معرفی ۴ مدل فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی پر فروش :

فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی : معرفی ۴ مدل فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی پرفروش در این مطلب به صورت تخصصی به دستگاه فشار سنج ( فشار خون ) دیجیتال سخنگو به زبان فارسی می پردازیم که در بین مردم محبوب هستند پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید دستگاه فشار سنج یا دستگاه های سنجش فشار خون خانگی روزانه با تحولات متعددی روبرو می شوند . شرکت های سازنده مرتبا در تلاش هستند تا با ارتقا دادن قابلیت ها ، محصولاتی را به بازار عرضه نمایند که نسبت به دیگر برند ها ، دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد . این ارتقا بخشیدن به محصول ، از یک سو منجر به بهبود وضعیت سلامت جامعه شده ؛ و از سوی دیگر ، می تواند تمایز کالا نسبت به دیگر همنوعان خود در بازار را به همراه داشته باشد .
در این بین ، دستگاه های تست فشار خون خانگی نیز توسط شرکت های سازنده با قابلیت های متعددی مجهز شده اند . یکی از جدید ترین قابلیت ها ،  خواندن نتیجه تست فشار خون به صورت فایل صوتی می باشد . دستگاه های تست فشار خون سخنگو فارسی یکی از پرطرفدار ترین انواع این محصول در بازار می باشند .

بررسی دستگاه فشارسنج دیجیتال سخنگو فارسی :

فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی به گونه ای طراحی شده اند که پس از سنجش فشار خون و سپری کردن مراحلی مشابه با دیگر دستگاه ها ، علاوه بر اینکه نتایج به دست امده را روی مانتیور نمایش می دهند ، قادرند تا داده ها را به صورت فایل صوتی به زبان فارسی نیز اعلام کنند .
این امر برای برخی افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برخی کاربران از جمله افراد مسن و یا افرادی که از ضعف بینایی برخوردار هستند ، در مشاهده و خواندن نتایج ممکن است با دشواری روبرو باشند . در این شرایط ، استفاده از فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی و شنیدن نتایج یکی از بهترین راهکار ها می باشد .
فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی معمولا قابلیت ارائه نتیجه به چند زبان را دارند . برخی از این دستگاه ها ، برای فارسی زبانان نیز دارای سخنگو فارسی بوده و می توان به ساده ترین روش ، نتایج را دریافت نمود .
با توجه به اینکه تمامی دستگاه های تست فشار خون موجود در ایران ، تحت نظارت و تایید سازمان تجهیزات پزشکی می باشند ، می توان اطمینان حاصل نمود که این موارد همگی از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و می توانند نتایجی را ارائه دهند که از دقت بالایی برخوردار است .  نتایج به دست امده توسط دستگاه های دیجیتال ، با دستگاه های تست فشار خون عقربه ای و جیوه ای شباهت خواهد داشت .
در زیر ، به بررسی معتبر ترین و پر طرفدار ترین دستگاه های فشار سنج سخنگویی پرداخته شده است که قابلیت ارائه نتایج به صورت فایل صوتی فارسی را نیز دارا می باشند .

۱-بررسی فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی  مدل زنیت مد ۵۷۹ :

فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی  مدل زنیت Zenith med   فشار سنج بازویی دیجیتال می باشد که بعد از ارائه نتایج روی مانیتور ، می تواند داده ها و اطلاعات را به صورت فایل های صوتی نیز ارائه دهد . این دستگاه به سه زبان فارسی ، انگلیسی  و اذری طراحی شده و افراد می توانند بنا به سلیقه خود ، یکی از ایتم ها را انتخاب نمایند . زنیت مد میزان فشار خون سیستولیک ، دیاستولیک ، ضربان قلب و نیز ارتیمی های قلبی را مورد سنجش قرار می دهد .
 فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی
فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی
از مهم ترین مزایای دیگر ان ، می توان به قابلیت تنظیم تعداد کاربران اشاره کرد . زنیت می تواند برای دو کاربر مورد استفاده قرار گرفته و نتایج هر کدام را در پوشه ای جداگانه ذخیره نماید . این وضعیت در شرایطی که افراد دارای بیش از یک بیمار مبتلا به فشار خون در منزل هستند ، کاربرد مهمی خواهد داشت . چرا که در این شرایط ، می توان وضعیت هر یک را به صورت جداگانه بررسی نمود .
با توجه به حالت پوشه سازی برای دو کاربرد ، افراد می توانند پس از تست فشار خون ، بین سه داده اخیر میانگین گیری کرده و نتایج را با یکدیگر مقایسه کنند. این امر به نوعی تفسیر روند سلامتی محسوب می گردد .
منبع انرژی زنیت مد می تواند از برق شهری و یا باتری تامین گردد . در این شرایط ، افراد می توانند در صورت عدم دسترسی به هریک از منابع انرژی ، از منبع دیگر استفاده نمایند . برای افرادی که باید مرتبا فشار خون خود را مورد بررسی قرار دهند ، این قابلیت کمک بزرگی بوده و افراد می توانند دائما به چکاپ وضعیت سلامتی خود بپردازند .
کاف با کیفیت این محصول ، دارای الیافی محکم و در عین حال سازگار با پوست دست می باشد . در نتیجه ایجاد حساسیت و عوارض پوستی نمی کند . افراد با سایز بازو ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر می توانند از کاف تعبیه شده در دستگاه استفاده کرده و در صورت داشتن سایز خارج از محدوده استاندارد ، باید کاف هایی جداگانه خریداری نمایند .

مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه فشار سنج زنیت مد سخنگو فارسی

دستگاه فشارسنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو

۲- برسی فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی مدل گلامور TMB-986 :

از دیگر برند های معتبر در زمینه تولید فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی می توان به گلامور اشاره کرد . این دستگاه دارای مدل های متعددی می باشد که مدل TMB-986 ان از نوع سخنگو است . در طراحی سیستم صوتی ان ، علاوه بر زبان انگلیسی و عربی ، زبان فارسی نیز تعبیه شده است تا کاربران فارسی زبان نیز بتوانند از ان استفاده نماید .
 فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی
فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی
این محصول دارای طراحی خاص و زیبایی می باشد . به نحوی که می توان ان را به راحتی روی سطح قرار داد و احاطه کاملی روی مانیتور داشت . مانیتور این دستگاه از نوع ال ای دی بوده و ارقام و حروف با کمک فونت بزرگ روی ان نمایش داده می شوند . با این حال ، افرادی که از ضعف بینایی برخوردار هستند ، پس از ارائه نتایج می توانند دکمه فایل صوتی را فشار داده و نتایج را بشنوند .
حافظه داخلی سیستم برای تعداد ۶۰ داده طراحی شده است . با اتمام این ۶۰ داده و نیاز به ثبت نتایج جدید ، نتایج قدیمی تر و اولیه از حافظه پاک شده و نتایج جدید جایگزین ان ها می شوند .
این دستگاه علاوه بر ارائه نتایج میزان فشار خون ، می تواند ضربان قلب را نیز بررسی نموده و علاوه بر مشکلاتی در تعداد ضربان قلب ، اریتمی را نیز تشخیص دهد . در صورت مشاهده هرگونه مشکلات در نتایج به دست امده و خروج ان از حیطه نرمال ، هشدار هایی روی مانیتور صادر می گردد تا افراد در راستای درمان اقدام نمایند .
این محصول نیز می تواند به صورت همزمان از برق شهری و باتری برای تامین انرژی استفاده کند . در این شرایط ، با قطع شدن برق می توان باتری ها را مصرف نموده و در صورت اتمام باتری یا عدم دسترسی به ان ها ، از طریق اداپتور دستگاه را به برق شهری وصل نمود .
داشتن سطح دقت بالای محصول باعث شده است تا نه تنها در منازل ، بلکه در مراکز خدمات درمانی نیز از گلامور سخنگو استفاده شود .

۳-فشارسنج سخنگو فارسی اتوماتیک بازویی weller Med مدل BSX561 :

از برترین فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی ساخت چین ، می توان به فشارسنج سخنگو فارسی اتوماتیک بازویی weller Med مدل BSX561 اشاره نمود . این دستگاه به علت داشتن تاییدیه های CE اروپا ، علاوه بر اسیا به نقاط دیگر جهان نیز ارسال شده و مورد استفاده قرار گرفته است .
والر مد سخنگو دارای قابلیت ثبت ۹۹ داده می باشد . در شرایط استفاده ، می توان حالت ان را برای دو کاربر تنظیم نمود و هر کاربر نتایج خود را به صورت جداگانه در فایل ذخیره نماید ( هر کاربر می تواند ۹۹ داده ثبت کند . مجموعا ۱۹۸ داده خواهد شد ) . محدوده اندازه گیری فشار خون در این محصول بین ۰ تا ۲۸۰ میلی متر جیوه می باشد .
از ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به مانیتور ان اشاره کرد . مانیتور والر مد بزرگ بوده و به نور پس زمینه مجهز می باشد . در نتیجه در شرایطی که نور محیطی کم باشد نیز مانیتور با کمک نور پس زمینه ، حروف و ارقام را به طور کامل نمایش می دهد . همچنین این متون با فونت بزرگ طراحی شده اند تا خواندن ان ها اسان باشد .
با این حال ، برای افرادی که قادر به خواندن صفحه نیستند ، قابلیت سخنگویی نیز تعبیه شده است تا بتوان بدون نیاز به نگاه کردن به مانیتور ، نتایج را به صورت فایل صوتی شنید .
این محصول جهت ارتقا سطح سلامت کاربران ، علاوه بر ارائه نتایج ، ان را با میزان استاندارد های جهانی نیز مقایسه می کند . در شرایطی که از محدوده استاندارد خارج شده باشد ، ان را به صورت هشدار به فرد اعلام می کند . در این شرایط ، در صورتی که فرد در گروه ریسک بیماری فشار خون باشد ، هشدار های سلامتی اعلام کرده تا فرد اقدامات درمانی لازم را انجام دهد . همچنین علاوه بر بررسی ضربان قلب ، ریتم ان را نیز مورد سنجش قرار می دهد . هشدار های سلامتی با کمک نور های رنگی زمینه نیز مشخص می شوند .
افراد می توانند برای شروع کار با دستگاه ، از ۴ عدد باتری قلمی استفاده کرده و یا به کمک اداپتور ، ان را به برق شهری متصل نمایند . همراه با اولین خرید ، یک عدد کاف با کیفیت از همین برند نیز ارائه می شود . کاف می تواند برای سایز بازو مدیوم تا لارج یعنی ۲۲ تا ۳۶ سانتی متر مناسب باشد . برای افرادی با سایز های متفاوت تر باید کاف جداگانه خریداری گردد .

این مطلب را هرگز از دست ندهید : بهترین برند دستگاه فشار سنج

۴-فشارسنج سخنگو فارسی و دیجیتال استار :

فشارسنج دیجیتالی بازویی سخنگو استار مدل BF-6051 از نمونه فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی است که به علت داشتن دقت بالا و ابعاد کوچک ، مورد استقبال قرار گرفته است . این دستگاه می تواند تست فشار خون را در محدوده ۰ تا ۲۸۰ میلی متر جیوه بررسی نموده و ضربان قلب را نیز در بین ۴۰ تا ۱۸۰ ضربه در دقیقه محاسبه کند .
 فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی
فشار سنج دیجیتال سخنگو فارسی
حافظه داخلی دستگاه به نحوی طراحی شده است که دو کاربر بتوانند به طور همزمان داده ها و اطلاعات خود را در سیستم ذخیره نموده و هر کدام ۶۰ داده ثبت نمایند . در صورت اتمام حافظه و پر شدن ان ، نتایج قدیمی تر حذف شده و داده های جدید جایگزین ان ها خواهند شد .
نمایشگر با کیفیت ان از نوع ال سی دی و دیجیتالی است که با کمک نور های پس زمینه رنگی مجهز شده است . در صورتی که میزان فشار خون از حیطه استاندارد خارج باشد ، می توان ان را به کمک شاخص های قرمز و سبز و زرد بررسی نمود .
کاف با کیفیت این دستگاه برای سایز های ۲۲ تا ۳۶ مناسب بوده و با داشتن الیاف ضد حساسیت ، با انواع تیپ های پوستی قابلیت سازگاری دارد  .
برای استفاده از دستگاه ، می توان از باتری و برق شهری به عنوان منبع انرژی استفاده نمود . هنگام خرید ، درون بسته بندی ۴ عدد باتری موجود بوده و در کنار ان ، یک عدد اداپتور نیز به مشتری تحویل داده می شود . در نتیجه افراد می توانند بر حسب دسترسی ، از منبع برقی دلخواه استفاده کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *