جدید ترین دستگاه تست قند خون

جدید ترین دستگاه تست قند خون : با دستگاه تست قند خون  ،  لوازم پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

جدید ترین دستگاه تست قند خون

در سالهای اخیر به دلیل افزایش بیماری دیابت دستگاه های تست قند خون نیز وارد بازار شدند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با جدیدترین دستگاه تست قند خون اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.
افرادی که دچار بیماری قند خون یا همان دیابت هستند می توانند سطح قند خون خود را در خانه با استفاده از دستگاه های تست قند خون کنترل کنند.
علاوه بر این سبک زندگی و همچنین رژیم غذایی بر روند بهبود این بیماری تاثیر گذار است. افرادی که با استفاده از انسولین قند خون خود را کنترل می کنند می توانند با استفاده از دستگاه تست قند خون از مقدار آن مطلع شوند.
همچنین استفاده از این دستگاه علاوه بر مقرون به صرفه بودن راحت است. زیرا فرد دیگر مجبور نیست که برای انجام آزمایش ساده به آزمایشگاه مراجعه کند. دستگاه قند خون نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه برخی از آنها را شرح داده ایم.

انواع دستگاه تست قند خون

  • دستگاههای بدون نوار : که بدون درد و در کمترین زمان مقدار قلب خون را نشان می‌دهند. همچنین کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد و به دلیل حجم کم آن بیماران می توانند آن را در کیف یا جیب شان قرار دهند.
  • دستگاه قند خون بدون سوزن: این نوع دستگاه جدیدترین نوع دستگاه تست قند خون می باشد و همچنین کار با آن نیز راحت می باشد و دارای سنسور است سنسور آن دوره ساعد قرار می گیرد و قند خون را اندازه میگیرد.
  • دستگاه قند خون سوزنی: این دستگاه ها از ابتدا وجود داشتند و در واقع بسیار رایج بودند به دلیلدردی که افراد در حین خونگیری تحمل می کنند طرفداران کمتری دارد.
    خرید دستگاه

در هنگام خرید دستگاه باید به مواردی را نیز در نظر بگیرید. دستگاه قند خون باید دارای نمایشگر باشد تا بیمار بتواند به راحتی نتیجه را بخوان. د ممکن است فردی که مبتلا به دیابت است سواد کافی نداشته باشد و توانایی حساب و کتاب ارقام را نداشته باشد بنابراین دستگاهی که خریداری میکنید باید دارای نمایشگر باشد و به ساده ترین شکل ممکن مقدار قند خون را به بیمار نمایش دهد.
همچنین اخیرا گاه های تست قند خون جدید به بازار آمده اند که صوتی هستند و پس از کنترل قند خون مقدار آن را به‌طور صوتی بیان می‌کنند این نوع برای افرادی که بی سواد هستند یا مشکل بینایی دارن بسیار مناسب است.
مورد بعدی در رابطه با حافظه دستگاه می باشد. دستگاهی را خریداری کنید که توانایی ذخیره نتایج تست ها را داشته باشد با استفاده از این ویژگی می‌توانید مقدار قند خون خود را در دوره‌های چند روزه بررسی کنید و از روند بیماری خود مطلع گردید.
همچنین دستگاه باید دقت بالایی در اندازه گیری داشته باشد و دچار خطا نشود و زمان در اندازه گیری نیز یکی دیگر از مهمترین ویژگی های دستگاه تست قند خون می باشد اگر مدت زمانی طول بکشد که دستگاه مقدار قند موجود در خون را نشان دهد بیمار دچار استرس اضطراب خواهد شد.
استاندارد نیز از مهمترین ویژگی های دستگاه خریداری شده است.
سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که جهت اندازه گیری قند خون به مقدار کمتری خون احتیاج داشته باشد که دستگاه های جدید چنین ویژگی را دارند و در هنگام خرید به گارانتی و سایر خدمات دستگاه نیز توجه کنید.

جدید ترین دستگاه تست قند خون
جدید ترین دستگاه تست قند خون

جدیدترین دستگاه تست قند خون

در ادامه تعدادی از دستگاه های قند خون جدید را برایتان قرار داده ایم و ویژگی های آنها را نیز بیان کرده ایم این دستگاه ها دارای دقت بالایی هستند و در زمان کوتاهی مقدار آن را نمایش می دهند و قیمت های آنها بسته به شارژی بودن آنها یا سرعت و دقت شان متفاوت میباشد.

از جمله معروف ترین و جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه های تست قند خون می توان به گالا ، آوان  اشاره کرد.
دستگاه گالا سرعت پاسخگویی پنج ثانیه ای و حافظه ذخیره دارد و همچنین میانگین نتایج را نیز نمایش می دهد و می توان آن را به کامپیوتر نیز متصل کرد و کار کردن با آن نیز راحت می باشد
دستگاه کرسنس شارژی و باطری خور است. نیازی به وارد کردن کد ندارد می تواند به کامپیوتر متصل شود دارای ۱۰ عدد نوار تست ، ۱۰ عدد سوزن و دوعدد باتری است.
دستگاه آوان پرفروش ترین و دقیق ترین و دارای قیمت مناسبی است. ۲۵ نوار تست دارد ۱۰ عدد سوزن دارد و همچنین دارای یادآور است. و می توان تا پنج روز آن را تنظیم کرد. قابلیت علامت گذاری قبل از بعد از غذا نیز در آن وجود دارد.
دستگاه اکیو چک نیز می‌تواند حداقل ۷۰ نتیجه را در خود ذخیره کند و میزان قند خون را به طور میانگین دوره ۷ روزه ۳۰ روزه و ۹۰ روزه نمایش می دهد و قابلیت اتصال بی سیم نیز دارد.
یک دستگاه حرفه ای دیگر دستگاه اینفوپیا است.
این دستگاه حافظه ذخیره دارد کیف حمل دارد تفنگ مخصوص سوزن، نوار تست و کارت اشتراک ۶ ماهه پایش سلامت آنلاین دارد.

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

جدید ترین دستگاه تست قند خون
جدید ترین دستگاه تست قند خون

خلاصه

در آخر اینکه افراد دیابتی به دلیل اینکه میزان قند خونشان در طول روز بسیار مهم است باید روزانه قند خون خود را چک کنند. همچنین در مواردی که پزشک از بیمار می خواهد تا مقدار قند خون خود را در ساعتهای مختلف کنترل نماید بنابراین داشتن دستگاه قند خون بسیار مهم می باشد.
و جدیدترین دستگاه های موجود در بازار برای تست قند خون دستگاههای بدون نیاز به کد گذاری و دارای حافظه می باشند و همچنین اخیرا دستگاه های صوتی نیز وارد بازار شده اند که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از این دستگاه ها را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *