فروش عمده باتری سمعک

فروش عمده باتری سمعک : بی گزند مرجع فروش باتری سمعک است

جهت مشاهده انواع باتری سمعک با کم ترین قیمت در بازار ایران بر روی دکمه زیر کلیک کنید

باتری های زیر موجود است

ضمانت می دهیم که

  • کم ترین قیمت بازار
  • اصالت کالا
  • تاریخ انقضا طولانی مدت 

ارائه می دهیم 

برای مشاهده مدل ها و برند های باتری سمعک بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

فروش عمده باتری سمعک

یکی از پر فروش ترین کالا های پزشکی در سایت بی گزند ، باتری سمعک می باشد . چرا که عملکرد یک سمعک و قابلیت دریافت و پردازش صدا ها تماما در گرو باتری و کیفیت آن می باشد . به طور کلی ، باطری ها در دو دسته ی باتری قابل شارژ و غیر قابل شارژ ( یکبار مصرف ) تقسیم می شوند . معمولا نوع یکبار مصرف ، متقاضیان بیشتری دارد . چرا که این نوع باتری قابلیت قرار گرفتن در طیف وسیعی از انواع سمعک را دارند .
باتری های شارژی ، باید روزانه یک بار در شارژر مخصوص به خود قرار بگیرند تا مجددا تقویت شوند و پردازنده ی آن عملکرد خوبی از خود نشان دهد . این زمان ، می تواند زمان استراحت فرد کم شنوا باشد . اما باتری های یکبار مصرف طول عمر متفاوتی دارند . به طور معمول ، هر باتری بسته به عوامل مختلفی ، می تواند از ۴ الی ۲۰ روز عمر کند . مثلا باتری های سایز ۱۰ گرچه از قدرت بسیار بالایی برخوردارند ولی عمر آن ها نسبت به نوع ۳۱۲ کمتر می باشد .
خرید باتری سمعک از طریق مختلفی صورت می گیرد . داروخانه ها ، مراکز فروش کالای پزشکی و نیز مراکز فروش آنلاین ، از جمله رایج ترین روش های خرید هستند . همچنین خرید این کالا می تواند به صورت عمده و یا خرده صورت بگیرد . مراکز درمانی ، مراکز توانبخشی و گاها افراد شخصی ، این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند . خرید عمده ی باتری سمعک ، قیمت کالا را تا حدود زیادی کاهش می دهد . همچنین با توجه به ضرورت استفاده از باتری ، در صورت نیاز می توان همیشه باتری سالم و نو در دسترس داشت و با باتری قدیمی و منقضی شده تعویض کرد .
البته قیمت باتری به عوامل متعددی بستگی دارد . به عنوان مثال ، برند محصول از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت است . برند های سرشناس مثل زیمنس ، قیمت بیشتری نسبت به برند های متوسط و پایین دارند . همچنین محصولات غیر اورجینال و فیک ، ارزان تر هستند . در صورت تمایل به خرید این محصول ، به خصوص خرید عمده که نیاز به پرداخت هزینه های بالا تری دارد ، حتما در مورد سایت یا محل خرید محصول تحقیقات لازم را به عمل آورید تا باتری هایی با کیفیت و اورجینال خریداری کنید . چرا که امکان تشخیص دقیق محصول اصل و غیر اصل ، امری نسبتا دشوار است و در این شرایط ، شناخت محل خرید از اهمیت زیادی برخوردار است .
از دیگر نکات لازم هنگام خرید عمده ی باتری ، بررسی تاریخ انقضای محصول می باشد . بهتر است باتری هایی خریداری شود که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد .

ضمانت می دهیم که

  • کم ترین قیمت بازار
  • اصالت کالا
  • تاریخ انقضا طولانی مدت 

ارائه می دهیم 

باتری سمعک

 

همکاران محترم می توانند از طریق شماره تلفن زیر با ما در تماس باشند

09176010509

09179998515

07136237837

برای دریافت  لیست قیمت سایر کالاها  بر روی لینک کلیک کنید  : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

این مطلب را هرگز از دست ندهید :

بهترین مارک باطری سمعک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *