گردنبند طبی اسفنجی

گردنبند طبی اسفنجی : بی گزند بمانید !

گردنبند طبی اسفنجی

گردن ، یکی از بخش های حساس بدن است که در معرض آسیب های بسیاری قرار دارد . اسیب های وارد شده به گردن ، معمولا درد های شدیدی به همراه دارند . به نحوی که گاهی این درد ها از محدوده ی گردن نیز فرا تر رفته و ممکن است تا دست و کمر نیز کشیده شوند .

گردنبند طبی اسفنجی
گردنبند طبی اسفنجی

علت های رایج ناشی از درد های گردن ، اسپاسم و گرفتگی را به همراه می آورند . اصلی ترین آسیب ها می توانند ناشی از موارد زیر باشند :

  • انجام حرکات روزمره به نحو ناصحیح
  • رگ به رگ شدن ناشی از تغییر جهت ناگهانی
  • تصادف و آسیب ها
  • ارتروز
  • و …

در این شرایط ، روش های درمانی گوناگونی تجویز می شود که بسته به نوع ، میزان و شدت ، و عامل به وجود آورنده ی درد ، متفاوت است . درمان می تواند با کمک فیزیوتراپی ، دارو های ضد درد ، ماساژ و تجهیزات طبی صورت بگیرد . یکی از رایج ترین روش های درمانی ، استفاده از گردنبند های طبی است . این گردنبند ها در دو نوع سفت و سخت وجود دارند . به طور کلی و در شرایطی که وضعیت مهره های گردنی حاد نباشد ، استفاده از گردنبند طبی اسفنجی تجویز می گردد . این گردنبند ، با محدود کردن حرکات سرو گردن ، علاوه بر تقلیل درد ، روند درمان را نیز تسریع می بخشد .
عملکرد اصلی این وسیله ، حذف حرکات غیر ضروری جهت جلوگیری از آسیب دیدگی های بیشتر ، کم کردن درد و بهبود درمان است . درد های گردن گاهی ممکن است با ساده ترین حرکات حتی عطسه کردن نیز افزایش یابند . این محصول با ایجاد کششی ملایم در گرد ، باعث می شود تا مجاری اعصاب ازاد تر شده و پیام های عصبی که نناشی از فشار روی اعصاب گردنی هستند ، کاهش پیدا کنند .
ساختار گردنبند طبی اسفنجی به گونه ای طراحی شده که در عین محکم بودن ، محدودیت حرکتی زیادی به همراه ندارد . از طرف دیگر ، الیاف به کار رفته در ساخت آن ، علاوه بر اینکه از استحکام و قوام زیادی برخوردارند ، اما وزن سبکی دارند ؛ به نحوی که مصرف کننده نیاز به تحمل وزن اضافه روی گردن خود ندارد .

برای مشاهده انواع گردن بند طبی و مشاوره تلفنی رایگان نحوه استفاده از آن بر روی لینک زیر کلیک کنید

گردن بند طبی  

 

گردنبند طبی اسفنجی
گردنبند طبی اسفنجی

این وسیله ، سر و گردن را در وضعیتی استوار ، پایدار و اصولی قرار می دهد و باعث می شود تا بدن ، فرم طبیعی و آناتومیکی خود را به دست آورد . علاوه بر این ، با داشتن بافتی نرم و منحنی ، به بیمار کمک می کند تا در طول روز ، از استفاده ی این آتل احساس خستگی نکرده و علاوه بر این ، فشار سر روی گردن به حداقل برسد .

سایز گردنبند طبی اسفنجی

گردنبند طبی اسفنجی معمولا فری سایز نبوده و در سایز بندی های متفاوت به بازار عرضه می شوند . برای انتخاب سایز مناسب ، اندازه گیری محیط گردن ضروری است .

  • در صورتیکه محیط گردن بیش از ۴۳ سانتی متر باشد _ سایز لارج L
  • در صورتیکه محیط گردن بین ۳۷ تا ۴۳ سانتی متر باشد _ سایز مدیوم M
  • در صورتیکه محیط گردن کمتر از ۳۷ سانتی متر باشد _ سایز اسمال S

الیاف و بافت به کار رفته در ساخت این محصول ، به گونه ای صورت گرفته که کاملا ضد حساسیت بوده و عوارض پوستی به همراه نخواهد داشت . البته افرادی که از پیش ، دچار عوارض پوستی ( مثل زخم ) و یا حساسیت و التهابات بوده اند ، نباید از آتل دور گردن خود استفاده کنند . چرا که با بستن آتل ، محیطی نسبتا مرطوب و تاریک زیر بافت آن ایجاد می شود که جریان هوا در آن به کندی صورت می گیرد . این وضعیت ممکن است در تشدید مشکلات نقش داشته باشد و یا بهبود عوارض پوستی را با تاخیر مواجه کند .
در صورت احساس ناراحتی هنگام خوابیدن با گردنبند های طبی ، می توانید با مشورت پزشک ، آتل را از دور گردن خارج کرده و بجای بالشت های معمولی ، از بالشت های طبی استفاده گردد که مخصوص به این کار طراحی شده اند .
گردنبند طبی اسفنجی محصولی ست که به راحتی قابل شست و شو می باشد . برای افزایش طول عمر محصول و حفظ بافت الیاف آن ، بهتر است از شست و شوی محصول با ماشین های لباسشویی خودداری گردد . بهترین نحوه ی شست وشوی محصول ، شست و شوی دستی با کمک آب سرد تا ولرم ، همراه با صابون است . هنگام انجام این کار ، از چنگ زدن و چلاندن محصول خودداری شود .

گردنبند طبی اسفنجی
گردنبند طبی اسفنجی

برای مشاهده انواع گردن بند طبی و مشاوره تلفنی رایگان نحوه استفاده از آن بر روی لینک زیر کلیک کنید

گردن بند طبی  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *