درمان قند خون لب مرز

درمان قند خون لب مرز : با دستگاه تست قند خون  ،  لوازم پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

درمان قند خون لب مرز

بیماری قند خون ، ممکن است به طور ژنتیکی در افراد رخ داده و یا در اثر عوامل اکتسابی متعددی به وجود بیاید . معمولا اصلی ترین عامل ابتلا به این بیماری ، داشتن رژیم غذایی نا مناسب و سبک زندگی پر خطر است .
با توجه به اینکه ابتلا به قند خون ، دارای علائم خاصی نیست ، در نتیجه با ابتلا به آن تا مدت طولانی علائمی مشاهده نخواهد شد . به همین دلیل توصیه می گردد تمامی افراد ، حتی افراد سالم نیز به طور دائم ، قند خون خود را به کمک دستگاه های مربوطه ، بررسی نمایند . در صورت مشخص شدن رقم لب مرز قند خون ، درمان و اقدامات فوری می تواند آن را به روش هایی راحت تر به میزان نرمال بر گرداند .

 

"<yoastmark

قند خون لب مرز یا پیش دیابت ، وضعیتی ست که قند خون پایه ( قند خونی که صب ناشتا گرفته می شود ) رقمی در حدود ۱۰۰ الی ۱۲۶ باشد . این وضعیت به نوبه ی خود اورژانسی محسوب می شود . چرا که در صورت ادامه ی وضعیت فعلی و عدم درمان لازم ، فرد به سمت دیابت رفته و نیاز به درمان های پیچیده ای دارد .

در شرایط پیش دیابت ، اولین نیازمندی فرد ، به مصرف دارو های کنترل کننده ی قند خون است . دارو های این مرحله از دیابت ، نیاز به دارو هایی دارد که قند خون را تا حدود نرمال کاهش می دهد . از جمله ی این دارو ها می توان به متوفورمین اشاره کرد .
علاوه بر این ، نیاز است تا تغییراتی نیز در سبک زندگی ایجاد شود . با توجه به اینکه چاقی و افزایش وزن یکی از عوامل ابتلا به دیابت و پیش دیابت است ، با کاهش وزن ، می توان چربی های خطرناک بدن را کاهش داده و از میزان قند خون بدن کاهش داد .
همچنین ، ضروری ست تا در این شرایط ، سبک زندگی و غذا های روزانه نیز تغییر پیدا کند . غذا های ناسالم ، پر چرب ، فست فود ، حاوی کربوهیدرات و قند بالا باید با غذا هایی جایگزین شوند که حاوی مقادیر زیاد فیبر ، بدون روغن و شکر بوده تا بتوان قند خون را به بهترین شکل کنترل کرده و به میزان طبیعی رساند .

درمان قند خون لب مرز
درمان قند خون لب مرز

در سال های اخیر و گسترش سبک خانه نشینی به علت شیوع کرونا ، قرنطینه های مداوم ، دور کاری و اموزش از راه دور ، میزان فعالیت افرا به کمترین حد خود رسیده است . فعالیت های بدنی علاوه بر این که در تناسب اندام و حذف چربی های ناخواسته نقش موثری دارند ، بلکه با کاهش میزان قند خون ، می تواند این بیماری را در هر مرحله ای ، به تناسب مطلوبی برساند . به همین دلیل توصیه می شود با تغییر سبک زندگی ، ساعاتی از روز را به فعالیت های ورزشی به خصوص فعالیت های هوازی اختصاص دهید . بهترین ورزش های هوازی شامل دویدن آهسته ، جاگینگ ، شنا ، طناب زدن و … هستند که می توانند بسیاری از بیماری ها را درمان کنند .

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *