خواص ویکس برای لک صورت 

خواص ویکس برای لک صورت  : بی گزند مرکز فروش انواع ویکس و پماد ضد درد می باشد . ویکس از پماد های چندکاره و قوی از زمان های گذشته تا کنون است . بارها با مشکلات سلامتی متعددی روبرو شده ایم و در نهایت ، یکی از راهکار های اصلی درمان ان ، ویکس بوده است .
این پماد از چند عصاره و ماده گیاهی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر ، می توانند بسیاری از مشکلات عضلانی ، عصبی ، مفاصل ، استخوان ، و حتی پوستی را نیز برطرف کنند . با استفاده از ویکس ، منافذ پوست باز شده و مواد درمانی ان به درون بافت ها انتقال پیدا می کنند . این ورود می تواند هم سطح پوست و لایه های عمقی تر تا عضلات را نیز تحت تاثیر قرار دهد .
معمولا اولین خاصیت ویکس ، برای برطرف کردن گرفتگی ماهیچه ، درد استخوان و مفاصل ، درمان سرماخوردگی و سرفه ، و … است . اما در کنار این موارد ، ویکس می تواند برای مشکلات پوستی نیز تاثیرات مطلوبی ایفا نماید .
اما کاربرد های ویکس برای پوست شامل چه مواردی هستند ؟

بررسی مواد موجود در این پماد :

ویکس به طور کلی شامل منتول ، اکالیپتوس ، نعنا ، کافور ، و دیگر مواد ارامبخش هستند . این ترکیبات قابلیت های گوناگونی ایجاد می کنند . از جمله تاثیر بر پایانه های عصبی و اختلال در روند انتقال پیام های عصبی . نتیجه این امر ، نوعی بی حسی موقت و خفیف در ناحیه دارای درد می شود .
علاوه بر این ، ترکیبات عصاره هایی همچون اکالیپتوس ، منطقه را با کاهش دما روبرو می کند . به همین دلیل با مصرف ان ، این احساس ایجاد می شود که منطقه سرد شده است .
خاصیت دیگر آن ، پاکسازی و ضدعفونی کردن سطح پوست است . بعد از هربار مصرف ، سطح پوست ضدعفونی شده و علاوه بر این ، با باز کردن منافذ پوست ، سلول ها را اماده جذب رطوبت می کند . در نتیجه می توان ان را به نوعی آبرسان دانست .
این قابلیت ها باعث شده است که با هربار مصرف ویکس ، نه تنها لایه ها و بافت های عمقی ، بلکه سطوح نیز پاکسازی شوند .
انواع ویکس و پماد ضد درد 
 
 

31,900 تومان
23,900 تومان
48,000 تومان

تاثیر و خواص ویکس برای لک صورت 

یکی از بارز ترین قابلیت های این پماد ، بر روی روند بازسازی بافت های سطحی بدن است . با کشف این قابلیت ، بسیاری از افراد ، ان را به عنوان یک ابرسان و لکه بر پوستی استفاده می کنند .
علاوه بر این ، با برطرف نمودن التهابات و از بین بردن باکتری های مضر ، باعث می شود تا جوش ها از حالت ملتهب و متورم خارج شده ، و به مرور زمان به حالت لکه های ملایم و کمرنگی درآیند . تداوم استفاده اصولی کمک می کند تا این لکه ها نیز از بین بروند .
خواص ویکس برای لک صورت
خواص ویکس برای لک صورت

نحوه استفاده از ویکس برای درمان جوش و لکه های صورت :

به منظور دستیابی به پوستی بدون لکه و صاف ، نیاز است تا مراحل زیر به ترتیب سپری شوند تا اثری چشمگیر از خود نشان دهند :
  •  ابتدا پوست را به کمک اب ولرم و شوینده های ملایم ، مثل صابون مخصوص صورت ، شست و شو دهید . این کار الودگی های موجود بر سطخ صورت را از بین برده و با باز کردن منافذ ، ان ها را اماده دریافت ترکیبات درمانی می کند .
  • مقدار مناسبی ( در حد یک لایه نازک ) از پماد را با کمک انگشت و یا گوش پاک کن از درون قوطی برداشته و ان را روی نقاط دارای جوش و لکه بزنید . این کار را می توانید روی تمام سطح صورت نیز انجام دهید .
  • پماد را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه به ارامی ماساژ داده و سپس اجازه دهید تا خشک شود .
  • این ترکیب به مدت چند ساعت روی پوست باقی بماند . در صورت تمایل به تکرار روند ، مجددا پوست را شست و شو داده و مراحل را تکرار نمایید . می توانید تا زمان دستیابی به نتیجه دلخواه ، این کار را روزانه ۲ الی ۳ مرتبه تکرار کنید .

درمان سایر مشکلات پوستی با کمک این پماد :

ویکس نه تنها به منظور از بین بردن لکه های صورت ، بلکه برای درمان سایر عوارض جلدی نیز می تواند مفید واقع شود . از جمله کاربرد های ان شامل موارد زیر می باشد :
  • درمان قارچ : همانطور که ذکر شد ، این ترکیبات در می توانند منافذ را ضدعفونی کنند . در نتیجه محیط را از حضور قارچ پاکسازی می کنند . به همین دلیل در مناطقی که احتمال حضور این نوع امراض زیاد است ، مثلا بین انگشتان پا ، استفاده از ویکس توصیه می شود .
  • درمان زگیل : عامل مولد زگیل ، نوعی ویروس است . با استفاده از ویکس طی یک دوره منظم ، زگیل به مرور زمان محو می شود .
  • درمان ترک خوردگی : برخی مناطق مثل کف پا ، ارنج و … به علت خشکی زیاد و دیگر علت ها ، دچار ترک های ریز و درشت می شوند . این وضعت در افرادی که تغییر سایز ناگهانی داشته اند نیز مشاهده می شود . استفاده از این پماد کمک می کند تا لایه های سطحی تا عمقی ، ابرسانی و رطوبت رسانی شده و ترک ها در مدت کوتاهی کاهش چشمگیری پیدا کنند .
  • درمان جای نیش حشرات : نیش برخی از حشرات مثل پشه ، علاوه بر ایجاد خارش ، عوارضی همچون تورم و تغییر رنگ را نیز به همراه دارد . مالیدن این پماد روی منطقه ، علاوه بر درمان جای نیش ، کمک می کند تا زمان حضور عطر ان روی بدن ، حشرات از شخص دور بمانند .

موارد منع مصرف :

برخی افراد از پوست های بسیار حساسی برخوردار بوده و یا در برخورد با یکی از مواد سازنده محصول ، واکنش های آلرژیک نشان می دهند . در این شرایط باید ابتدا با پزشک مشورت نموده و یا در صورت بروز نشانه های الرژیک ، مصرف پماد قطع شده و فورا محل با استفاده از اب فراوان و شوینده ، شست و شو داده شود .
همچنین برای کودکان نیز باید با مصرف پزشک استفاده شود .
چند مدل از بهترین برند های ویکس عبارت اند از :
این نوشته در پماد ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *