طریقه مصرف چسب لیفت بینی

طریقه مصرف چسب لیفت بینی : بی گزند بمانید 

طریقه مصرف چسب لیفت بینی آموزش یدیویی

چسب لیفت بینی طی سال های اخیر و با توجه به گسترده شدن استقبال افراد از عمل های زیبایی ، تجهیزات آرایشی نیز متنوع تر شده ؛ به نحوی که حتی بدون نیاز به جراحی ، می توان به نتیجه ی دلخواه دست یافت . در این بین ، جراحی بینی ، در صدر لیست قرار دارد که روزانه افراد بسیاری ، هزینه های زیادی در این راه پرداخت می کنند . یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات جایگزین در این رابطه ، چسب های لیفت بینی هستند . چسب های لیفت ، علاوه بر این که قابلیت نسبی برای کوچک کردن موقتی سایز بینی را دارند ، بلکه با نصب صحیح و اصولی ، می توان بخش نوک بینی را به میزان دلخواه ، به سمت بالا متمایل کرد .
مهم ترین نکته در ارتباط با این چسب ، نحوه ی چسباندن آن ، و نیز رعایت برخی نکات است تا بتوان به حداکثر نتیجه ی مطلوب دست یافت .
معمولا ماندگاری چسب ، ۶ الی ۸ ساعت است که باید در زیر آرایش صورت قرار بگیرد . برای انجام این کار لازم است در ابتدا پوست را کاملا با اب و صابون شست و شو دهید . چرا که وجود چربی روی سطح ، مثل چربی های طبیعی پوست و یا کرم ها و لوازم آرایشی ، از خاصیت چسبندگی آن کم کرده و نمی توان به مدت طولانی روی بینی نگه داشت . سپس ، ارتفاع مناسبی از چسب را ببرید ( معمولا ۶ سانتی متر ) . یکی از مزایای چسب لیفت ، در این است که نه تنها می توانید طول چسب را کنترل کنید ، بلکه به دلیل داشتن نوار هایی جهت برش ، می توانید عرض آن را نیز کنترل کنید . ضخامت چسب ها معمولا زیاد است و در صورت چسباندن ، قابل مشاهده هستند . به همین دلیل ضخامت چسب را نحوی تنظیم کنید که متناسب با سایز بینی شما باشد . بعد از تنظیم طول و عرض چسب ، آن را در بخش پایین نوک بینی بچسبانید .
دقت کنید که میانه ی چسب با میانه ی نوک بینی شما در یک نقطه باشند . سپس دو طرف چسب را به سمت بالای بینی در نزدیکی چشم ها بکشید و بچسبانید . برای دست یابی به نتیجه ای بهتر ، چند دقیقه چسب را روی بینی ماساژ دهید تا کاملا فیکس شود .
بعد از فیکس شدن ، می توانید روی آن را به مواد آرایشی پوشش دهید تا هر گونه اثری از رد چسب به طور کلی از بین برود . پیشنهاد می شود برای اثر بهتر ، از کرم پودر و کانتور استفاده شود تا نتیجه ای زیبا تر به دست آورید .
چسب لیفت بینی می تواند بهترین گزینه ی غیر جراحی برای افرادی باشد که نوک بینی رو به پایینی داشته و تمایل دارند تا در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه های سنگین جراحی ، به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنند . این چسب عاری از هر گونه عوارض بوده و خاصیت ضد حساسیت آن ، قابلیت سازگاری با انواع پوست را دارد . پس می توانید با کمک چسب لیفت بینی ، بدون هیچ عارضه ای ، بینی زیبا و خوش حالت به دست آورید .

طریقه مصرف چسب لیفت بینی
طریقه مصرف چسب لیفت بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *