مرکز فروش باطری سمعک در شیراز

مرکز فروش باطری سمعک در شیراز : با محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید !

ضمانت می دهیم که

  • کم ترین قیمت بازار
  • اصالت کالا
  • تاریخ انقضا طولانی مدت 

ارائه می دهیم 

جهت مشاهده انواع باتری سمعک با کم ترین قیمت در بازار ایران بر روی دکمه زیر کلیک کنید

باتری های زیر موجود است

این مطلب را هرگز از دست ندهید :

بهترین مارک باطری سمعک

برای مشاهده مدل ها و برند های باتری سمعک بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

تجهیزات و کالای پزشکی بی گزند واقع در شیراز – مجتمع تجاری خلیج فارس –  تجاری ۲  واحد ۲۵۱۲

همکاران محترم می توانند از طریق شماره تلفن زیر با ما در تماس باشند

09176010509

09179998515

07136237837

آدرس فروشگاه 

شیراز  – مجتمع خلیج فارس– تجاری ۲ – واحد ۲۵۱۲

باتری سمعک شیراز
باتری سمعک شیراز

آدرس شرکت مرکز فروش باطری سمعک در شیراز

صدا و سیما خیابان شهید زارع ساختمان ۲۰ واحد ۳

مرکز فروش باطری سمعک در شیراز
مرکز فروش باطری سمعک در شیراز

 

مرکز فروش باطری سمعک در شیراز

تجهیزات پزشکی به زیر شاخه های متعددی تقسیم می شوند . یکی از این زیر شاخه ها ، بخش شنوایی شناسی می باشد . مهم ترین کالای پزشکی که در این شاخه قرار می گیرد ، سمعک است . سمعک ها شامل انواع مختلفی می باشند از جمله ساده ، قابل شارژ ، وایرلس ، قابلیت ضد آب بودن و … . قیمت سمعک نیز بر اساس همین موارد مشخص می گردد . همچنین عواملی مثل برند سازنده ، گارانتی و سایر عوامل ، در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشند .
این وسیله ی کوچک با تقویت فرکانس های صوتی و ارسال آن ها به درون مجرا های شنوایی ، کمک می کند تا فرد کم شنوا و یا نا شنوا بتواند صدا های اطراف را بشنود .
برند ، اصلی ترین عامل تعیین کننده در انتخاب یک سمعک است . برند های سرشناس متقاضیان بیشتری دارند . چرا که طول عمر این دستگاه ها بیشتر بوده ، از کیفیت بیشتری برخوردارند و نیز نسبت به خطرات و عوامل محیطی مثل ضربه های فیزیکی ، تغییرات دما و رطوبت ، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند .
در شیراز ، علاوه بر این که سمعک را می توان از تمامی فروشگاه های کالا ی پزشکی و کلینیک های خدمات درمانی خریداری کرد ، نمایندگی هر برند نیز موجود می باشد . در نتیجه متقاضیان می توانند مستقیما به نمایندگی ها مراجعه کرده و سمعک دلخواه و مورد نیاز خود را از بین گزینه های موجود ، خریداری کنند .
یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین برند های تولید سمعک و قطعات جانبی آن ، برند زیمنس می باشد . زیمنس سمعک های متفاوتی طراحی کرده که از لحاظ قابلیت ، طرح ، سایز و سایر ویژگی ها از تنوع زیادی برخوردار هستند . قیمت سمعک های زیمنس از ۲ الی ۲٫۵ ملیون برای سمعک های ساده شروع کرده و تا بیش از ۱۰ ملیون تومان نیز می رسد . تا کنون ، زیمنس پرفروش ترین سمعک در ایران بوده است .
از دیگر برند های سر شناس در این زمینه می توان به برند های ویدکس ، اتیکن ، فوناک ، استارکی ، ریساند و … اشاره کرد . تمامی این برند ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند . برخی عوامل مثل قابلیت ضد آب بودن ، وزن محصول ، تکنولوژی های به کار رفته در تولید آن و … ، قیمت محصول را از سایر برند ها متمایز می کنند .
برای انتخاب یک سمعک مناسب ، نیاز است تا فرد ابتدا به ادیومتری مراجعه نموده و ارزیابی های شنوایی سنجی لازم را انجام دهد .

برای مشاهده مدل ها و برند های باتری سمعک بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

 

2 دیدگاه برای “مرکز فروش باطری سمعک در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *