان قلب برای انان از اهمیت زیادی برخوردار است ، می توانند از فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic به عنوان گزینه ای عالی استفاده نمایند . این دستگاه محصول کشور چین بوده و در خاور میانه و اسیا به طور وسیعی به فروش می رسد . علاوه بر این ، دارای تاییدیده های CE اروپا نیز بوده و توانسته تاییدیه های انجمن ایرلند و بریتانیا را نیز به دست آورد .
سرعت اعلام نتایج و دقت دستگاه ، از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه می باشند . فشار خون در این سیستم در سه سطح طبقه بندی شده است تا افراد بتوانند تفسیر بهتری از وضعیت قلبی و عروقی خود داشته باشند .

بهترین دستگاه فشار خون میکرولایف دیجیتال
بهترین دستگاه فشار خون میکرولایف دیجیتال

محدوده ی اندازه گیری نتایج در میکرولایف مدل BP B1 Classic ، طیف وسیعی داشته ؛ به نحوی که محدوده ی اندازه گیری فشار خون سیستولیک و فشار خون دیاستولیک در این دستگاه بین ۲۰ الی ۲۸۰ میلی متر جیوه می باشد . محدوده ی اندازه گیری ضربان قلب نیز بین ۴۰ الی ۲۰۰ ضربه در دقیقه می باشد .
در صورتی که ضربان قلب از وضعیت مطلوبی برخوردار نباشد ، یعنی تعداد آن غیر نرمال بوده و یا دارای آریتمی باشد ، این وضعیت روی مانیتور اعلام می شود . برای بررسی این حالت ، از تکنولوژی IHB استفاده شده است . همچنین کنترل فشار توسط این دستگاه نیز با فناوری +Gentle صورت گرفته که هر دو بر دقت دستگاه افزوده اند .
با شروع تست ، دستگاه ۳۰ نتیجه ی اخیر را در خود ثبت می نماید . این نتایج کمک می کنند تا فرد بتواند با بررسی آن ها ، وضعیت سلامت خود ، بهبود و یا وخامت را مشخص کند . نتایج همراه با تاریخ و ساعت در سیستم ثبت می شوند .
کاف دستگاه میکرو لایف از جنس پلاستیکی و فنر دار بوده ؛ در نتیجه می تواند برای افرادی با سایز بازوی ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر را پشتیبانی کند . این رقم یعنی افرادی با سایز بازوی مدیوم تا لارج .
صفحه ی دیجیتال دستگاه از نوع ال سی دی بوده و حروف با ارقام بزرگ و واضح روی مانیتور مشخص می شوند . این وضعیت برای افرادی که مسن هستند و از ضعف بینایی برخوردارند ، گزینه ای مثبت محسوب می شود .
دستگاه میکرولایف از ظاهری زیبا و ظریف برخوردار است . ابعاد ان ۱۲۴ × ۹۲ × ۶۱ میلی متر بوده و دارای ۲۵۱ گرم وزن می باشد . در نتیجه برای حمل و نقل مناسب بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند .
این وسیله بدون اداپتور بوده و قابلیت اتصال به برق شهری را ندارد . منبع انرژی ان از باتری قلمی تامین می شود . نیاز است تا برای شروع ، ۴ عدد باتری در دستگاه تعبیه شود . با اولین خرید از این دستگاه ، ۴ عدد باتری نیز به مشتری ارائه می شود . از مزایای این دستگاه ، به اعلام وضعیت باتری می توان اشاره نمود . در صورتی که باتری ها در محل درست قرار نگرفته باشند ، و یا ضعیف باشند ، هشدار هایی روی صفحه اعلام می شود . همچنین جهت حفظ انرژی برق درون باتری ، سیستم مجهز به خاموشی خودکار بوده ؛ و در صورتی که بیش از ۳ دقیقه از دستگاه استفاده نشود ، سیستم به صورت خودکار خاموش می شود .
فشار سنج میکرولایف مدل Bp B1 کلاسیک ، دستگاهی اتوماتیک بوده ؛ که فاقد قابلیت هایی همچون اتصال به کامپیوتر و سیستم های هوشمند ، نمایشگر حرکت بدن ، قفل جیوه ، سنسور کنترل ثانویه و … می باشد .
این وسیله گزینه ای عالی برای افراد سالمند می باشد . چرا که کار کردن با ان آسان بوده و به سرعت می تواند نتایج را مشخص نماید . با خرید این محصول ، گارانتی نیز به مشتری ارائه می شود تا تضمینی بر کیفیت و سلامت دستگاه باشد .

فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic

 

فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20 :

میزان رضایت خریداران 89%
ارزش خرید نسبت به قیمت 93%
امکانات و نو آوری 65%
دقت در اندازه گیری 91%

آیا فشار سنج میکرولایف عقربه ای بهترین دستگاه فشار خون برای شما است  ؟ برند میکرو لایف دارای خط تولید فعال و متنوع در زمینه ی انواع تجهیزات پزشکی می باشد . این برند علاوه بر تجهیزات پزشکی خانگی ، در راستای تولید تجهیزات پزشکی بیمارستانی نیز خط تولید فعال و با کیفیت دارد . از نمونه های پر طرفدار این محصول ، می توان به فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20 اشاره نمود .

بهترین دستگاه فشار خون میکرولایف عقربه ای
بهترین دستگاه فشار خون میکرولایف عقربه ای

فشار سنج های عقربه ای از سطح دقت بسیار بالا تری برخوردارند . اما به دلیل این که کار کردن با آن ها دشوار تر بوده و برای بررسی نتایج نیاز به دانش پزشکی وجود دارد ، عمدتا در مراکز خدمات درمانی مورد استفاده قرار می گیرد . مراکزی همچون بیمارستان ها ، درمانگاه ها و مطب های پزشکی ، مشتریان عمده ی این محصول هستند .
این فشار سنج ، از نوع بازویی بوده و دارای صفحه ی مدرج می باشد . همچنین با خرید محصول ، یک عدد گوشی ، کاف ، پوآر ، گیج و کیف نگهدارنده نیز به شخص ارائه می شود . پوآر در واقع پمپ ارسال هوا به درون کاف است . گیج و گوشی نیز برای بررسی عدد فشار خون به کار می روند . همچنین جهت اطلاعات دقیق تر ، دفترچه راهنمایی نیز به شخص ارائه می شود که بتوان عملکرد دقیق تر این دستگاه را نیز بررسی نمود . از مزیت های دفترچه راهنما ، می توان به ثبت اطلاعات به زبان فارسی نیز اشاره نمود .
روش استفاده از این محصول با سایر دستگاه های دیجیتال دارای تفاوت است . علاوه بر این ، برای کار با دستگاه بهتر است که شخصی دیگر ، تست فشار خون را برای شما انجام دهد . به همین دلیل ، افراد معمولا ترجیح می دهند که برای مصارف خانگی از دستگاه های دیجیتال استفاده کرده و این محصول عمدتا برای مصارف پزشکی استفاده شود . براس استفاده ، اول باید گوشی را درون گوش قرار داده ؛ و سپس صفحه ی گوشی را روی سرخرگ قرار داد و به ارامی فشار داد . این فشار نباید در حدی قوی باشد که باعث اختلال در خوانش نتایج شود .
گوشی دارای لوله های لاستیکی با کیفیت است که نقش مهمی در انتقال صدا دارند . به علت حساسیت بالای لوله ها ، لازم به دقت است که لوله ها با هیچ سطحی برخورد نداشته باشند . هر برخوردی با لوله ، باعث می شود که صداهایی ایجاد شود و دقت ارسال نتیجه کاهش پیدا کند .


بعد از بستن پیچ پمپ ، می توان کاف را باد کرده تا سطح ان به فشار مطلوبی برسد . با مشخص شدن نتایج ، می توان باد کاف را به ارامی تخلیه نمود . و بعد از صدایی که به گوشتان برسد نگاهی به عقربه بیندازید و مقدار آن را حفظ کنید . در واقع این مقدار فشار سیستولی یا ماکزیمم را نشان می دهد . باد بازوبند را به آهستگی خالی کنید . با این کار سطح جیوه یا عقربه نیز افت می کند . اما شما باید همچنان توجهتان به سطح عقربه باشد . در این مرحله دیگر هیچ صدایی شنیده نشده یا کم می شود .
نقطه قطع صدا ، فشار دیاستولی یا مینیمم را نشان می دهد .این مقدار را نیز حفظ کنید و به سرعت پمپ را خالی کنید . فشار ماکزیمم عدد اول و فشار مینیمم عدد دوم می باشد .
دستگاه فشار سنج عقربه ای میکرو لایف دارای دقت بالایی بوده ؛ و محدوده ی سنجش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک توسط ان ، از ۰ تا ۳۰۰ میلی متر جیوه و بدون توقف عقربه می باشد .
کاف دستگاه از جنس منعطف و با کیفیت بوده که می تواند بازو هایی از ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر را پشتیانی کند . در نتیجه عمدتا برای بزرگسالا مورد استفاده قرار می گیرد . الیاف به کار رفته در کاف ، از جنس ضد حساسیت تولید شده اند . به همین دلیل افرادی با پوست های حساس نیز می توانند به راحتی از محصول استفاده کرده ؛ و بعد از گرفتن فشار خون ، هیچگونه خارش و قرمزی روی پوست ایجاد نخواهد شد .
با توجه به حساسیت دستگاه ، نیاز است تا در نگهداری از ان دقت کافی شود . از جمله موارد حائذ اهمیت برای این امر ، نگهداری از لوله ها است . لوله ها باید کاملا از پیچ خوردگی ، تا خوردگی و هرگونه اسیب فیزیکی در امان باشند . همچنین هنگام شروع ، عقربه ی فشار سنج روی رقم صفر تنظیم شده باشد . در غیر این صورت ، نتایج از حیطه ی طبیعی خارج می شوند . بهتر است محل نگهداری دستگاه ، در فضایی امن و مطمئن بدون هرگونه احتمال خطرات فیزیکی باشد .

فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20

 

بهترین دستگاه فشار خون کدام است ؟

اگر هنوز نتوانسته این بهترین دستگاه فشار خون پیدا کنید یا نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس بگیری یا زیر این صفحه سوالات خود را بپرسید

 

 

021-91690624

09176010509

09179998515

07136237837

 

دستگاه فشار سنج خانگی از جمله رایج ترین تجهیزات پزشکی خانگی می باشد . این وسیله علاوه بر مراکز خدمات درمانی ، در بسیاری از منازل نیز یافت می شود . دستگاه های موجود در مراکز خدمات درمانی از نوع جیوه ای و یا عقربه ای می باشند . بررسی نتایج ارائه شده توسط این دستگاه ها نیاز به دانش و اطلاعات پزشکی دارد . دستگاه های فشار سنج خانگی از نوع دیجیتالی بوده و به راحتی نتایج را به صورت ارقام و اعداد روی مانیتور دیجیتالی خود نمایش می دهد .

توضیحات صوتی راجع به بهترین دستگاه فشار خون 

دقت دستگاه های فشار سنج جیوه ای و عقربه ای بسیار بالا و دقیق می باشد . این نتایج ممکن است با دقت دستگاه های خانگی مقداری متفاوت باشد . اما در صورت استفاده از دستگاه های فشار سنج دیجیتالی با کیفیت و معتبر ، این میزان خطا به صفر رسیده و نتایج با یکدیگر برابر خواهند بود .
افراد بر اساس نیاز خود به دستگاه فشار خون ، و نیز برخی دیگر از فاکتور ها ، می توانند از بین گزینه های با کیفیت و متعدد ، یک دستگاه را انتخاب نمایند . هر برند معتبر سعی بر این داشته تا در عین ارائه ی دقیق ترین نتایج ، قابلیت هایی را نیز به دستگاه افزوده کند . به عنوان مثال ، از جمله انواع تفاوت های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد که :

  •  برخی نمونه های دستگاه فشار سنج دیجیتالی ، روی مچ دست و برخی دیگر روی بازو بسته می شوند .
  •  این دستگاه می تواند یک کاربره و یا چند کاربره باشد .
  •  اکثر دستگاه های فشار سنج به قابلیت نمایش ضربان قلب نیز مجهز هستند ؛ با این حال برخی دیگر قابلیت تشخیص آریتمی قلبی را نیز دارند .
  •  نمونه های پیشرفته از این دستگاه ، قابلیت ارسال نتایج از طریق وایرلس و بلوتوث را نیز دارد .
  •  برخی از دستگاه های فشار خون دیجیتالی با باتری کار می کنند ؛ ولی برخی دیگر با کمک اداپتور های مخصوص به برق وصلی می شوند . همچنین نمونه هایی نیز وجود دارند که همزمان هر دو قابلیت در آن ها تعبیه شده و فرد بر اساس موقعیت خود ، می تواند با یکی از این روش ها ، انرژی دستگاه را تامین نماید .
  •  دستگاه های متعددی از سراسر جهان در ایران موجود بوده ؛ و نیز برند های معتبر و با کیفیت ایرانی نیز به بازار ارائه شده اند . تمامی این برند ها دارای دقت و کیفیت بالا بوده و توانسته اند پروانه های لازم جهت فروش را از اداره ی کل تجهیزات پزشکی کشور دریافت نمایند

جهت انتخاب بهترین دستگاه ، می توان به صفحات مربوط به هر دستگاه در سایت بی گزند مراجعه کنید . در این صفحات ، لیستی کامل از انواع تجهیزات تست فشار خون در اختیار کاربران بی گزند  قرار می گیرد . این اطلاعات شامل :

  • عکس ها و مشخصات دقیق دستگاه
  • قابلیت ها
  • قیمت
  • نظرات کاربرانی که این محصول را خریداری کرده و استفاده نموده اند
  • و …

می باشند . در این شرایط ، خریدار می تواند تمامی گزینه ها را به صورت یکجا بررسی نموده و با توجه به نیاز خود ، بهترین گزینه را انتخاب نماید .

موارد ذکر شده ، از معتبر ترین و پر طرفدار ترین دستگاه های تست فشار خون می باشند . این دستگاه ها توسط سایت بی گزند ، در اختیار مشتریان قرار گرفته و قابل بررسی می باشد .
سایت بی گزند این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است که بتوانند پیش از انتخاب و خرید دستگاه ، با مشاورین مجرب و متخصص در زمنیه ی فروش تجهیزات پزشکی ، مشورت نموده ؛ سپس بر اساس توقعات ، نیاز ها و همچنین بودجه ی مد نظر ، بهترین گزینه را خریداری نمایند . همچنین در صورت تمایل ، اطلاعات مربوط به نحوه ی استفاده از هر کدام نیز برای متقاضیان توضیح داده می شود تا فرد بتواند بعد از خرید محصول نیز از خدمات پس از فروش بهره مند شود . این امر ، با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه ، پشتیبانی مشتریان و نیز جلب اعتماد انان صورت گرفته است .
همچنین قیمت های درج شده برای هر محصول ، با حذف واسطه ها و ایجاد تخفیف های مناسبتی ، به حداقل رسیده است . این کاهش قیمت ها در راستای بهبود توان اقتصادی افراد برای خرید تجهیزات پزشکی بوده است ؛ که توانسته رضایت مشتریان را نیز به دست آورد .

آشغال ترین دستگاه فشار خون

اگر تا به حال دستگاه فشار خونی داشتید که از آن راضی نبودید لطفا نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا بقیه بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند

1 دیدگاه برای “بهترین دستگاه فشار خون و آشغال ترین دستگاه سال ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *