بورس تجهیزات پزشکی در تهران 

بورس تجهیزات پزشکی در تهران : با محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید !

بورس تجهیزات پزشکی در تهران

ایران در سال های اخیر ، رتبه ی چهارم جهانی از نظر مهندسی پزشکی را کسب نموده است . به این معنی که تجهیزات پزشکی موجود در ایران ، چه از نظر کالا های تولید شده ی داخل ایران و چه از نظر واردات محصولاتی با کیفیت عالی ، در جهان ، چهارمین رتبه را دارد .
محصولات پزشکی ایران از نظر تولید ، با بهترین برند های دنیا رقابت کرده و علاوه بر این ، محصولاتی که به ایران وارد می شوند باید از فیلتر های متعددی عبور کنند تا مجوز های لازم را از اداره ی کل تجهیزات پزشکی دریافت نمایند . دریافت مجوز یک محصول از اداره ی کل ، به معنی عالی بودن کیفیت و نیز داشتن استاندارد های لازم است .

شرکت های متعددی در راستای پخش این اقلام تاسیس شده اند که فعالیت هر کدام می تواند با فعالیت های سایر شرکت ها متفاوت باشد . برخی شرکت ها نمایندگی فروش محصولات وارداتی را برعهده دارند . برخی دیگر ، محصولاتی را به فروش می رسانند که در ایران تولید شده اند و محصولات را مستقیما از کارخانه های درون کشور دریافت کرده و به فروش می رسانند .
یکی از مهم ترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی و بورس کالا های پزشکی ، در تهران می باشد . تهران به عنوان پایتخت ، از مراکز اصلی فروش کالا های پزشکی می باشد و خیابان ولیعصر تهران ، از خیابان های اصلی برای بورس تجهیزات پزشکی در تهران است . به همین دلیل ، اکثر بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، مراکز دندانپزشکی ، فیزیوتراپی و سایر مراکز خدمات درمانی با مراجعه به این منطقه می توانند تجهیزات پزشکی مورد نطر خود را از نزدیک مشاهده نمایند .

این مطلب را هرگز از دست ندهید : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

 

بسیار از مشتریان ما در خیابان جمهوری ولی عصر و مجتمع کالای پزشکی ایران مستقر هستند 

بورس تجهیزات پزشکی در تهران
بورس تجهیزات پزشکی در تهران

علاوه بر این ، افراد عادی که به تجهیزات پزشکی به خصوص کالا های پزشکی مصرفی احتیاج دارند نیز با مراجعه به این مناطق مهم در تهران ، می توانند محصولات مورد نظر را خریداری کنند .
نمایندگی های اصلی تجهیزات پزشکی عمدتا در این بخش از تهران قرار دارند . تراکم بالای نمایندگی های تجهیزات پزشکی کمک کرده تا خریدار بتواند تمامی محصولات را به صورت یکجا مشاهده کرده و روند خرید تسهیل گردد . علاوه بر این ، در صورت تمایل به مقایسه ی دو کالا از نظر برند ، جنس ، قیمت و … نیز در این شرایط آسان می شود .
کالا های پزشکی به صورت دسته بندی شده در این محل به فروش می رسند . مثلا

  • نمایندگی فروش تجهیزات دندانپزشکی ،
  • نمایندگی فروش تجهیزات معاینه ،
  • تجهیزات درمانی ،
  • تجهیزات مصرفی یکبار مصرف یا چند بار مصرف
  • و … .

به همین دلیل ، مشتریان می توانند مستقیما به سمت نمایندگی مورد نظر هدایت شده و خرید خود را انجام دهند .
همچنین ، برخی کالا ها مورد نیاز سایر رشته ها نیز هستند . به عنوان مثال ، تجهیزات پزشکی – ورزشی ، اجناسی هستند که علاوه بر مراکز فیزوتراپی ، مورد نیاز برخی باشگاه های ورزشی نیز می باشند . همچنین برخی کالا های مصرفی مثل روکش ، ملافه ، کلاه و … نه تنها برای مراکز درمانی بلکه برای سایر اماکن مثل ارایشگاه ها نیز کاربرد دارند .
به همین دلیل ، حضور این نمایندگی ها و دفاتر فروش ، تهران را تبدیل به یکی از اصلی ترین بورس های فروش تجهیزات پزشکی در ایران نموده است .

این مطلب را هرگز از دست ندهید : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *