طول عمر باتری سمعک چقدر است ؟

طول عمر باتری سمعک چقدر است ؟ :  بی گزند مرجع فروش باتری سمعک است

طول عمر باتری سمعک

یکی از اصلی ترین اجزای مربوط به سمعک ، باطری آن به حساب می آید . امروزه باطری های قابل شارژ و چند بار مصرف جهت استفاده در سمعک ها وجود دارد ؛ اما بیشتر مردم کماکان استفاده از باطری های یک بار مصرف را ترجیح می دهند .

به طور کلی طول عمر مفید هر باطری سمعک به مواردی از جمله انرژی مورد نیاز سمعک ، سایز باطری ، . . . بستگی دارد . می توان گفت که باطری های با سایز کوچک ، طول عمر کوتاه تری نسبت به باطری های بزرگ تر دارند . باطری های سمعک طول عمری بین ۵ تا ۱۵ روز دارند ( با توجه به میانگین ۱۶ ساعت مصرف در طول روز ) .
یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر طول عمر باطری سمعک ، سایز باطری می باشد . در زیر طول عمر باطری های سمعک با توجه به سایز آن ها ذکر شده است :

  • سایز ۶۷۵ : بین ۱۰ تا ۱۵ روز .
  • سایز ۳۱۲ : بین ۷ تا ۱۰ روز .
  • سایز ۱۳ : بین ۱۰ تا ۱۵ روز .
  • باتری سمعک شماره ۱۰ : بین ۵ تا ۷ روز .
طول عمر باتری سمعک
طول عمر باتری سمعک

اگر باطری سمعک زود تر از زمان مشخص شده از کار بیفتد ، این احتمال وجود دارد که مشکل از سمعک باشد ، نه باطری . همچنین برند های غیر اورجینال و فیک ، زود تر از برند اصلی منقضی شده و تمام می شوند . لازم به ذکر است که زمان های مشخص شده در بالا ، زمان های تقریبی هستند . راه هایی وجود دارد که با انجام آن ها ، می توان طول عمر مفید باطری های سمعک را افزایش داد .

این مطلب را هرگز از دست ندهید :

بهترین مارک باطری سمعک

راهکار های افزایش طول عمر باطری سمعک 

  • در مواقعی که استفاده از سمعک نمی شود ، مانند شب و هنگام خواب ، بهتر است درب باطری باز شود .
  • با باز کردن درب باطری هر گونه رطوبت موجود در محفظه از بین رفته و علاوه بر افزایش طول عمر باطری ، طول عمر سمعک نیز افزایش پیدا می کند .
  • بهتر است باطری ها در دمای اتاق و به دور از هر گونه رطوبت نگهداری شوند . رطوبت می تواند به ساختار باطری سمعک آسیب برساند و زود تر از موعد آن را از کار بیندازد .

در تجهیزات پزشکی بی گزند باتری های زیر موجود است

جهت مشاهده انواع باتری بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *