نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید

نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید : با دستگاه تست قند خون  ،  تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید

نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید :  اندازه گیری مداوم قند خون ، از اهمیت  زیادی برخوردار است . با توجه به این که بیماری دیابت یا قند خون ، دارای علائم اولیه ی  بارزی نمی باشد ، لازم است که قند خون به طور منظم ، بررسی شده و تحت کنترل باشد .

نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید
نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید

روش های زیادی برای برری قند خون وجود دارد . دستگاه های تست قند خون خانگی یکی از این ابزار می باشد . این وسیله با کمک سوزن لنست ، نمونه ی خون را مورد بررسی قرار داده و مقدار گلوکز موجود در آن را اعلام می کند . این روش رایج ترین روش تست قند خون می باشد . برای انجام این کار ، فرد به صورت ناشتا ، نمونه ی  خون را وارد دستگاه کرده و نتایج ظرف مدت چند ثانیه روی مانیتور مشخص می شوند  ؛ اما روش های دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد .

یکی از این روش های رایج ، استفاده از اپلیکیشن هایی ست که به این منظور طراحی شده اند . این اپلیکیشن ها برای سیستم های اندروید طراحی شده اند اما نسخه هایی برای سیستم آی او اس نیز وجود دارد .

هر کدام از این برنامه ها با روش های متفاوتی سعی بر تشخیص قند خون دارند ؛ البته که به اندازه ی  تست نمونه ی  خون دقیق نیستند اما استفاده از آن ها به عنوان روش های مکمل می تواند نتیجه ی  مثبتی داشته باشد .

برخی از این برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که فرد تمامی غذا ها ، نوشیدنی ها و فعالیت های بدنی خود را در آن ثبت می نماید . در پایان روز ، اپلیکیشن مشخص می کند که چقدر مقدار قند در طول روز وارد بدن شده و چه مقدار از ان صرف شده است . در نتیجه ، میزان چه مقدار از آن به طور خالص در بدن باقی مانده است .

این کار ، می تواند به افراد کمک کند تا در طول روز ، مدیریت دقیق تری روی رژیم غذایی خود داشته و سبک زندگی سالم تری داشته باشند .

علاوه بر این ، برخی برنامه ها نیز اعلام کرده اند که از طریق سنسور تاچ و یا لنز می توانند گلوکز خون را از طریق امواج ارسالی به اب میان بافتی بررسی نمایند . البته این روش هنوز نتوانسته از نظر پزشکی ، تاییدیه های لازم را به دست آورد .

به هر حال ، این روش ها ، روش هایی مکمل هستند و تمامی افراد ، به خصوص افرادی با پیش زمینه ی  دیابت ، افراد بالای ۴۵ سال ، بانوان باردار ، افراد چاق و کم تحرک و … باید به طور منظم قند خون خود را تحت نظر داشته باشند ؛ و بهتر است این نظارت از طریق نمونه های خون توسط دستگاه تست قند خون صورت بگیرد .

کدام دستگاه های تست قند خون ؟

دستگاه های تست قند خون خانگی یکی از دستگاه های مهم و ضروری برای تمام خانوتاده های ایرانی هست که از طریق سایت بی گزند هم دستگاه هم نوار آن ها را می توانید تهیه کنید

نرم افزار اندازه گیری تست قند خون اندروید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *