کانال تلگرام تجهیزات پزشکی

کانال تلگرام تجهیزات پزشکی : بی گزند بمانید 

به تازگی کانال ویژه همکاران در تلگرام راه اندازی کرده ایم در این کانال برخی از محصولات با قیمت فوق العاده در اختیار همکاران عزیز قرار می دهیم و این قیمت در سایت اعلام نمی شود بنابراین توصیه می کنیم عضو کانال تلگرم بی گزند ویژه همکاران شوید مخصوصا اگر محصولات دیابت ( دستگاه تست قند خون نوار قند خون سر سوزن قلم انسولین فشار سنج و…) کار می کنید

کانال تلگرام بی گزند ویژه همکاران

در طی سال های اخیر و شیوع گسترده ی انواع بیماری ها ، نیاز به تجهیزات پزشکی افزایش یافته است . علاوه بر این ، ایران در رده ی چهارم جهانی از لحاظ تولید تجهیزات پزشکی قرار دارد . همین امر ، به معنی تولید انبوه محصولات پزشکی است .
روزانه میلیون ها سفارش از طریق مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، درمانگاه ها و افراد شخصی ثبت می شود . همچنین ، لیست اقلام تجهیزات پزشکی مرتبا به روز رسانی شده و تغییر پیدا می کند .

این مطلب را هرگز از دست ندهید : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

برخی از شرکت های پخش تجهیزات پزشکی ، برای به روز رسانی اطلاعات خود و در اختیار گذاشتن آخرین اخبار ، از گروه های تلگرامی برای مشتریان استفاده میکنند . این گروه ها شامل اطلاعات مختلفی ست ؛ از جمله :

  • لیست محصولات
  • موجودی و عدم موجودی محصولات
  • قیمت اجناس
  • معرفی شعبه ها
  • و …

این نوع ارتباط برای افرادی که مرتبا در حال ثبت سفارش هستند ، مزایای زیادی دارد .
برخی شرکت ها برای تبلیغ گروه خود و تشویق افراد به عضویت در گروه ، برخی اخبار مهم را در گروه قرار می دهند . مثلا تخفیفات مهم و بخش فروش ویژه را در گروه های تلگرام قرار می دهند تا افراد به عضویت در آن تمایل نشان دهند .

کانال تلگرام تجهیزات پزشکی
کانال تلگرام تجهیزات پزشکی

بسیاری از کالا های پزشکی در رده ی اقلام وارداتی قرار دارند و ارز مرتبا در حال تغییر است . حتی کالا های داخلی نیز نوسانات قیمت زیادی را تجربه می کنند . به همین دلیل ، عضویت در کانال های تلگرام می تواند افراد را در جریان لحظه ای قیمت ها قرار دهد .
مهم ترین گروه هدف این کانال تلگرامی ، بیمارستان ، درمانگاه ، دندانپزشکی ها و سایر مراکز خدمات درمانی هستند .
کالا های مصرفی پزشکی از جمله ی پر فروش ترین اقلام پزشکی هستند که نه تنها گروه پزشکی ، بلکه سایر گروه ها مثل آرایشگاه ها ، باشگاه های ورزشی و حتی افراد معمولی نیز مرتبا سفارشات زیاد و عمده ای ثبت می شود .
به همین دلیل توصیه می گردد افراد برای دریافت جدیدترین ترین اخبار موجودی اقلام و قیمت آن ها ، در این نوع گروه ها عضو شوند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *