بهترین مارک باطری سمعک و بدترین برند در سال ۱۴۰۱

بهترین مارک باطری سمعک : بی گزند مرکز فروش باتری سمعک است

  • بهترین مارک باطری سمعک در سال ۱۴۰۱ کدام برند است ؟
  • طول عمر بهترین مارک باطری سمعک چقدر است ؟
  • قیمت بهترین مارک باطری سمعک چند است ؟

تا انتهای این مطلب با ما باشید تا بتوانید بهترین مارک باطری سمعک را بشناسید !!!

بهترین مارک باطری سمعک : انتخاب قطعات جانبی سمعک به اندازه ی خرید بهترین سمعک ، حائز اهمیت می باشد . اصلی ترین قطعه ی جانبی سمعک که به طور مداوم نیاز به خریداری دارد ، باتری است . در سمعک هایی که با باتری یکبار مصرف کار می کنند ، نیاز است تا فرد مرتبا بر اساس سایز باتری ، آن را با باتری نو تعویض کند .
کیفیت باتری ، می تواند مستقیما روی عملکرد سمعک اثر گذار باشد . باتری هایی که از سطح کیفی پایینی برخوردارند ، مثل موارد فیک و غیر اصل ، مشکلات زیادی به همراه خواهند داشت . این نوع باتری ها زودتر از زمان استاندارد تخلیه می شوند . علاوه بر این ، هنگام انتقال صدا ، صدا را همراه با نویز ، قطع و وصلی و سایر موارد به گوش شخص انتقال می دهند . همچنین بعضا ممکن است صدا هایی سوت مانند را نیز ایجاد کنند .
این مشکل ، در مرحله ی اول ، می توانند برای گوش ، اسیب رسان باشند . در مرحله ی دوم نیز باعث می شوند تا دستگاه سمعک تخریب شده و عمر آن کوتاه تر از حالت طبیعی باشد . به همین دلیل ، مهم ترین اقدام هر فرد در این زمینه ، انتخاب بهترین برند باتری می باشد . برخی از برند های تولید کننده ی باتری سمعک ، توانسته اند در سطح جهانی به شهرت رسیده و از لحاظ کیفی ، بالاترین درجه را به مشتریان ارائه دهند . در زیر ، به معرفی برخی از این نمونه های باتری پرداخته شده است :

زیمنس یا سیگنیا بهترین مارک باطری سمعک است ؟ 

آیا باتری سمعک زیمنس جز بهترین مارک باطری سمعک محسوب می شود ؟ قطعا یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین نام ها در زمنیه ی تجهیزات شنوایی ، برند زیمنس ( سیگنیا ) می باشد . این برند در تولید انواع سمعک ، قطعات و لوازم جانبی آن در سطح جهانی از شهرت بالایی برخوردار است . زیمنس ، محصول کشور المان بوده و محصولات آن نه تنها در اروپا ، بلکه در اسیا ، امریکا و … نیز به طور گسترده ای به فروش می رسد . این محصول با نام ” سیگنیا ” نیز شناخته می شود .
زیمنس – سیگنیا (Signia) ، فعالیت های خود را در سال ۱۸۴۷ در زمینه ی کالا های پزشکی اغاز کرد و توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند . به طوری که در حال حاضر لقب ” بزرگ ترین شرکت تولید کننده ی تجهیزات پزشکی ” را به خود اختصاص داده است . از جمله موفق ترین محصولات این شرکت ، انواع باتری های قابل شارژ و غیر قابل شارژ برای سمعک هستند .
باتری های یکبار مصرف زیمنس ، با تکنولوژی روی – هوا تولید شده و دارای سایز های متفاوتی هستند . رایج ترین سایز های این باتری شامل ۱۰ ، ۱۳ ، ۳۱۲ و ۶۷۵ هستند . عمر این باتری ها از سایر باتری های استاندارد کمی بیشتر بوده و با رعایت نکات لازم نگهداری ، می توان آن را به حداکثر نیز رساند .
گنجایش باتری های زیمنس به مقدار ۳۰۰ میلی آمپر در ساعت بوده و ولتاژ آن برابر یا ۱٫۴۵ ولت می باشد . توان باتری ها نیز رقمی در حدود ۰٫۴۳ است . با توجه به مخرب بودن جیوه و اثرات منفی آن در طبیعت ، این برند میزان جیوه را در محصولات خود به حداقل رسانده ؛ و میزان جیوه ی موجود در باتری های زیمنس ۰ درصد است . همین عامل از نظر کارشناسان محیط زیست و نیز پزشکان ، از مهم ترین مزیت های برند زیمنس محسوب می شود .

نمودار باتری سمعک زیمنس 

کیفیت 90%
طول عمر 85%
ارزش محصول نسبت به قیمت 88%

طبق استاندارد های جهانی ، رنگ بندی باتری های زیمنس مشابه با سایر باتری های سمعک می باشد . به نحوی که :

  • باتری سایز ۱۰ دارای رنگ زرد ،
  • باتری سایز ۱۳ دارای رنگ نارنجی ،
  • باتری سایز ۳۱۲ به رنگ قهوه ای ،
  • و باتری سایز ۶۷۵ به رنگ آبی می باشد .

این سیستم رنگ بندی ، تشخیص باتری ها را تسهیل نموده است .

جهت مشاهده انواع باتری های سمعک زیمنس ( سیگنیا ) بر روی دکمه زیر کلیک کنید

باتری سمعک زیمنس ( سیگنیا )
بهترین مارک باطری سمعک
بهترین مارک باطری سمعک

به طور کلی ، باتری های یکبار مصرف با گذشت زمان مشخصی ، رو به اتمام رفته و باید با باتری جدید تعویض شوند . برند زیمنس سعی بر این داشته که باتری ها بیشترین طول عمر را داشته و بتوانند عملکردی با کیفیت تر ارائه دهند . این کار ، نیاز فرد را به خرید مداوم باتری به حداقل رسانده و کمک می کند تا نیاز ماهانه ی شخص کمتر شود . معمولا باتری ها بر اساس سایز ، عمر متفاوتی دارند . به این صورت که باتری های درشت تر ، عمر بیشتری نیز دارند . اما باتری های ریز تر ، به علت قدرت بیشتر ، عمر کوتاه تری نیز دارند .
برای افزایش عمر هر باتری توصیه می شود سمعک را در ساعاتی که نیازی به ان وجود ندارد ، خاموش کرده و درب محفظه ی باتری را نیز باز گذاشت . این امر موجب می شود تا علاوه بر حفظ منابع انرژی ، رطوبت موجود در بخش های داخلی نیز تخلیه گردد . همچنین از به همراه داشتن سمعک در محیط های مرطوب و بسیار گرم ، خودداری شود .
لازم به ذکر است که شرکت ها و برند های تقلبی بسیاری ، اقدام به تولید محصولات فیک و تقلبی از این شرکت نموده اند . این نمونه های تقلبی ، با ظاهر و بسته بندی مشابه با باتری های زیمنس به فروش می رسند و تشخیص آن ها از نمونه های اصل ، امری دشوار می باشد . به همین علت توصیه شده است که افراد ، خرید باتری را تنها از نمایندگی های رسمی و یا فروشگاه ها و سایت های معتبر فروش تجهیزات پزشکی انجام دهند .
هنگام خرید ، دقت شود که بسته بندی باتری ها سالم بوده و مخدوش نشده باشند . چرا که هرگونه خرابی و اسیب به باتری ، می تواند پوشش پلاستیکی روی آن را نیز تخریب کرده و منجر به کاهش عمر آن گردد . همچنین لازم به ذکر است که باتری ها دارای انقضای محدودی هستند . پیش از خرید هر باتری ، باید به تاریخ انقضای ان دقت شود . بهترین زمان باقیمانده برای انقضا ، تاریخی ست که حداقل دو سال به اتمام ان باقی مانده باشد .
در صورتی که فرد چندین بسته باتری را در منزل نگهداری می کند ، باید مصرف باتری ها را به گونه ای مدیریت کند که اول باتری هایی را مصرف کند که زودتر خریداری کرده و تاریخ انقضای کمتری از آن باقی مانده است .

 ریوواک بهترین مارک باطری سمعک ؟

آیا باتری سمعک ریوواک جز بهترین مارک باطری سمعک محسوب می شود ؟ از دیگر برند های معتبر جهانی و یکی از بهترین مارک باطری سمعک ، ریوواک (rayovac) می باشد . این برند انگلیسی عرضه کننده ی انواع باتری های یکبار مصرف سمعک می باشد . علاوه بر سمعک های رایج ، برخی افراد که کاشت حلزونی گوش انجام داده اند نیز به نوعی خاص از سمعک احتیاج دارند . برند ریوواک عرضه کننده ی باتری سمعک کاشت حلزونی ( ایمپلنت ) نیز محسوب می شود . محصولات این برند عاری از جیوه بوده و کمترین میزان احتمال اسیب به اشخاص و محیط زیست را نیز فراهم کرده اند .
باتری های ریوواک ، دارای سایز های مختلفی می باشند . هر باتری دارای ابعاد خاصی بوده که با کمک رنگ بندی ، از دیگر سایز ها مشخص شده اند . این سایز بندی به شرح زیر می باشد :

  • باتری سایز ۱۰ دارای ابعاد ۵٫۸ * ۳٫۶ میلی متر بوده و ظرفیت آن ۱٫۴ ولت و ۹۰ میلی آمپر می باشد . این باتری ریز ترین سایز است .
  • باتری سایز ۳۱۲ دارای ابعاد ۷٫۹ * ۳٫۶ میلی متر است .
  • باتری سایز ۱۳ دارای ابعاد ۷٫۹ * ۵٫۴ میلی متر است .
  • باتری سایز ۶۷۵ دارای ابعاد ۱۱٫۶ * ۵٫۴ میلی متر است . این سایز ، بزرگ ترین نوع باتری سمعک می باشد .

سایز بندی باتری ها ، دارای استاندارد جهانی می باشد ؛ در نتیجه افراد در هر نقطه از جهان که مایل به خریداری باتری باشند ، تنها با دانستن شماره ی باتری ، می توانند باتری مورد نیاز را خریداری کنند . همچنین رنگ بندی ان ها نیز مشابه با سیستم رنگ بندی استاندارد می باشد .

نمودار باطری سمعک ریوواک 

کیفیت 84%
طول عمر 92%
ارزش محصول نسبت به قیمت 79%

علاوه بر این ، همانطور که ذکر شد ، برند ریوواک باتری مخصوص سمعک ایمپلنت نیز به بازار عرضه داشته است . این محصول با نام سمعک کاشت حلزون گوش نیز شناخته می شود .
این باتری ها گرچه از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، اما نسبت به عوامل محیطی و محیط نگهداری دارای حساسیت زیادی هستند . حضور هرگونه نور مستقیم ، گرما ، رطوبت ، سرما و … می تواند منجر به تخریب شیمیایی مواد درون باتری گردد . این عوامل در عمر باتری تاثیر گذاشته و منجر به تخریب زود هنگام آن می شوند . به عنوان مثال ، حضور سمعک و باتری در محیط های مرطوب مانند حمام و سونا ، یا محیط های بسیار سرد مانند یخچال ، خرابی های فیزیکی دستگاه را به همراه داشت .

جهت مشاهده انواع باتری های سمعک ریوواک بر روی دکمه زیر کلیک کنید

باتری سمعک ریوواک
بهترین مارک باطری سمعک
بهترین مارک باطری سمعک

توصیه می شود باتری ها را در محلی خشک و خنک به دور از رطوبت و نور قرار داد . بهترین محل برای نگهداری این محصول ، محیط هایی همچون کمد اتاق می باشد . همچنین با توجه به ریز بودن سایز این باتری ها ، احتمال بلعیدن ان توسط کودکان و یا حیوانات خانگی وجود دارد . در نتیجه باید از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور نگه داشته شوند .
ضربه های فیزیکی ، فشار ، خراش و سایر موارد مشابه نیز می توانند کیفیت باتری را تحت تاثیر قرار دهند . هرگونه خراش و فشار علاوه بر اسیب به ترکیبات باتری ، ممکن است منجر به تخریب پوشش پلاستیکی محصول نیز گردد . در صورت اسیب به پوشش پلاستیکی ، از عمر محصول نیز کاسته خواهد شد .
باتری های سمعک ریوواک دارای جلد محافظ و با کیفیت هستند . این جلد و بسته بندی تا حدود زیادی توانسته از محصول در برابر نوسانات دمایی ، رطوبت و ضربه های فیزیکی خودداری نماید . در نتیجه بهتر است که تا زمان نیاز به تعویض باتری ، تمامی باتری ها درون بسته بندی قرار داشته و از درون ان خارج نشوند . این کار می تواند از محصول به بهترین نحو محافظت نماید .
انواع باتری های سمعک و باتری سمعک کاشت حلزونی از برند ریوواک به طریق مختلف قابل خریداری می باشند . باتری ها را می توان از داروخانه ها ، مراکز شنوایی سنجی و خدمات شنوایی ، فروشگاه ها و سایت های فروش محصولات پزشکی خریداری نمود . هنگام خرید نیاز است تا به نوع باتری و سایز آن دقت شود . همچنین با توجه به شباهت زیاد باتری سمعک و باتری ساعت ، احتمال خرید جابجای این دو محصول وجود دارد . در نتیجه نیاز است تا پیش از خرید محصول ، به نوع باتری دقت شود . همچنین هنگام خرید باتری سمعک ایمپلنت ،

باتری سمعک دوراسل و بهترین مارک باطری سمعک

آیا باتری سمعک دوراسل جز بهترین مارک باطری سمعک محسوب می شود ؟ از شناخته شده ترین برند برای انواع باتری ، برند دوراسل (Duracell) می باشد . این برند امریکایی ، طرح های باتری بسیار متنوعی را به بازار ارائه نموده است . از رایج ترین باتری های تولید شده توسط این برند می توان به :

  • باتری های سیلندری
  • انواع باتری قلمی و نیم قلمی
  • باتری های کتابی
  • انواع باتری سمعک
  • و … اشاره نمود .

باتری های سمعک دوراسل همانند سایر محصولات این برند ، از سطح کیفی بالا برخوردار هستند . کیفیت و طول عمر این باتری ها نسبت به بسیاری دیگر از برند ها بیشتر بوده و در نتیجه این امکان را فراهم اورده است که افراد بتوانند مدت بیشتری از این محصول استفاده ی مفید را ببرند .
باتری های سمعک دوراسل از نوع یکبار مصرف بوده و با فناوری روی – هوا تولید شده اند . مشابه با سایر باتری های روی – هوا ، ای محصول به محض قرار گرفتن در معرض اکسیژن هوا ، فعالیت های خود را اغاز می کند . به همین دلیل ، با کمک نوعی پوشش پلاستیکی ، پوشانده است . پوشش پلاستیکی روی باتری ها مانع از ترکیب شدن مواد شیمیایی موجود در باتری با اکسیژن می شود .
این پوشش باید تا زمان استفاده از باتری ، روی محصول باقی مانده و تنها در شرایطی جدا شود که شخص قصد استفاده از باتری را داشته باشد . در غیر این صورت ، به محص جدا نمودن برچسب ، جزو عمر مفید باتری محسوب شده و روند کاهش عمر آن اغاز می شود .

نمودار باطری سمعک دوراسل

کیفیت 90%
طول عمر 96%
ارزش محصول نسبت به قیمت 88%

عده ای از افراد به اشتباه تصور می کنند که پس از جدا کردن برچسب ، می توان با چسباندن مجدد آن ، باتری را دوباره به حالت غیر فعال درآورد و انرژی آن را برای مدتی ، ذخیره کرد . این تصور کاملا اشتباه است ؛ چرا که به محض جدا شدن برچسب از بدنه ، باتری فعال شده و در کل طول عمر مفید ، هم چنان فعال باقی خواهد ماند . به طور کلی در صورتی که باتری ها همراه با برچسب در محیطی خنک و خشک قرار بگیرند ، تا سقف ۲ سال می توانند سالم باقی بمانند .

بهترین مارک باطری سمعک
بهترین مارک باطری سمعک

با خرید هر بسته باتری سمعک دوراسل ، ۶ عدد باتری به شخص ارائه می شود که با رنگ بندی های استاندارد جهانی ، از یکدیگر مشخص شده اند . بهتر است خرید باتری ها به نحوی صورت بگیرد که متناسب با نیاز فرد باشد و از انبار نمودن تعداد زیادی باتری خودداری نمود . چرا که عمر این محصول محدود بوده و با نزدیک شدن به تاریخ انقضا ، از میزان عملکرد آن کاسته می شود . به عنوان مثال ، افرادی که از باتری های سایز ۱۰ استفاده می کنند ، به طور متوسط می توانند از هر باتری بین ۳ الی ۵ روز استفاده کنند . البته این رقم با رعایت نکات مفید در ارتباط با افزایش طول باتری ، می تواند کمی بیشتر نیز شود و به ۷ روز نیز برسد . با این حال ، در بهترین شرایط باید هر هفته یک عدد باتری مصرف نماید . این رقم یعنی نیاز است تا ماهانه ۴ الی ۶ عدد باتری مصرف نماید . خرید محصول باید با توجه به این مساله صورت بگیرد . به این صورت که علاوه بر عدم انبار نمودن تعداد زیادی باتری ، همواره تعدادی زاپاس نیز در منزل وجود داشته باشد .
برای مشخص نمودن باقیمانده ی میزان انرژی درون هر باتری ، می توان از تجهیزاتی همچون تستر باتری ها کمک گرفت . تست های باتری ، میزان عمر باقیمانده ی محصول را مشخص نموده و از هدر رفتن باتری ، اتمام آن در موقعیت های غیر منتظره و … جلوگیری می کنند .
باتری های سمعک دوراسل از تمامی نمایندگی های این محصول قابل خریداری بوده ؛ و علاوه بر این ، می توان آن را از داروخانه ها و فروشگاه های دارای پروانه ی اداره ی کل تجهیزات پزشکی ایران نیز دریافت نمود . این فروشگاه ها باید تاییدیه های لازم از اداره ی کل را داشته باشند تا تضمینی بر اصل بودن محصولات آنان باشد . در صورت خرید از این فروشگاه ها ، علاوه بر ضمانت اصل بودن کالا ، گارانتی سلامت فیزیکی نیز ارائه می شود تا خریدی امن را برای مشتری به همراه داشته باشد .

باتری سمعک دی پاور و بهترین مارک باطری سمعک

آیا باتری سمعک دی پاور جز بهترین مارک باطری سمعک محسوب می شود ؟ با توجه به نوع سمعک ، نیاز است تا افراد باتری های متفاوتی را خریداری نمایند . این باتری ها عمدتا به دو دسته ی قابل شارژ و غیر قابل شارژ تقسیم می شوند . نوع غیر قابل شارژ که با نام یکبار مصرف نیز شناخته می شود ، رواج بیشتری در بین افراد دارد .
در این بین ، انتخاب برند سازنده ی باتری اهمیت زیادی در کیفیت عملکرد و کارکرد سمعک نیز دارد . از برند های با کیفیت در زمینه ی تولید باتری های یکبار مصرف ، می توان به برند دی پاور D-power اشاره نمود . این برند ، محصولی از کشور المان بوده و تاییدیه های CE اروپا را نیز دریافت نموده است .

نمودار باطری سمعک D-Power

کیفیت 70%
طول عمر 66%
ارزش محصول نسبت به قیمت 79%

بسته به نوع سمعک ، باتری ها نیز متفاوت هستند . برخی سمعک ها درون گوش قرار گرفته و برخی دیگر پشت گوش متصل می شوند . سمعک های درون گوش ، نیاز به باتری های ریز تری داشته و سمعک های پشت گوش ، با باتری های بزرگ تری نیز کار می کنند . سمعک های داخل گوش برای افرادی با سطوح شنوایی ضعیف تر مورد استفاده قرار می گیرد ؛ در نتیجه قوی تر بوده و باتری های قدرتمندی تری نیز نیاز دارند . مثل باتری شماره ی ۱۰ دی پاور . همچنین سمعک های پشت گوش ، نیاز به باتری های بزرگ تری دارند . مثل باتری شماره ۶۷۵ دی پاور .
برند دی پاور همواره سعی بر این داشته است تا با ارائه ی محصولاتی قدرتمند و با طول عمر بالا ، رضایت مشتریان را به دست آورده و جایگاه محکمی در بازار فروش محصولات و کالا های پزشکی داشته باشد . ولتاژ باتری های دی پاور ۱٫۴۵ ولت بوده و دارای سایز های ۱۰ ، ۱۳ ، ۳۱۲ و ۶۷۵ می باشد .
گرچه این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد ، اما برخی نکات در کاهش طول عمر باتری های دی پاور موثر هستند .

  •  اولین عامل ، نوع سمعک می باشد . سمعک هایی قدیمی و دارای اتصالی ، منجر به تخلیه ی زودهنگام انرژی باتری می شود . در نتیجه در مدت زمانی زودتر از موعد استاندارد ، باتری تمام شده و نیاز به تعویض ان وجود دارد .
  •  علاوه بر سمعک های قدیمی و خراب ، سمعک های مدرن امروزی نیز باتری های زیادی مصرف می کنند . برخی سمعک های مدرن دارای قابلیت هایی همچون وایرلس ، بلوتوث و … هستند . این عوامل ، انرژی زیادی لازم دارد . در نتیجه حتی با رعایت کامل نکات حفظ انرژی ، کماکان انرژی زیادی هدر می رود .
    توصیه می شود با توجه به شرایط قرار گرفتن سمعک در گوش و امکان حضور چربی و جرم در روی سمعک و نیز بخش های داخلی آن ، در حفظ بهداشت سمعک کوشش شده و مرتبا اقدام به پاکسازی آن نمود . چرا که حضور جرم در محفظه ی داخلی باتری نیز به نوبه ی خود منجر به عدم ایجاد اتصال صحیح بین باتری و سمعک شده ؛ و کارکرد محصول کاهش خواهد یافت .
  • روشن نگه داشتن مداوم سمعک ، عدم خاموش کردن آن در ساعات استراحت ، حضور در مناطقی با رطوبت بالا و عدم تخلیه ی رطوبت موجود در محفظه ی باتری ، و … ، همگی از عواملی هستند که عمر باتری را به حداقل می رساند .

به طور کلی ، در صورتی که تمامی شرایط استاندارد رعایت شود ، باتری های دی پاور دارای طول عمر زیر می باشند :

  • باتری سمعک سایز ۱۰ دی پاور می تواند بین ۳ تا ۷ روز عمر کند .
  • باتری سمعک سایز ۱۳ دی پاور می تواند بین ۲ تا ۳ هفته عمر کند .
  • باتری سمعک سایز ۳۱۲ دی پاور می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ روز عمر کند .
  • باتری سایز ۶۷۵ دی پاور می تواند بین ۱۵ تا ۲۱ روز عمر کند .

این رقم ، رقم استاندارد بوده که در بین تمامی برند ها نیز یکسان می باشد . اما بسته به شرایط نگهداری و نیز شرایط سمعک و … ، ممکن است کمتر و یا کمی بیشتر از رقم ذکر شده باشد .
افرادی که استفاده ی زیادی از باتری های سمعک دارند ، چه افراد شخصی و چه مراکز خدمات شنوایی ، می توانند این محصول را در بسته بندی های تعداد بالا سفارش دهند . معمولا خرید عمده ی این محصول ، باعث می شود که قیمت آن کاهش چشمگیری داشته و توان اقتصادی فرد افزایش یابد . با این حال ، در صورت عدم نیاز دائم ، لازم است تا خرید پک های تعداد بالا خودداری شود .

 

خرید بهترین مارک باطری سمعک 

برند های ذکر شده ، همگی از رایج ترین و پر طرفدار ترین باتری های موجود هستند که توانسته اند سطح رضایت مندی بالایی را کسب نمایند  و جز بهترین مارک باطری سمعک محسوب می شوند

شما می توانید از طریق نمودار های بالا بهترین مارک باطری سمعک انتخاب کنید !

خرید بهترین مارک باطری سمعک  از سایت بی گزند ، این اطمینان را برای مشتریان به وجود آورده است که محصولات ارائه شده ، همگی دارای ضمانت اصالت و نیز سلامت فیزیکی محصول هستند . در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام خرید کالا ، مشتریان می توانند با بخش خدمات پس از فروش محصولات ارتباط داشته و در راستای برطرف نمودن مشکلات ، اقدام نمایند .
جهت تجربه ی خرید مطمئن ، هر محصول همراه :

  • مشخصات فنی
  • کاتالوگ عکس
  • اطلاعات تکمیلی
  • نظرات کاربرانی که از محصول خریداری نموده اند
  • امتیاز دهی به محصول

ارائه شده است . این اطلاعات کمک می کند تا شخص پیش از خرید هر محصول ، بتواند لیستی دقیق و جامع از تمامی برند های معتبر و محصولات مشاهده نموده و سپس با کسب اطلاعات کافی ، اقدام به خرید محصول نماید .
همچنین شرکت فروش کالای پزشکی بی گزند با حذف واسطه ، سعی بر این داشته تا با حذف واسطه ها ، قیمت تمامی محصولات و نیز باتری های سمعک که جزو کالا های مصرفی اساسی پزشکی هستند ، را به حداقل برساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *