بهترین و قوی ترین پماد ضد درد مفاصل چیست ؟ 

بهترین و قوی ترین پماد ضد درد مفاصل چیست ؟  بی گزند مرکز فروش انواع پماد ضد درد می باشد .
سبک زندگی ، کهولت سن ، فعالیت های ورزشی و … همگی می توانند مفاصل و عضلات بدن را تحت فشار و اسیب قرار دهند . این اسیب ها می تواند جزئی بوده و یا در حدی باشد که فعالیت های روزمره افراد را با اختلال روبرو کند . مهم ترین امر در درمان اسیب های مفصل و عضلات ، درمان سریع و به موقع است . با اقدام به موقع ، می توان این درد ها را با کمک درمان های ساده و خانگی برطرف نمود . این کار نیاز به درمان های پیچیده تر از جمله مصرف دارو های شیمیایی ، فیزیوتراپی و … را کاهش می دهد .
یکی از کاربردی ترین درمان های خانگی برای این نوع درد ها ، استفاده از پماد و کرم های ضد درد است . با مصرف موضعی این کرم های ضد درد ، مسکن مستقیما به محل دردناک رسیده و کمک می کند تا روند درمان به سرعت اغاز شود .
پماد های ضد درد به طور ازاد و بدون نسخه در داروخانه ها و فروشگاه های فروش تجهیزات پزشکی به فروش می رسند . برند های مختلفی از این محصول در بازار موجود هستند . در زیر ، بهترین و قوی ترین پماد ضد درد مفاصل و عضلات معرفی خواهند شد .
جهت مشاهده انواع ویکس و پماد ضد درد بر روی لینک زیر کلیک کنید
 

بررسی قوی ترین و موثر ترین پماد های ضد درد :

ریلکس از ضد درد های قوی و موثر در زمینه درمان درد های عضلات ، مفاصل ، عصب و … می باشد . با کمک این روغن گیاهی می توان مشکلاتی از جمله گرفتگی ماهیچه ، درد مفاصل ، ارتروز ، رماتیسم و موارد مشابه را درمان نمود . ترکیبات سازنده ان علاوه بر تسکین درد ، کمک می کنند تا اسیب های وارد شده در مدت کوتاهی درمان شده و روند بازسازی بافت ها با سرعت بالایی صورت بگیرد .
این نقش بازسازی باعث شده است تا نه تنها صرفا به منظور درد های عضلانی ، بلکه برای درد قاعدگی ، سرفه های خشک و عفونت سینه ، عوارض پوستی مثل خارش و اگزما ، و بسیاری مشکلات دیگر کاربرد داشته باشند .
این محصول سنگاپوری ، از روغن های با کیفیت وارداتی است . برای درمان با کمک این محصول ، نیاز است تا چند قطره از ان روی محل مورد نظر ریخته شده و با کمک حرکات دورانی ماساژ ، ان را مالش داد . روغن با جذب شدن روی پوست ، وارد بافت ها شده و تسکین فوری را به همراه دارد .
ابوفاس می تواند درد ماهیچه ها ، مفاصل و اعصاب را تسکین بخشد . علاوه بر این ، افرادی که از سردرد های میگرنی رنج می برند ، می توانند مقدار کمی از ان را روی پیشانی و شقیقه ها ماساژ دهند تا تاثیر شگفت انگیز ان را مشاهده نمایند .
ابوفاس فاقد رنگ ، بو و ترکیبات حساسیت زا است . استفاده از ان از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد . چرا که با خرید یک بسته از این محصول ، می توان برای مدت طولانی استفاده کرد .
ویکس از سالیان گذشته ، شناخته شده ترین ضد درد می باشد . این محصول ابتدا در امریکا معرفی و سپس در سایر کشور ها تولید شد . ترکیبات اصلی ان شامل عصاره های گیاهی همچون اکالیپتوس ، نعنا ، کافور و … هستند . ساز و کار این محصول به گونه ایست که با جذب شدن روی پوست ، وارد لایه های زیرین شده و به گیرنده های عصبی متصل می شود . این اتصال علاوه بر ایجاد حس خنکی در منطقه ، موجب تغییر در روند ارسال پیام های عصبی می گردد . در نتیجه کاهش درد به صورت فوری مشاهده خواهد شد .
ویکس در کنار کاهش مشکلات عصبی ، عضلانی و مفصل ، باعث بهبود سیستم تنفسی و برطرف شدن التهابات و عوارض پوستی نیز می گردد .
این محصول نیز از ضد درد های معتبر و شناخته شده در بین محصولات درمانی می باشد . مینرال ایس به صورت های مختلفی از جمله پماد ، کرم ، ژل ، اسپری و … موجود می باشد که افراد می توانند نوع مناسب را تهیه نمایند . ساز و کار این ماده نیز به صورت خنک کردن موضع مصرف است .
ترکیبات سازنده ان ، شیمیایی بوده و شامل آب دیونیزه ، گلیسیرین ، ایزوپروپیل الکل ، پروپیلن گلایکول ، منتول و نیز عصاره آلوئه ورا می باشند .
لافارر :
این کرم ضد درد ، با گرم کردن موضع به درمان ان کمک می کند . ماده اصلی سازنده ان بر پایه کپسایسین است . کپسایسین ماده موثر فلفل قرمز است که با ورود به پوست ، منجر به ایجاد حس گرما در منطقه می شود . علت گرم شدن موضع پس از مصرف ، افزایش گردش خون در این محل است . با افزایش گردش خون ، در مرحله اول ، بافت ها دچار گرمایش طبیعی می شوند. علاوه بر این ، تغذیه رسانی به بافت ها نیز به نحو بهتری رخ می دهد .
از دیگر مواد موجود در ان می توان به کامفر ، وازلین و گلیسیرین اشاره نمود . مصرف ان برای افرادی با مشکلات نوروپاتیک و عصبی مثل درد های عصب سیاتیک توصیه می شود .
دیکلوفناک :
دیکلوفناک یکی از نام های شناخته شده برای مشکلات ماهیچه هاست . در زمان گرفتگی های بسیار شدید عضلانی ، پزشک مصرف دیکلوفناک به صورت داروی خوراکی و یا تزریقی را تجویز می نماید . اما در صورتی که گرفتگی در حد خفیف تا متوسط باشد ، به کمک ژل دیکلوفناک می توان به خوبی این نوع مشکل را برطرف نمود .
گرچه اصلی ترین کاربرد ان به منظور شل کنندگی عضلات و باز کردن گره های ماهیچه ای است ، اما برای درد های مفصل نیز به خوبی می تواند نقش موثر خود را نشان دهد .
لازم به ذکر است که افراد زیر ۱۴ سال باید از مصرف ان خودداری نمایند .
افراد علاقمند به دارو های گیاهی و طب سنتی ، می توانند از پماد خشخاش به عنوان مسکنی بسیار قوی استفاده نمایند . این محصول برای اولین بار در پاکستان معرفی شد . اما با مشاهده تاثیرات چشمگیر ان  ، دیگر کشور ها نیز به تولید محصول مشابه اقدام نموند . در حال حاضر ، پماد خشخاش در ایران نیز تولید می گردد .
این پماد با ورود به پوست ، پایانه های عصبی را تحت کنترل دراورده و محل به نحو فوری و سریع ، فاقد احساس درد شود . از طرف دیگر ، حضور مواد مغذی همچون امگا ۶ یا همان اسید لینولنیک ، می تواند بافت ها را تغذیه کرده و روند درمان را تسریع بخشد .
استفاده از این پماد علاوه بر درد های تازه ایجاد شده ، برای درد های کهنه و قدیمی هم کاربرد دارد . این درحالیست که با قدمت گرفتن یک مشکل ، درمان ان پیچیده تر می شود . اما با کمک خشخاش می توان تمامی این مشکلات را برطرف نمود . لازم به ذکر است که این محصول اعتیاد اور نمی باشد .
رهامین :
از دیگر نام های شناخته شده بین محصولات ضد درد گیاهی ، می توان به رهامین اشاره نمود . ترکیبات اصلی ان شامل عصاره گیاهانی همچون همچون روغن زیتون ، هسته انگور ، نعنا ، کندر ، گیاه پنجه شیطان و گلوکزآمین تولید شده است . مکانیزم اثر ان با ایجاد گرما در منطقه اغاز شده و خونرسانی را تقویت می کند .
حضور ترکیبات انتی اکسیدانی موجود در ان ، کمک می کند تا رهامین علاوه بر نقش کاهش درد ، در بهبود و بازسازی بافت ها نیز نقش داشته باشد . در نتیجه ، اسیب های وارد شده به عضلات و بافت ها ، می توانند در مدت زمان کوتاه تری خود را بازیابی نمایند .
بهترین و قوی ترین پماد ضد درد مفاصل چیست ؟ 
بهترین و قوی ترین پماد ضد درد مفاصل چیست ؟

نکات مهم در مصرف محصولات ضد درد :

بهترین و قوی ترین پماد ضد درد مفاصل چیست ؟  به منظور تاثیر گذاری هرچه بهتر ، توصیه می شود نکاتی در ارتباط با مصرف ان ها رعایت شود :
  •  پیش از استفاده ، موضع با کمک اب گرم و صابون کاملا شسته و پاکسازی شود . این کار باعث حذف الودگی های روی پوست شده و منافذ را برای ورود ترکیبات دارویی اماده می کند .
  • مقدار کرم ، پماد ، ژل  و یا هرنوع دیگر از این محصول ، باید مقدار متناسبی باشد . به نحوی که تنها یک لایه نازک را روی پوست پوشش دهد . استفاده از مقدار زیادی کرم تاثیر افزایش دهنده ای در تسکین درد نداشته و در عین حال ، تنفس سلولی را نیز مختل می کند . مصرف کم نیز متقابلا باعث می شود تا تاثیر گذاری ان کاهش پیدا کند .
  • اجرای یک ماساژ اصولی و صحیح از دیگر نکات کلیدی در این زمینه است . ماساژ کمک می کند تا روند جذب مواد به درون پوست ، به نحو موثر تری صورت بگیرد . علاوه بر این ، در کنار افزایش قدرت جذب ، گردش خون را نیز در محل افزایش داده و کمک می کند تا درمان قوی تری صورت بگیرد .
  • بهتر است در صورت امکان ، پس از مصرف ، موضع را گرم نگه داشته و از اجرای فعالیت های سنگین خودداری نمایید تا بازسازی بخش های اسیب دیده  بهتر انجام شود .
  • توصیه می شود ۷ الی ۸ ساعت پس از مصرف محصول ، ان را از روی پوست شسته و پاک نمایید . در صورت تداوم درد ، پس از شستن محل با کمک اب گرم و صابون ، می توان مجددا مراحل بالا را سپری نمود تا جایی که درد از بین برود .
جهت مشاهده انواع ویکس و پماد ضد درد بر روی لینک زیر کلیک کنید
 
این نوشته در پماد ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *