نحوه دریافت دستگاه تست قند خون رایگان

نحوه دریافت دستگاه تست قند خون رایگان : با دستگاه تست قند خون  ، بی گزند ، بی گزند بمانید

نحوه دریافت دستگاه تست قند خون رایگان

 

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

 

بسیار مراقب باشید از کجا و چه دستگاهی به صورت رایگان دریافت می کنید !!!

آیا این دستگاه تست قند خون از وزارت بهداشت مجوز دارد ؟

آیا قیمت نوار های های این دستگاه رایگان عقلانی هست یا چند برابر یک دستگاه قند خون قیمت دارد ؟

هیچ رایگانی بی علت نیست !!!!

 

نحوه تشخیص دستگاه های اصل از فیک :

برای عدم خریداری  محصولات بی کیفیت ، توصیه می شود خرید را از فروشگاه ها و سایت های معتبر انجام داد . مراکز معتبر فروش تجهیزات پزشکی ، تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی کشور بوده و تنها محصولاتی می توانند از فیلتر های این اداره عبور نمایند که از اصالت و دقت کافی برخوردار باشند .

دستگاه های فیک معمولا فاقد ضمانت نامه و گارانتی هستند ؛ شکل ظاهری انان تفاوت هایی با نمونه های اصل دارد ؛ و معمولا قیمت ان نسبت به نمونه های اصل کمتر است . گرچه بعضا ممکن است فروشندگان کالا را در جشنواره ها و تخفیفات ، با قیمت کمتری ارائه دهند ، اما دستگاه های فیک از قیمتی بسیار کمتر برخوردارند . این عامل به نوبه خود می تواند دلیلی بر عدم کیفیت ان باشد .

 

بهترین روش برای خرید گلوکومتر :

 

داروخانه ها ، فروشگاه ها و سایت های فروش تجهیزات پزشکی معتبر ، همگی تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی هستند و مرکزی مناسب برای خرید این محصول به شمار می روند .

در صورت تمایل به خرید اینترنتی این محصول ، نیاز است تا ابتدا پروانه های سایت را بررسی نمود . گرچه بسیاری از سایت های سرشناس کشور اقدام به فروش این محصولات نموده اند ، اما باید تنها از سایت هایی خرید را انجام داد که به صورت تخصصی به فروش تجهیزات پزشکی تعلق دارند .

سایت تخصصی بی گزند ، یکی از سایت های معتبر برای خرید این محصول است .

با خرید از اینگونه مراکز ، شخص می تواند پیش از خرید محصول در ارتباط با دستگاه مناسب ، با مشاورین فروش در ارتباط بوده و پس از دریافت مشاوره های لازم ، اقدام به خرید نماید . در این سایت ، تمامی دستگاه ها همراه با عکس ، اطلاعات و مشخصات کامل ، قابلیت ها و اطلاعات تکمیلی موجود می باشند . این امر ، روند انتخاب را تسریع و تسهیل نموده است . همچنین پی از خرید نیز می توان در ارتباط با نحوه استفاده از دستگاه همواره با مشاورین در ارتباط بوده و پاسخ سوال ها را دریافت نمود .

تمامی محصولات همراه با گارانتی  و ضمانت سلامت ارسال محصول درب منزل تحویل داده می شوند . در این شرایط ، در صورت بروز هرگونه مشکلات احتمالی ، می توان با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفته تا در صورت تایید مشکل ، دستگاه مرجوع و تعویض گردد .

این روش خرید ، بهترین و سریع ترین روش نسبت به خرید حضوری است . چرا که می توان در سریع ترین زمان ، به تمامی اطلاعات لازم دسترسی داشته و گزینه ای را انتخاب نمود که تطابق کامل با نیاز ها و خواسته های فرد از خرید گلوکومتر دارد .

جهت مشاهده انواع دستگاه های تست قند خون با کیفیت که از وزارت بهداشت و سازمان تجهیزات پزشکی مجوز دارند بر روی لینک زیر کلیک کنید 

دستگاه تست قند خون

 

در سال های اخیر ، دیابت تبدیل به یکی از رایج ترین بیماری ها بین افراد گردیده است . تا دهه های پیشین ، این بیماری عمدتا برای افراد مسن و افرادی با زمینه های ژنتیکی رخ می داد . اما با تغییر برخی فاکتور های جامعه ، این بیماری وسعت گرفته و برای هر فرد می تواند خطر ابتلا را به همراه داشته باشد .

  • چاقی و افزایش وزن
  • کاهش تحرک و به صفر رسیدن میزان فعالیت های ورزشی
  • افزایش مصرف الکل و دخانیات
  • استرس و اضطراب
  • و …

همگی می توانند از اصلی ترین علت های ابتلا به دیابت باشند .

 

دیابت در دسته ی بیماری های خاموش قرار دارد . ابتلا به این بیماری در مراحل اولیه ، علائم خاصی به همراه ندارد . علائمی همچون خستگی ، تکرر ادرار ، تشنگی زیاد و … می توانند از علائم اولیه باشند که معمولا افراد آن را جدی نمی گیرند . در نتیجه درمان صورت نگرفته و وضعیت رو به وخامت می رود . سپس علائم اصلی و شدید خود را نشان می دهند . در این شرایط نیاز به درمان های پیچیده تری مثل مصرف منظم دارو های شیمیایی وجود دارد . همچنین ممکن است بیماری تا جایی پیشرفت داشته باشد که روی عملکرد سایر بخش های بدن مثل چشم ها ، کبد و کلیه نیز تاثیرات خود را اعمال نماید .
در نتیجه توصیه می گردد تمامی افراد ، دستگاه های تست قند خون خانگی را خریداری نموده و مرتبا گلوکز خون را بررسی نمایند .
این چکاپ منظم ، برای افراد مبتلا به دیابت از اهمیتی چند برابر برخودار است . این افراد نه تنها روزی یکبار ، بلکه معمولا روزانه چندین وعده باید تست قند خون را انجام دهند و مصرف انسولین و سایر دارو ها بر اساس این نتایج صورت می گیرد .
با توجه به ضرورت این امر ، و نیز افزایش سطح سلامت جامعه ، سازمان بهداشت و درمان کشور اقدام به توضیع دستگاه های تست قند خون رایگان نمود . هدف از اجرای این طرح ، کمک به پیشگیری از دیابت اعلام شده است . طرح توزیع دستگاه های تست قند خون رایگان به منظور مطالعات یک ساله انجام شد . افراد برای دریافت این کالا ها ، می توانند از طریق مراجعه به مراکز پستی و تکمیل فرم های ثبت نام ، فرم درخواست این کالا را ثبت نمایند . البته طرح دارای مدتی محدود بوده و در حال حاضر اخباری مبنی بر تمدید آن وجود ندارد .
این روند ، کاملا رایگان نبوده و هزینه هایی شامل نوار تست قند خون نیز شمل ان می شود . البته این رقم ، رقمی ناچیز بوده و به طور کل ، نیاز به پرداخت مبلغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است . مبلغ ۲۰ هزار تومان از این نرخ ، در ابتدای ثبت نام وو مابقی هنگام تحویل کالا باید پرداخت شود . بسته های نوار تست ، تعداد ۳ ( ۱۲ عدد نوار تست قند خون ) بسته هستند که در صورت اتمام آن ، شخص باید مجددا نوار را از سایر فروشگاه های تجهیزات پزشکی و نیز داروخانه ها بصورت آزاد دریافت نماید .
این روند ممکن است چند روز کاری به طول انجامد .
دستگاه های ارسال شده دارای کیفیت های عالی همراه با نتایج دقیق هستند . تمامی این کالا ها ، تاییدیه های لازم را از اداره ی کل تجهیزات پزشکی به دست آورده اند ؛ و نتایجی با کمترین میزان خطا و مشابه با نتایج نمونه گیری آزمایشگاهی ارائه می دهند .

نحوه دریافت دستگاه تست قند خون رایگان
نحوه دریافت دستگاه تست قند خون رایگان

تا کنون ، اصلی ترین گروه هدف این دستگاه ها ، افراد بی بضاعت ، کم بضاعت ، افراد تحت پوشش بهزیستی و … بوده اند . ارائه ی این دستگاه ها توانست باعث شود تا افراد ، انگیزه ی بیشتری برای چکاپ خون داشته و اشتیاق بیشتری به درمان نشان دهند . چرا که بسیاری از افراد بی بضاعت و کم بضاعت به دلیل بالا بودن هزینه ی خرید دستگاه تست قند خون ، با وجود اطلاع از احتمال بیماری دیابت ، در راستای چکاپ و درمان سهل انگاری کرده و همین عامل منجر به وخامت روز به روز بیماری گردیده است .
البته اقداماتی توسط دولت مبنی بر ازمایش سطح قند خون در سطح کشور صورت گرفته است . در این طرح ، افراد متخصص در پایگاه های متفاوت ، به صورت رایگان قند خون را بررسی کرده و نتایج را به فرد اعلام می کنند . پایگاه های اجرای این طرح رایگان در شهر های مختلف ، به تعداد زیادی فراهم شده است . همین امر باعث شده تا افراد زیادی از میزان قند خون خود آگاه شده و در راستای کنترل و مدیریت آن اقدام نمایند .
اطلاع از بیماری در شرایط اولیه و مراحل ابتدایی ، درمان هایی به مراتب آسان تر دارد . به این صورت که تنها با رعایت رژیم های غذایی و پرهیز از مصرف برخی غذا های خاص ، تغییر سبک زندگی ، تخصیص ساعاتی از روز به فعالیت های ورزشی ، عدم مصرف دخانیات و … ، می تواند قند خون را تا حدود چشمگیری کاهش دهد . اما در مراحل پیچیده تر ، پزشک دارو های شیمیایی تجویز کرده ؛ و بنا به شدت بیماری ، دارو ها بیشتر و پیچیده تر می شوند .
به همین دلیل نیاز است تا افراد از طریق روش های مختلف ، قند خون خود را تحت نظر داشته باشند . افرادی که از توانایی مالی برخوردار هستند ، می توانند دستگاه تست قند خون را از فروشگاه های کالا ی پزشکی ، سایت های آنلاین و تمامی داروخانه ها دریافت نمایند . قیمت این محصول بسته به برند و شرکت سازنده ی آن ، در طیف وسیعی قرار داشته تقریبا تمامی اقشار جامعه توانایی مالی خرید آن را دارند . برای خرید این کالا ، نیازی به نسخه ی پزشک وجود ندارد .
افرادی نیز که برای خرید کالا دچار مشکلات مالی هستند ، می توانند از طریق مراجع به دفاتر پستی و ثبت نام در سامانه های مورد نظر ، دستگاه های رایگان دریافت نموده ؛ و به افزایش سطح سلامت جامعه نیز کمک کنند .

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

دستگاه های تست قند خون خانگی 

دستگاه های تست قند خون خانگی یکی از دستگاه های مهم و ضروری برای تمام خانوتاده های ایرانی هست که از طریق سایت بی گزند هم دستگاه هم نوار آن ها را می توانید تهیه کنید

 

2 دیدگاه برای “نحوه دریافت دستگاه تست قند خون رایگان

  1. فودازی گفته:

    سلام در خبرتان توضیح کافی در مورد دریافت رایگان دستگاه تست قند خون داده نشده
    ضمنا مشکل اصلی دسترسی دایمی و تضمین شده به نوار تست و البته سوزن است که باید اطمینان لازم را بدهید . چون دو مدل دستگاه عوض کرده ایم که نوارها و سوزنهایشان در دسترس نیست.
    سوزنهای موجود هم به هر دستگاهی نمیخورد و سست و لق است. توصیه شما چیست؟

    • پشتیبان بی گزند گفته:

      با سلام و احترام در پاراگراف اول توضیح داده شده در مورد اینکه کدام دبرند نوار هاش همیشه در دسترس هستند باید عرض کنم متاسفانه اکثر برند ها حتی ایرانی در برخی از موقع نوارهایشان کمیاب می شوند در این چند سال اخیر فقط تعداد محدودی برند بودند که تابه حال مشکل کمبود نوار در بازار نداشتیم مانند کدفری ، بایونیم، گالا و امپرور و کرسنس مابقی برند ها هر از مدتی نوارهایشان کمیاب می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *