خواص ویکس برای لاغری 

خواص ویکس برای لاغری  : ویکس و پماد ضد درد یکی از نام اشنا ترین برند هایی ست که از سالیان گذشته افراد از ان برای درمان درد های مختلف استفاده می کرده اند . این محصول که حاوی ترکیب عصاره چندین گیاه است ، با داشتن خواص متعدد ، برای درمان مشکلات مختلف به کار می رود .
شناخته شده ترین کاربرد های درمانی ان برای برطرف کردن گرفتگی های عضلانی ، اعصاب ، سرماخوردگی و سرفه های مزمن می باشد . اما خاصیت ان به موارد ذکر شده خلاصه نمی شود . بسیاری از افراد برای سردرد های میگرنی نیز از ان استفاده نموده و گذارشاتی مبنی بر درمان مشکلات و عوارض پوستی مثل قارچ و … نیز ثبت شده است .
اما برخی با این سوال روبرو هستند که
  1. نقش پماد ویکس برای لاغری چیست ؟
  2. ایا این محصول در چربی سوزی ، لاغری و فاکتور های مربوط به ان نقش دارد ؟
در زیر ، به بررسی ساختار و ترکیبات کلی این محصول و نقش ان برای اهداف مختلف پرداخته شده است .

بررسی ترکیبات و عملکرد ویکس :

این پماد که برای اولین بار توسط یک شرکت امریکایی تولید شد ، با هدف درمان درد های عضلانی و اسیب های وارد شده به ان وارد بازار گردید . این محصول ، فراورده منتول بوده و اصلی ترین ترکیبات ان شامل روغن نعنا ، اکالیپتوس ، کافور و … هستند .
با قرار گرفتن ان روی پوست به صورت موضعی ، مواد ذکر شده از طریق منافذ باز پوست وارد لایه ها و بافت های زیرین پوستی  می شوند . این مواد به گیرنده های عصبی متصل شده و باعث اختلال در روند انتقال پیام درد می شوند . در نتیجه به نوعی مسکن شناخته می شوند .
علاوه بر کاهش درد ، دیگر ترکیبات موجود در ان ، کمک می کنند تا روند بازسازی و ترمیم سلول های اسیب دیده سرعت بخشیده شوند . این مراحل ، نقش درمانی ویکس را نشان می دهد .
با مصرف ویکس روی بخش اسیب دیده ، به علت درگیری با گیرنده های عصبی ، احساس سرما و خنکی در این ناحیه ایجاد می شود . با کمک این قابلیت ، سیستم گردش خون تحت کنترل درامده و تورم و التهاب در منطقه کاهش پیدا می کند .
جهت مشاهده انواع ویکس و پماد ضد درد بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
خواص ویکس برای لاغری
خواص ویکس برای لاغری

مزایای استفاده از ویکس و کاربرد های این محصول : خواص ویکس برای لاغری

از زمان های گذشته ، همواره در شرایط گرفتگی های عضلانی ، استفاده از ویکس به عنوان یکی از اولین گزینه ها معرفی می شد . مشکلات ماهیچه ها از جمله گرفتگی های نقطه ای و وسیع ، رگ به رگ شدن ، و سایر مشکلات مربوط به این نواحی ، با کمک ویکس قابل درمان است .
علاوه بر این ، در درمان ارتروز ، مشکلاتی همچون رماتیسم و درد های مفصل نیز می تواند به طور موثری عمل کند .
یکی از کاربرد های شناخته شده ان ، در درمان سرما خوردگی های عفونی و سرفه های شدید است . در این شرایط ، تنها کافیست تا پماد را روی سینه و گلو مالیده  و موضع را گرم نگه دارید . در نتیجه التهابات سیستم تنفسی کاهش می یابد .
درد های عصبی مثل عصب سیاتیک ، می توانند اختلالات زیادی در فعالیت های روزمره ایجاد کنند . با کمک ویکس  ، می توان اعصاب  را به حالت ارامش بازگرداند .
از طرف دیگر ، ترکیبات سازنده ان به نوعی نقش پاک کنندگی و ضد عفونی کننده نیز دارند . به این صورت که با مصرف اصولی و مداوم ان می توان مشکلات و عوارض پوستی از جمله قارچ و کهیر را نیز برطرف نمود .
بوی این پماد ، نسبتا زیاد و تند است که ناشی از ترکیب چندین عصاره با یکدیگر است . این بو می تواند حشرات و خطر گزیدگی توسط انان را تا حدود بسیار زیادی از بین ببرد . به همین دلیل توصیه می شود در مکان هایی که احتمال گزیدگی توسط حشرات وجود دارد ، از ویکس روی پوست استفاده نمود .
چند مدل از بهترین برند های ویکس عبارت اند از :

ایا ویکس برای لاغری تاثیر دارد ؟

خواص ویکس برای لاغری : تاثیر مستقیم این محصول بر لاغری و تسریع چربی سوزی توسط ان کاملا مشخص نیست . اما گزارشاتی حاکی بر تایید این مساله دریافت شده است که با مصرف موضعی این محصول روی نواحی دارای چربی ، و ماساژ دادن ان روی پوست ، می توان چربی های زیر پوستی را سریع تر از زمان ممکن از بین برد .
طبق این گزارشات ، با ترکیب کردن ویکس و چند ماده دیگر ، پماد ماساژ قوی ایجاد می شود . این پماد ماساژ حاوی ترکیباتی ست که می تواند ساختار سلول های چربی زیر پوست را شکسته و به حذف انان کمک کند . این امر در کنار استفاده از پماد ، نیازمند ماساژ دادن اصولی و مداوم پوست است تا ترکیب به طور کامل وارد پوست و بافت های زیرین آن گردد .
البته از بارز ترین اثرات ان ، می توان به برطرف کردن ترک های پوستی در حین دوره رژیم استفاده کرد . در شرایطی که افراد در دوره رژیم لاغری هستند  و یا در حال کاهش شدید سایز ، مثل دوران پس از زایمان ، ویکس کمک می کند تا سلول های تخریب شده سریع تر بازسازی شده و از کهنه شدن این اسیب ها جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که هرچقدر سریع تر در راستای درمان ترک های پوستی اقدام شود ، این مشکلات سریع تر برطرف شده و طول دوره کوتاه تری خواهند داشت .

نحوه ساخت پماد ویکس مخصوص لاغری :

همانطور که ذکر شد ، این ماده باید بهتر است با دیگر عصاره های گیاهی ترکیب شود . از ترکیبات موثر می توان به موارد  زیر اشاره نمود :
۸ قاشق ویکس را با ۳ قاشق اتیل الکل ، ۳ قاشق جوش شیرین و نصف قرص کافور ترکیب نمایید . این مواد را به طور کامل مخلوط کنید تا ماده ای یکنواخت و یکدست تولید شود . برای حل شدن بهتر قرص ، ابتدا ان را کاملا پودر کرده و سپس با پماد مخلوط کنید . ماده به دست امده را در ظرفی در دار ریخته و ان را در دمای مناسب ( محیط اتاق )  نگهداری کنید . بهترین زمان مصرف ، تا چند روز پس از تولید است .

نحوه مصرف پماد لاغری :

این کرم باید به صورت موضعی روی پوست مالش داده شود . ابتدا محلی که دارای چربی های اضافه است و قصد کاهش وزن در ان ناحیه را دارید ، به کمک اب گرم و صابون به طور کامل شست و شو دهید . این کار کمک می کند تا منافذ پوست باز شده و اماده دریافت ترکیبات شود .
مقدار مناسبی از پماد ، در حد یک لایه نازک از ان را برداشته و روی پوست قرار دهید . ان را به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید . این کار تا جایی ادامه پیدا کند که تقریبا تمام کرم جذب پوست شود . لازم به ذکر است که ماساژ اصولی و حرفه ای می تواند جذب ماده و تاثیرگذاری ان را به طور چشمگیری افزایش دهد . سپس  در صورت امکان ، محل را با کمک بانداژ و یا پارچه گرم نگه دارید .
این کار باید چند مرتبه در طول روز تکرار شود . بعد از یک بار مصرف ، چند ساعت صبر کرده ، سپس محل را با اب و صابون بشویید تا پماد از روی پوست شسته شود . بهتر است ساعاتی صبر کنید تا سلول های پوستی تنفس کرده و سپس دور بعدی پماد را روی پوست قرار دهید .
استفاده از ان بدون استراحت دادن به پوست و تکرار روند انجام کار ، باعث می شود منافذ پوستی مسدود شده و روند تنفس سلولی با اختلال مواجه شود .
جهت مشاهده انواع ویکس و پماد ضد درد بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
این نوشته در پماد ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *