دقیق ترین دستگاه فشار خون

دقیق ترین دستگاه فشار خون کدام است ؟ کافیست ۱۰دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با دقیق ترین دستگاه فشار خون آشنا شوید !!!

دستگاه های فشار خون به زیر شاخه های متعدی تقسیم می شوند . برخی از آنان مصارف خانگی داشته و برخی دیگر ، عمدتا در مراکز خدمات درمانی مورد استفاده قرار می گیرد . دستگاه های فشار سنج خانگی ، معمولا از نوع دیجیتالی هستند . این دستگاه ها به طور اتوماتیک ، فشار سنج را بررسی کرده و نتایج را روی مانیتور نمایش می دهند . انواع دیگری از دستگاه های فشار سنج ، مثل فشار سنج عقربه ای و جیوه ای ، عملکرد متفاوتی دارند . نحوه ی بررسی فشار خون با این دستگاه ها و نیز نحوه ی بررسی نتایج ، نیاز به دانش پزشکی دارد .

نمودار دقیق ترین دستگاه فشار خون خانگی

عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20 93%
امرن ام 3 98%
امرن ام 2 87%
زنیت مد ۵۷۹ سخنگو 86%
گلامور مدل TMB-1112 83%
میکرولایف مدل BP B1 Classic 78%

چرا این ۶ مدل دستگاه فشار سنج  را انتخاب کردیم ؟

بیش از ۱۰۰ مدل مختلف دستگاه فشار خون در بازار وجود دارد اما چون این ۶ مدل پرفروش ترین دستگاه های فشار خون هستند و متقاضیان خرید این دستگاه ها بسیار بیشتر از سایر دستگاه های فشار خون است ما این ۶ مدل بررسی کردیم اگر درخواست برای مدل دیگری وجود داشت قطعا آن مدل هم جز نتایج می آوریم در حال حاضر ای دستگاه ها جز بهترین دستگاه فشار خون محسوب می شوند

 

توضیحات کامل راجع به دقیق ترین دستگاه فشار خون

 

  • دستگاه های فشار سنج جیوه ای ، دقیق ترین نتایج را ارائه می دهند . این وسیله دارای یک ستون از جیوه بوده که ارقام در دو طرف آن مشخص می شوند . ارقام نمایش داده شده ، میزان فشار سیستولیک و دیاستولیک خون هستند .
  • دستگاه فشار سنج عقربه ای ، با کمک فشار هوا ، عقربه ای را روی صفحه ی مدرج آن حرکت داده و میزان فشار خون را اعلام می کند .
  • دستگاه های دیجیتال ، از لحاظ دقت ، در جایگاه سوم پس از نوع جیوه و عقربه ای می باشد . با این حال ، میزان خطای آن ، در حدود تاثیر گذاری نیست . این میزان خطا می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد ؛ که مهم ترین عامل تاثیر گذار در آن ، برند سازنده ی دستگاه می باشد .

دستگاه های فشار سنج دیجیتال به انواع مختلفی تقسیم می شوند . رایج ترین نوع تقسیم بندی آن ، بر اساس محل بسته شدن کاف است . فشار سنج های بازویی و مچی ، دو نوع رایج از انواع فشار سنج دیجیتالی می باشند . معمولا دقت ارائه ی نتایج در انواع بازویی بیشتر از نوع مچی می باشد . چرا که در مچ ، عروق به پوست نزدیک تر بوده و میزان نتایج مقداری با نتایج اصلی متفاوت خواهد بود .

دقیق ترین دستگاه فشار خون
دقیق ترین دستگاه فشار خون

برند های سازنده ی متفاوتی ، سعی بر این داشته اند تا دستگاه هایی با حداکثر کیفیت و حداقل میزان خطا به بازار ارائه کنند . دقت برخی دستگاه ها در حدی دقیق است ، که نه تنها در منازل و جهت استفاده ی شخصی ، بلکه در مراکز خدمات درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
برای بسیاری از افراد ، همچون بیمارانی که بیماری پرفشاری خون مبتلا هستند ، دقت و صحت نتایج در دستگاه فشار خون از اهمیت ویژه ای برخوردار است . با توجه به عدم امکان حضور مداوم در مراکز درمانی ، و نیز پیچیده بودن کار با دستگاه های عقربه ای و جیوه ای ، افراد ترجیح می دهند دستگاه های دیجیتالی را خریداری کنند که دارای بیشترین میزان دقت بوده و نتایج آن مشابه با نتایج مراکز پزشکی باشد .
به همین منظور ، در زیر ، لیستی از برترین برند های دستگاه فشار خون دیجیتالی آورده شده است . این دستگاه توانسته اند میزان رضایت بالایی از سمت مصرف کنندگان به دست آورده و مورد تایید پزشکان واقع شوند .

فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20 آیا جز دقیق ترین دستگاه فشار خون عقربه ای است ؟

همانطور که پیش تر نیز به بررسی برند میکرولایف پرداخته شد ، لازم به ذکر است که این برند توانسته در تولید انواع تجهیزات پزشکی ، نقش پررنگی را ایفا کند . از نمونه های دقیق دستگاه فشار خون ، می توان به فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20 اشاره نمود . این دستگاه عمدتا در مراکز خدمات درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن در منازل ، رواج کمتری دارد . چرا که کار کردن با ان برای افراد عادی آسان نبوده و نیاز به دانش و اطلاعات پزشکی دارد .
فشار سنج های عقربه ای به طور کل از میزان دقت بسیار بالایی برخودارند . فشار سنج عقربه ای میکرولایف از نوع بازویی بوده و نتایج را به دقیق ترین حالت ، به کاربر ارائه می نماید .

میزان رضایت خریداران 89%
ارزش خرید نسبت به قیمت 93%
امکانات و نو آوری 65%
دقت در اندازه گیری 91%

با خرید هر محصول ، یک عدد گوشی ، کاف ، پوآر ، گیج و کیف نگهدارنده نیز به شخص ارائه می شود . پوآر وسیله ای ست که هوا را به درون کاف ها ارسال می کند . گیج و گوشی نیز تجهیزاتی هستند که میزان فشار خون را مورد بررسی قرار می دهند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20 بر روی لینک زیر کلیک کنید

فشار سنج عقربه ای میکرولایف مدل BP AG1-20
برای تسهیل روند تست فشار خون و نیز کسب اطلاعات دقیق تر ، یک دفترچه ی راهنما به شخص ارائه می شود که این دفترچه ، بخش فارسی زبان نیز دارا می باشد .
این دستگاه از حساسیت زیادی برخوردار است و نیاز به رعایت شرایط دقیقی دارد تا بتوان نتایج را مورد ارزیابی قرار داد . اول این که صفحه ی گوشی باید دقیقا روی سرخرگ قرار داده شده و به ارامی ان را فشار داد . شدت فشار از اهمیت زیادی برخوردار است . چرا که این میزان فشار نباید در حدی باشد که خواندن نتایج را با مشکل روبرو کند .
لوله های لاستیکی این گوشی ها ، نقش مهمی در انتقال صدا ها دارند . هرگونه تماس لوله ها با سطوح دیگر ، باعث می شود صدا در لوله ها پیچیده شده و دقت بررسی نتایج کاهش پیدا کند .

دقیق ترین دستگاه فشار خون
دقیق ترین دستگاه فشار خون

دقت دستگاه عقربه ای میکرولایف بالا می باشد . محدوده ی سنجش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک توسط این دستگاه از ۰ تا ۳۰۰ میلی متر جیوه و بدون توقف عقربه ها می باشد .
با توجه به حساسیت دستگاه ، نیاز است تا از این محصول به دقت مراقبت شود . لوله ها باید از هرگونه تاخوردگی ، پیچ خوردگی و اسیب های فیزیکی در امان باشند . همچنین پیش از شروع تست ، عقربه ی دستگاه روی عدد صفر تنظیم شود . عدم رعایت این موارد ، از دقت دستگاه کاسته و نتایج را می تواند خارج از حیطه ی عادی ارائه دهد .

دستگاه فشار خون امرون omron مدل m2 آیا دقیق ترین دستگاه فشار خون دیجیتال است ؟

این برند ژاپنی ، به ارائه ی نتایج دقیق و معتبر ، در سطح جهانی مشهور می باشد . به طور کلی ، ژاپن از پیشتازان صنعت تجهیزات پزشکی در دنیا بوده و برند امرون Omron از این شرکت ، توانسته سطح رضایتمندی بالایی را به خود اختصاص دهد . محصولات این برند در آسیا ، اروپا و امریکا مورد تایید بوده و به طور وسیعی به فروش می رسند . دستگاه های سنجش فشار خون امرون نه تنها در منازل ، بلکه در مراکز خدمات درمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .

میزان رضایت خریداران 94%
ارزش خرید نسبت به قیمت 84%
امکانات و نو آوری 71%
دقت دستگاه 87%

یکی از برترین مدل های این دستگاه ، دستگاه فشار خون امرون omron مدل m2 می باشد . این فشار سنج بازویی در تاریخ ۱۲ ماه مارس ۲۰۱۶ برای اولین بار به بازار عرضه گردید و روند تولید آن تا تاریخ حاضر ، کماکان ادامه دارد . میزان رضایتمندی از ان در سطحی بود که توانست در واحد های بهداشت و منزل ، رتبه ی ۷۴ و در مانیتور های بازویی فشار خون ، رتبه ی ۹۸ جهانی را به دست آورد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه فشار سنج دیجیتال امرن ام ۲ بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه فشار سنج دیجیتال امرن ام ۲

دامنه ی سنجش فشار سیستولیک و فشار دیاستولیک خون توسط M2 ، از ۰ تا ۲۹۹ میلی متر جیوه است . همچنین دامنه ی سنجش ضربان قلب این دستگاه از ۴ تا ۱۸۰ نبض در دقیقه می باشد . این ارقام ، دامنه ی گسترده ای بوده و طیف وسیعی از نتایج را در بر می گیرند .
امرون M2 می تواند فشار خون و ضربان قلب را به صورت همزمان بررسی نماید . علاوه بر این ، در صورت مشاهده ی آریتمی های قلبی در هنگام تست ، این مشکل را به صورت خطا روی مانیتور به شخص اعلام می کند . نوار سطح BP در این دستگاه ، کمک می کند تا سطح فشار خون شخص ، با سطح استاندارد جهانی فشار خون مقایسه شود . این امر ، باعث شده تا وضعیت فشار خون شخص با فاکتور های جهانی سنجیده شود .

دقیق ترین دستگاه فشار خون
دقیق ترین دستگاه فشار خون

پس از پایان تست ، نتایج در حافظه ی داخلی دستگاه ذخیره شده و فرد می تواند داده های اخیر را با یکدیگر مقایسه نماید . این امر ، تفسیر هر چه بهتر نتایج را ممکن نموده است .
از لحاظ مشخصات فنی دستگاه ، در اولین قدم ، می توان از وجود کاف با کیفیت نام برد . این کاف برای افرادی با بازو های سایز مدیوم تا لارج طراحی شده ؛ و افرادی با سایز بازو های بین ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر می توانند از آن استفاده کنند . افرادی که سایز بازو هایی خارج از این ارقام دارند ، مثل کودکان ، افراد چاق و … ، می توانند کاف هایی متناسب ، از همین برند خریداری نمایند .
با توجه به این که بسته شدن استاندارد و اصولی کاف ، در دقت دستگاه نیز اثرگذار است ، این سیستم به نحوی طراحی شده است که تا زمان بسته شدن صحیح کاف ، شروع به انجام تست نمی کند . هشدار تایید تنظیمات کاف ، به این گونه است که شخص باید حتما کاف را با شدت متوسط دور بازوی خود بسته باشد . در غیر این صورت ، حتی با زدن دکمه ی شروع ، سنجش فشار خون آغاز نخواهد شد .
ابعاد دستگاه M2 مقدار کوچک و استانداری است . این ابعاد ۱۰٫۵ * ۳٫۵ * ۶٫۴ اینچ بوده و وزن محصول نیز ۱۲۰ گرم است . همچنین وزن کاف ۷۵ گرم می باشد . این ابعاد و وزن ، در راستای حمل و نقل آسان محصول صورت گرفته است ؛ تا افراد بتوانند آن را در تمامی محل ها با خود همراه داشته و بتوانند وضعیت سلامت خود را مورد بررسی قرار دهند .
مانیتور این کالا ، ماینتور ال سی دی است . طراحی آن به گونه ای می باشد که نتایج و ارقام با حروف بزرگ و واضح ارائه شوند . در نتیجه افراد مسن و یا سایر افرادی که از ضعف بینایی برخوردار هستند ، بتوانند بدون مشکل ، نتایج را مشاهده کنند .
این محصول ، قابلیت اتصال به برق شهری را ندارد و منبع انرژی آن ، از طریق باتری تامین می شود . برای شروع به کار دستگاه ، به تعداد ۴ عدد باتری قلمی احتیاج است . در صورتی که از دستگاه به مدت چند دقیقه هیچ استفاده ای نشود ، سیستم به طور خودکار خاموش می گردد . این امر ، در راستای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و اتمام باتری ها صورت گرفته است .

دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو : آیا جز دقیق ترین دستگاه فشار خون است ؟

از دیگر دستگاه های دقیق موجود در بازار ، می توان به دستگاه های برند زنیت اشاره نمود . Zenithmed از نام های سرشناس در دنیای تجهیزات پزشکی می باشد که نتایج آن از دقت بالایی برخوردار بوده و درصد خطای آن رقمی در حدود صفر می باشد . از برترین مدل های دستگاه فشار خون ساخته شده توسط شرکت زنیت ، می توان به دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو اشاره نمود .

میزان رضایت خریداران 83%
ارزش خرید نسبت به قیمت 81%
امکانات و نو آوری 92%
دقت دستگاه 86%

این دستگاه ، با کیفیت و بسیار کاربردی می باشد . چرا که در کنار داشتن دقت انجام تست ، می تواند نتایج را به صورت سخنگو نیز اعلام کند . این دستگاه فشار سنج بازویی ، قابلیت ارائه ی نتایج روی مانیتور را داشته ، و به صورت همزمان ، می تواند ارقام را به سه زبان به صورت گفتاری ، اعلام کند . زبان های تعبیه شده در دستگاه زنیت عبارتند از فارسی ، انگلیسی و آذری . کاربران می توانند زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و نتیجه ی تست را از دستگاه بشنوند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو

با محکم نمودن کاف و زدن دکمه ی شروع ، سنجش فشار خون اغاز می شود . در این زمان ، میزان فشار خون سیستولیک ، دیاستولیک و ضربان قلب به دقت مورد بررسی قرار می گیرد . سپس علاوه بر میزان فشار خون و ضربان قلب ، ریتم قلبی نیز سنجیده شده و در صورت بروز هرگونه آریتمی ، هشدار هایی روی مانیتور برای شخص ارسال می گردد .
این محصول ضمن ارائه ی نتایج دقیق ، دارای قابلیت دو کاربره بودن می باشد . به این معنی که دو کاربر می توانند به صورت همزمان ، نتایج خود را در سیستم ثبت کنند . به طور معمول ، نتایج تست فشار خون بعد از پایان آزمایش در دستگاه ثبت می شود . اما دستگاه زنیت ، این امکان را برای دو کاربر به وجود اورده است که بتوانند نتایج خود را به صورت جداگانه همراه با تاریخ و ساعت دقیق در حافظه ذخیره نمایند . این قابلیت در شرایطی که دو بیمار در منزل حضور دارند ، قابلیتی مهم و کاربردی محسوب می شود . برای بررسی اخرین داده ها ، می توان با زدن دکمه ی ” ساعت ” ، به لیست نتایج دسترسی پیدا کرد .

دقیق ترین دستگاه فشار خون
دقیق ترین دستگاه فشار خون

همچنین بعد از پایان تست ، می توان سه نتیجه ی آخر را با یکدیگر مقایسه نموده و میانگین نتایج را مورد بررسی قرار داد . میانگین گیری نتایج به بهبود روند تفسیر وضعیت سلامتی ، کمک شایانی می کند . در نتیجه می توان روند بهبود ، وخامت یا تثبیت وضعیت سیستم قلبی و عروقی را مشاهده نمود .
این دستگاه نسبت به رطوبت ، نور خورشید ، حضور میدان های الکترومغناطیسی و … ، از سطح حساسیت بالایی برخوردار می باشد . در نتیجه باید محل نگهداری و نیز محل انجام تست ، در مناطقی دور از این عوامل باشد . چرا که این عوامل به نوبه ی خود در دقت دستگاه اثر گذار بوده و ممکن است نتایج را خارج از حیطه ی صحیح ارائه دهند .
از مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه ، می توان به کاف این محصول اشاره نمود . الیاف کاف دستگاه زنیت ، مقاوم و در عین حال لطبف هستند . این الیاف از جنس غیر حساسیت زا بوده و با ساختار پوست دست ، سازگار هستند . برای شروع به کار دستگاه ، کاف باید با فشار مناسب دور بازو بسته شود ؛ و تا زمان محکم نبودن کاف با شدت مناسب ، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد . این کاف برای سایز بازو های ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر مناسب است و افرادی با سایر سایز های بازو ، باید کاف هایی جداگانه خریداری نمایند .
دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو می تواند به طور همزمان از برق شهری و نیز باتری ، به عنوان منبع انرژی استفاده نماید . این محصول دارای اداپتور بوده تا بتوان ان را به برق شهری وصل نمود . همچنین برای شرایط عدم دسترسی به برق ، دارای محفظه ی باتری بوده و با کمک ۴ عدد باتری قلمی ، فعالیت خود را اغاز می کند . در صورت نیاز به استفاده از باتری ها ، همگی باید در جهت صحیح ، به طور اصولی قرار گرفته باشند . همچنین در زمان نزدیک شدن به پایان عمر باتری ها ، هشدار هایی روی صفحه ظاهر می شود که نشان دهنده ی زمان تعویض آن ها می باشد .
هنگام خرید دستگاه فشار سنج زنیت مد ۵۷۹ سخنگو ، یک عدد کیف نگهدارنده ، ۴ عدد باتری قلمی ، و یک دفترچه ی راهنما به زبان فارسی نیز به مشتری ارائه می شود . این کیف ، دارای سطح کیفی بالایی بوده و از جنس مقاومی تولید شده است . این جنس ، کمک می کند تا دستگاه در برابر رطوبت ، نوسانات دمایی محیط اطراف ، و … مقاوم باشد . حتی تا حدود زیادی از ضربه های فیزیکی نیز جلوگیری می کند . در نتیجه برای افرادی که قصد جابجایی محصول و حمل و نقل مداوم ان را دارند ، گزینه ای عالی و کاربردی محسوب می شود .

دقت دستگاه فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 :

فشار سنج های گلامور ، از نمونه محصولات پرفروش این برند محسوب می شوند . گلامور نسل سوم از فشار سنج های دیجیتالی معرفی شده است و در این بین ، فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 نسبت به سایر مدل های همین شرکت ، به میزان فروش بیشتری نیز دست یافته است . به نحوی که نه تنها در منازل ، بلکه به طور گسترده ای در مراکز خدمات درمانی مثل بیمارستان ها و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

میزان رضایت خریداران 87%
ارزش خرید نسبت به قیمت 81%
امکانات و نو آوری 79%
دقت دستگاه 83%

برای بررسی دقت این دستگاه ، لازم به ذکر است که در تولید این کالا ، از تکنولوژی های DPDA و MWI بهره گرفته شده است . این دو تکنولوژی ، از روش های با دقت نسل جدید در اندازه گیری فشار خون محسوب می شوند . همچنین ، جهت بررسی نتیجه و داده های فشار خون ، از سیستم اسیلومتریک استفاده شده است . در نتیجه ، نتایج ارائه داده شده ، همگی دقیق و معتبر ، و بر اساس فاکتور های جهانی هستند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به ستگاه فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 بر روی لینک زیر کلیک کنید

ستگاه فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112

دقت این محصول ، بسیار بالا و رقمی در حدود صفر می باشد . در واقع ، این دستگاه فشار خون ممکن است رقمی در حدود + و – ۳ میلی متر جیوه خطا داشته باشد که این رقم از لحاظ علم پزشکی نیز رقمی تاثیر گذار محسوب نمی شود . علاوه بر این ، از لحاظ سنجش ضربان قلب نیز دقت محصول بسیار بالا بوده و ممکن است نتایج را نهایتا با ۴ درصد خطا اعلام کند . این رقم نیز تاثیر گذار محسوب نمی شود .
دامنه ی سنجش و بررسی میزان فشار خون سیستولیک و دیاستولیک در این دستگاه ، از ۰ الی ۳۰۰ میلی متر جیوه می باشد . همچنین دامنه ی بررسی ضربان قلب آن نیز می تواند از ۴۰ تا ۱۹۹ ضربان در دقیقه گسترده باشد . محدوده ی سنجش حداکثر میزان فشار خون در این سیستم از ۵۰ الی ۲۵۰ میلی متر جیوه بوده ؛ همچنین محدوده ی حداقل فشار خون نیز بین ۳۰ الی ۱۸۰ میلی متر جیوه می باشد .

دقیق ترین دستگاه فشار خون
دقیق ترین دستگاه فشار خون

رقم های ذکر شده ، بیانگر دامنه ی وسیع سطح بررسی این دستگاه هستند . در نتیجه می توانند طیف وسیعی از نتایج را پوشش دهند .
دستگاه گلامور در حین سنجش فشار خون ، میزان ضربان قلب را نیز مورد پردازش قرار داده و هرگونه آریتمی در ضربان قلب را اعلام می کند .
بعد از پایان تست فشار خون ، ۱۲۰ داده ی اخیر در حافظه ی داخلی دستگاه ثبت می شوند . این اطلاعات برای دو کاربر امکان پذیر می باشد . به این معنی که دو کاربر می توانند هر کدام ۶۰ داده را همراه با تاریخ و زمان و ساعت دقیق تست ، در حافظه ی سیستم ثبت کنند . پس از ذخیره شدن نتایج ، می توان آن ها را مورد بررسی قرار داده ، تفسیر نموده و در صورت تمایل ، از آن ها میانگین گیری نمود . همچنین بررسی منحنی فشار خون توسط این سیستم امکان پذیر می باشد .
از لحاظ مشخصات و ویژگی های دستگاه ، در ابتدا به می توان به حضور دو عدد کاف اشاره کرد . هر بسته دستگاه فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112 دارای دو عدد کاف می باشد . این دو کاف ، اصلی ترین مشخصات این دستگاه هستند . برای هر محصول ، دو عدد کاف تدارک دیده شده تا افراد با سایز بازو های متفاوت بتوانند فشار خون خود را بررسی نمایند .
کاف اول ، فنری بوده و برای افرادی با سایز بازو های ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر مناسب می باشد . کاف دوم ، کاف ساده است که افرادی با سایر بازو های بین ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر نیز می توانند از آن استفاده کنند . این مساله ، با توجه به اهمیت بسته بودن اصولی کاف تدارک دیده شده است . چرا که شل بودن کاف ، مانع از شروع تست فشار خون شده و بسته بودن بسیار محکم کاف ، می تواند به بافت های دست و عروق نیز اسیب وارد کند .
دیگر قابلیت این دستگاه ، در توانایی استفاده از برق شهری و باتری می باشد . با کمک این قابلیت ، در تمامی محل ها ، حتی محل هایی که به برق شهری نیز دسترسی ندارند ، می توانند تست فشار خون را انجام داد . در موقعیت هایی مثل حضور در مناطق بیرون از شهر ، قطع شدن برق ، و … با کمک باتری ، کماکان می توان تست را انجام داده ؛ وبر عکس ، در شرایطی که به باتری های قلمی دسترسی وجود نداشته و یا باتری ها تمام شده اند ، می توان دستگاه را به کمک آداپتور به برق وصل نمود . همچنین جهت حفظ منایع انرژی ، در صورتی که به مدت ۳ الی ۵ دقیقه از دستگاه استفاده نشود ، سیستم به طور خودکار خاموش می شود . این قابلیت ، جهت حفظ منابع انرژی تدارک دیده شده است .
صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ و با کیفیت این دستگاه ، شامل اطلاعاتی همچون میزان ماکزیمم و مینیمم فشار خون ، ضربان قلب ، میزان مصرف باتری و باقیمانده ی آن و … می باشد . تمامی نتایج با حروف بزرگ و خوانا روی صفحه به نمایش درآمده اند تا توانایی خواندن نتایج برای تمامی افراد ، افزایش یابد . این صفحه نمایش دیجیتالی از نوع ال ای دی بوده و برای افرادی با سطوح متوسط تا ضعیف بینایی مناسب می باشد .
با خرید هر دستگاه ، لیستی از اقلام به مشتری ارائه می شود ؛ از جمله :

  •  یک عدد کیف
  •  دو عدد کاف که شامل : کاف ساده و کاف فنری است
  •  اداپتور
  •  دستگاه فشار سنج
  •  دفترچه ی راهنما

هنگام خرید محصول ، باتری های مورد نیاز دستگاه به مشتری ارائه نمی شود و نیاز است تا فرد ، آن ها را به صورت جداگانه خریداری نماید . تعداد باتری مورد نیاز برای شروع به کار دستگاه ، تعداد ۴ عدد باتری قلمی است . این باتری ها باید در جهت درست در دستگاه قرار داده شده و درب محفظه ی باتری محکم بسته شود . در صورت شل بودن باتری ها و سایر مشکلات مشابه ، ارور هایی مبنی بر منبع انرژی روی مانیتور دستگاه صادر شده و دستگاه شروع به کار نخواهد کرد .
کیف این محصول ، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از قابلیت ضد آب و ضد ضربه برخوردار می باشد . این امر ، کمک می کند تا در شرایطی که نیاز مداوم به حمل و نقل دستگاه وجود داشت ، احتمال آسیب دیدگی به حداقل برسد و تا حدود زیادی از دستگاه محافظت شود .

میزان دقت و خطا دستگاه فشار خون امرون omron مدل M3 :

همانطور که پیش تر نیز به بررسی برند امرون پرداخته شد ، لازم به ذکر است که این برند ، توانسته بالا ترین میزان دقت را در دستگاه های فشار سنج خانگی ارائه دهد . از نمونه های پر طرفدار دیگر از این برند ، می توان به دستگاه فشار خون امرون omron مدل M3 نیز اشاره نمود . این مدل نیز جزو بهترین مدل ها از برند امرون محسوب می شود .

میزان رضایت خریداران 97%
ارزش خرید نسبت به قیمت 86%
امکانات و نو آوری 81%
دقت دستگاه 98%

این فشار سنج بازویی ، دارای میزان دقت و قابلیت هایی مشابه با مدل M2 می باشد . سطح دقت در این سیستم بسیار بالا بوده و خطای اعلام نتایج ممکن است تنها در حدود مثبت و منفی ۳ میلی متر جیوه ارائه شود .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه فشار خون امرون omron مدل M3  بر روی لینک زیر کلیک کنید

دستگاه فشار خون امرون omron مدل M3

محدوده و دامنه ی سنجش فشار خون سیستولیک و دیاستولیک در این دستگاه ، بین ۰ تا ۲۹۹ میلی متر جیوه است . همچنین میزان خطای این محدوده نیز ممکن است رقمی در حدود ۲ درصد باشد . همچنین محدوده ی سنجش ضربان قلب نیز توسط M3 بین ۴۰ تا ۱۸۰ نبض در دقیقه است . دقت بررسی ضربان قلب در این دستگاه بالا بوده و میزان خطای آن ممکن است رقمی در حدود ۵ درصد باشد . این ارقام ، نشان دهنده ی کیفیت و دقت دستگاه M3 هستند که رقمی ناچیز و بسیار کم محسوب می شود .
بعد از انجام تست فشار خون ، در صورتی که نتایج مشخص شده ، خارج از حیطه ی استاندارد و طبیعی باشد ، برای شخص هشدار هایی روی صفحه صادر می شود . این هشدار ها کمک می کند تا شخص متوجه غیر طبیعی بودن سیستم فشار خون خود شده و بتواند در اولین فرصت ، اقدامات لازم در راستای بهبود میزان فشار خون خود به عمل آورد . این هشدار ها با تکنولوژی حسگر هوشمند Intellisense Technology مورد پردازش قرار گرفته اند ؛ و نتایج را در کوتاه ترین زمان برای کاربر اعلام می کنند .

سیستم M3 در ارتباط با سنجش ضربان قلب ، دو هشدار را ممکن است روی صفحه اعلام کند :

  •  هشدار اول ، در شرایطی ست که ضربان قلب فرد کمتر و یا بیشتر از حد طبیعی باشد .
  •  هشدار دوم در شرایطی ست که فرد دچار آریتمی باشد .

اریتمی شرایطی ست که تعداد ضربان قلب در حیطه ی استاندارد است ؛ اما ریتم این ضربان از روند اصلی خارج شده است .
دستگاه M3 برای دو کاربر معرفی شده است . در این شرایط ، دو کاربر می توانند به صورت همزمان اطلاعات خود را در سیستم ثبت کنند . هر کاربر تعداد ۶۰ داده ی اخیر را می تواند همراه با ساعت و تاریخ دقیق ، در سیستم ثبت کرده و بین آن ها میانگین گیری نماید . این قابلیت برای افرادی که دارای چند بیمار قلبی عروقی در منزل هستند ، قابلیتی کاربردی و مهم محسوب می شود .

دقیق ترین دستگاه فشار خون
دقیق ترین دستگاه فشار خون

این دستگاه دارای سایز کوچک و مناسبی است که قابلیت حمل و نقل ان را در مناطق مختلف ، ممکن نموده است . ابعاد دستگاه ۱۵۳ * ۱۰۵ * ۸۷ میلی متر و وزن آن ۳۱۰ گرم می باشد . افرادی مثل بیماران قبلی عروقی ، ورزشکاران ، سایر بیماران و … که نیاز دارند مرتبا فشار خون و ضربان قلب خود را تحت کنترل داشته باشند ، می توانند این دستگاه را به همراه داشته و به راحتی حمل و نقل نمایند .
کاف پهن و با کیفیت این مدل ، برای بازو هایی با سایز ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر مناسب است . علاوه بر این ، سنسور هایی روی کاف قرار گرفته که در صورت عدم بسته شدن صحیح و اصولی ، شروع به کار نخواهد کرد .
این دستگاه دارای قابلیت استفاده از برق شهری و باتری می باشد . یعنی علاوه بر اداپتور ، دارای محفظه ی باتری نیز می باشد . برای این امر ، می توان ۴ عدد باتری قلمی را در محفظه ی باتری قرار داد و از قابلیت های بهره برد . با ضعیف شدن باتری ها ، ارورر های منبع انرژی روی مانیتور اعلام می شوند و فرد بایستی در راستای تعویض ان ها اقدام نماید .

فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic :

استفاده از فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic گزینه ای توصیه شده ، برای بیماران قلبی و عروقی است . این دستگاه با کیفیت ، محصولی از کشور چین است که توانسته به سطح فروش بالایی در اسیا نیز برسد . این دستگاه ، دارای تاییدیه های CE اروپا بوده و مورد تایید پزشکان می باشد . در ایران نیز پروانه های لازم از اداره ی کل تجهیزات پزشکی کشور دریافت نموده است .

میزان رضایت خریداران 84%
ارزش خرید نسبت به قیمت 72%
امکانات و نو آوری 71%
دقت دستگاه 78%

مهم ترین مزیت این دستگاه ، در سرعت و دقت اعلام نتایج آن می باشد . این سیستم دارای سه سطح طبقه بندی شده می باشد تا افراد بر اساس آن ، بتوانند تفسیر بهتری از وضعیت روند قلبی و عروقی خود داشته باشند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic بر روی لینک زیر کلیک کنید

فشارسنج بازویی دیجیتال میکرولایف مدل BP B1 Classic

محدوده ی اندازه گیری در میکرولایف ، از دامنه ی وسیعی برخوردار می باشد . محدوده ی اندازه گیری میزان فشار سیستولیک و دیاستولیک خون در این سیستم ، بین ۲۰ تا ۲۸۰ میلی متر جیوه است . همچنین محدوده ی اندازه گیری ضربان قلب نیز بین ۴۰ تا ۲۰۰ ضربان در دقیقه می باشد . در صورتی که این میزان ضربان قلب از حیطه ی طبیعی خارج باشد ، و یا ضربان قلب از ریتم خارج شده باشند ( آریتمی قلبی ) ، هشدار هایی روی مانیتور اعلام می شود . این قابلیت با تکنولوژی IHB صورت گرفته است . همچنین وضعیت کنترل فشار خون نیز با فناوری +Gentle صورت گرفته است . این دو تکنولوژی ، بر میزان دقت دستگاه افزوده اند .
با شروع روند تست فشار خون ، دستگاه می تواند تعداد ۳۰ داده ی اخیر را در خود ثبت نمایند . با کمک بررسی این داده ها ، تفسیر بهتری از وضعیت سیستم قلبی و عروقی به دست خواهد آمد .


ابعاد دستگاه از ظرافت زیادی برخوردار بوده و دارای سایز کوچکی می باشد . ابعاد دستگاه ۱۲۴ × ۹۲ × ۶۱ میلی متر بوده و دارای ۲۵۱ گرم وزن می باشد . در نتیجه برای حمل و نقل مناسب بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند . افرادی که نیاز به حمل و نقل مداوم دستگاه فشار خون دارند ، می توانند از این دستگاه به عنوان گزینه ای مناسب برای حمل و نقل اشاره کنند .
این وسیله برای استفاده از منبع انرژی ، قابلیت استفاده از باتری قلمی را دارد . قابلیت هایی برای استفاده از منبع برق شهری در این وسیله تعبیه نشده است . در نتیجه ، دستگاه فاقد اداپتور می باشد . همچنین برای حفظ منابع انرژی ، در صورتی که به مدت ۳ دقیقه و بیشتر ، از دستگاه استفاده نشود ، سیستم به طور خودکار خاموش خواهد شد .

دقیق ترین دستگاه فشار خون ( فشار سنج )

توضیحات صوتی راجع به دقیق ترین دستگاه فشار خون

با توجه به شرایط گفته شده ، تمامی دستگاه ها از سطح دقت بالا برخوردار بوده و رقم خطای آن ها در حد صفر می باشد و جز دقیق ترین دستگاه فشار خون. محسوب می شوند  با این حال ، نحوه ی بررسی فشار خون و شرایط انجام تست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .
بهتر است هنگام انجام تست ، فرد در حالت ارامش بوده ؛ و از انجام :

  • فعالیت های فیزیکی
  • صحبت کردن
  • خندیدن و یا گریه کردن
  • غذا خوردن
  • و … پرهیز نماید .

همچنین بسته بودن استاندارد کاف ، عدم حضور لباس و … در محل بسته شدن کاف ، سالم بودن باتری و اطمینان از اتصال صحیح دستگاه به منبع برق ، و … همگی در ارائه ی بهترین نتایج تاثیر گذار هستند . این عوامل منجر به تغییر رقم فشار خون شده و حتی در صورتی که دستگاه فشار خون از بهترین برند های موجود باشد ، کماکان رقم غیر واقعی ارائه خواهد داد .
برای انتخاب بهترین دستگاه ، لازم است تا ابتدا با پزشک و یا با مشاورین فروش کالا های پزشکی مشورت نمود .
سایت بی گزند با دارا بودن مشاورین مجرب و متخصص در امور خرید دستگاه های پزشکی ، این امکان را فراهم نموده است که افراد بتوانند پیش از خرید یک کالا ، با مشاورین این مجموعه در ارتباط بوده و بتوانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند .
با ورود به سایت فروش کالای پزشکی بی گزند ، لیستی دقیق و جامع از بروز ترین و پر طرفدار ترین دستگاه های پزشکی ، اعم از دستگاه فشار خون ، به مشتری ارائه خواهد شد . این لیست ، دستگاه های فشار خون را همراه با اطلاعاتی همچون :

  • عکس های دستگاه
  • ویژگی ها و مشخصات محصول
  • طرز کار کردن با کالا
  • نکات لازم در ارتباط با بهبود عملکرد آن
  • نظرات کاربرانی که محصول را خریداری نموده اند
  • امتیاز دهی به کالا
  • و …

در اختیار مشتریان قرار می دهد . این امر کمک می کند تا شخص بتواند با توجه به نیاز ها و خواسته های خود از دستگاه فشار خون ، بهترین گزینه را خریداری نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *