معرفی پماد ضد درد برای دیسک گردن 

معرفی پماد ضد درد برای دیسک گردن بی گزند مرکز فروش پماد ضد درد است
یکی از بخش های حساس و ظریف ستون فقرات ، دیسک گردن هستند . استخوان های این ناحیه مرتبا در معرض اسیب هستند و با ایجاد هرگونه مشکل برای انان ، کل فعالیت های روزمره تحت تاثیر قرار می گیرد . اسیب به مهره های گردن می تواند موقتی و در راستای اجرای حرکت ناصحیح باشد . مثل خوابیدن به نحو غلط ، کارکردن طولانی مدت با کامپیوتر و … . همچنین ممکن است تبدیل به یک عارضه شود ؛ مثل دیسک گردن .
در هر شرایط ، این اسیب منجر به ایجاد درد زیادی شده و فرد برای تسکین درد ، سایر بخش های وابسته را نیز تحت فشار قرار می دهد . به همین دلیل ، اسیب دیدگی گسترش پیدا کرده و نیاز به درمان در منطقه وسیعی دارد .
یکی از ابتدایی ترین و موثرین روش های درمانی ، استفاده از پماد و کرم های ضد درد است . این محصولات حاوی مسکن های گیاهی یا شیمیایی هستند که با ورود به پوست ، درد را تسکین می دهند . علاوه بر این ، ترکیبات ان به گونه ایست که می تواند تا حدود بسیار زیادی ، از تشدید اسیب جلوگیری نموده و در راستای درمان ان اقدام کند .

معرفی پماد ضد درد و مکانیسم اثر آن برای دیسک گردن

این محصولات ، پماد هایی موضعی هستند که باید روی پوست در منطقه دارای درد مالش داده شوند . با اجرای ماساژ ، از طریق منافذ پوست وارد لایه و بافت های زیرین می شود . سپس ترکیبات ان وارد جریان خون شده و منطقه را احاطه می کنند .این محصول می توان برای درمان درد های عضلانی ، استخوانی ، مفاصل ، اعصاب و … کاربرد داشته باشد . به این صورت که در مرحله اول ، باعث کاهش درد می شود . کاهش درد کمک می کند تا فرد بتوان حرکات را به نحو صحیح اجرا کرده و فشار از روی دیگر ارگان های بدن برداشته شود .
سپس روند درمانی اغاز شده و با فرایند هایی همچون کاهش التهاب ، افزایش گردش خون و … ، اسیب دیدگی تا سطوح زیادی کاهش پیدا می کند .
جهت مشاهده انواع ویکس و پماد ضد درد بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
.
معرفی پماد ضد درد برای دیسک گردن 
معرفی پماد ضد درد برای دیسک گردن

انواع ویکس و پماد ضد درد 

این محصول می تواند به صورت های مختلف از جمله پماد ، کرم ، روغن ، ژل ، اسپری موجود باشد . معمولا تمامی ان ها کاربرد مشترک و مشابهی دارند  .
از طرف دیگر ، دسته بندی کلی ، ان ها را به دو نوع سرمایشی و گرمایشی تقسیم می کند . این وضعیت به زمان پس از مصرف بستگی دارد . بعد از استفاده برخی از انان ، موضع گرم شده و برخی دیگر ، احساس سرما در منطقه ایجاد می شود .

معرفی برترین برند های معرفی پماد ضد درد برای دیسک گردن :

این محصول گیاهی بوده و به صورت روغن و پماد در بازار موجود است . ریلکس می تواند در درمان انواع درد های ماهیچه و استخوانی کاربرد داشته باشد . به همین دلیل از گزینه های مناسب برای دیسک گردن است . این محصول علاوه بر کاهش بار درد ، به عنوان روغن ماساژ عالی نیز محسوب می شود . در نتیجه با اجرای یک ماساژ صحیح در ناحیه گردن ، می توان خستگی های عضلانی را نیز کاهش داد و فشار وارد شده بر این ناحیه را به حداقل رساند .
از دیگر کاربرد های ان ، درد قاعدگی ، سرفه های مزمن و عفونی ، برطرف کردن عوارض پوستی و … است .
این محصول نیز دارویی ست که به شکل روغن در بازار موجود است . ابوفاس محصولی تولید شده توسط شرکت دارویی سنگاپور است . ابوفاس برای جذب اصولی و عملکرد قوی تر ، نیاز به اجرای ماساژ دارد . به محض ورود به پوست ، ترکیبات ان ازاد سازی شده و با ورود به جریان خون ، کاهش فوری درد و تسکین این وضعیت را به همراه دارند .
استفاده از روغن ابوفاس و دیگر روغن های ضدددرد ، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند . چرا که با کمک چند قطره از ان ، می توان ناحیه وسیعی از پوست را پوشش داد .
ویکس برای مدت های طولانی ست که جزو مشهور ترین محصولات ضددرد معرفی می شود . این محصول حاوی عصاره های گیاهی ست که به گیرنده های عصبی متصل شده و منجر به اختلال در عملکرد طبیعی ان می شود . این ترکیبات شامل  عصاره های گیاهی همچون اکالیپتوس ، نعنا ، کافور است  . با ورود عصاره های ذکر شده به بدن ، احساس خنکی در منطقه ایجاد می شود . ویکس اخیرا با نام ترموراب نیز به بازار عرضه شده است . ترموراب تمامی خواص و ویژگی های سابق ویکس را دارد .
دیکلوفناک :
دیکلوفناک  دارای اشکل مختلفی ست ؛ از جمله دارو های خوراکی و تزریقی ، شیاف ، ژل و پماد و … . تمامی اشکال ان دارای خواص مشترکی هستند . اما در اولین گام ، باید از پماد های موضعی ان استفاده نمود تا نیاز به اشکال مصرف داخلی ان کاهش پیدا کند .
دیکلوفناک در اصل شل کننده عضلانی ست . دیسک گردن با ماهیچه های متصل به ان در ارتباط است . با کاهش فشار عضلات ، درد استخوان های ستون فقرات و بخش های مرتبط با ان نیز کاهش پیدا می کند .
این محصول نیز به اشکال مختلف از جمله پماد ، ژل ، کرم و اسپری موجود می باشد که همگی نقش و عملکرد مشابهی دارند . ترکیبات سازنده ان ، شیمیایی بوده و شامل آب دیونیزه ، گلیسیرین ، ایزوپروپیل الکل ، پروپیلن گلایکول ، منتول و نیز عصاره آلوئه ورا می باشند . با ورود ترکیبات ذکر شده به درون پوست ، احساس خنکی در منطقه ایجاد  می شود که این وضعیت معمولا از چند دقیقه تا چند ساعت ادامه دارد .
طی این مدت ، ستون فقرات و بخش های مرتبط با ان تسکین پیدا کرده و می توانند مجددا به حالت فعالیت سابق خود بازگردند .
به منظور دریافت بهترین نتیجه ، توصیه می شود روزانه چند نوبت از این محصول استفاده شود .
لافارر :
از ضد درد های گرمایشی ، می توان به این کرم اشاره کرد . لافارر حاوی کپسایسین است . کپسایسین ماده موثر فلفل قرمز است که با ورود به پوست ، منجر به افزایش جریان گردش خون می گردد . این کار ، علاوه بر ایجاد حس گرما ، منجر به کاهش درد و نیز تغذیه رسانی به بافت های اسیب دیده می شود . دیگر مواد موجود در ان شامل کامفر ، وازلین و گلیسیرین است .
لافارر علاوه بر درمان درد های مربوط به استخوان ها و عضلات ، برای درد های نوروپاتیک ( اعصاب بدن ) نیز موثر است .
پماد خشخاش :
هرچقدر که اسیب دیدگی های یک منطقه از بدن کهنه تر شوند ، عمقی تر شده و برای درمان انان نیاز به روش های پیچیده تری وجود دارد . یکی از موثر ترین ضد درد ها برای درد های قدیمی و کهنه ، پماد خشخاش است .
 این محصول  پاکستانی ، کاملا گیاهی بوده و بر پایه عصاره خشخاش تولید شده است . حضور مواد مغذی همچون امگا ۶ یا همان اسید لینولنیک ، می تواند بافت ها را تغذیه کرده و روند درمان را تسریع بخشد .
با کمک پماد خشخاش ، ترکیبات ان به طور گسترده و عمقی تمامی درد ها را تا سطوح چشمگیری کاهش می دهد و نیاز به درمان هایی از جمله فیزیوتراپی و مسکن های تزریقی را تا حدود زیادی کاهش می دهد . عصاره خشخاش در این پماد ، اعتیاد به همراه نخواهد داشت .
رهامین :
از دیگر محصولات گیاهی مسکن ، می توان به رهامین اشاره کرد . این محصول در اصل شامل ترکیب چند روغن گیاهی از جمله همچون روغن زیتون ، هسته انگور ، نعنا ، کندر ، گیاه پنجه شیطان و گلوکزآمین می باشد . ترکیبات ذکر شده منجر به احساس گرما در  منطقه شده و خونرسانی را در منطقه تسریع می بخشند . از طرف دیگر ، امگا۶ و انتی اکسیدان ها نیز در این ماده مشاهده می شوند که به نوبه خود می توانند روند بازسازی بافت های اسیب دیده را تحت تاثیر قرار دهند .

نکات مهم در ارتباط با انتخاب بهترین پماد  ضد درد برای دیسک گردن

توصیه می شود افراد پیش از اقدام به خرید ، با پزشک و یا مشاورین فروش مشورت نمایند .
برخی از این محصولات دارای محدودیت های سنی و برخی دیگر از محدودیت های مصرف می باشند . همچنین گرچه ترکیبات ان فاقد مواد حساسیت زا هستند ، اما برخی افراد به علت داشتن پوست های بسیار حساس و یا الرژی به برخی از ترکیبات ، عوارضی پوستی را تجربه کنند ؛ از جمله خارش ، تورم ، کهیر و … در منطقه . افرادی که نوعی خاص از الرژی را دارند ، باید ابتدا مشورت نموده و محصولی سازگار با پوست خود را تهیه کنند .
جهت مشاهده انواع ویکس و پماد ضد درد بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
این نوشته در پماد ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *