بهترین زمان برای آزمایش قند خون

بهترین زمان برای آزمایش قند خون : با دستگاه تست قند خون  ، بی گزند ، بی گزند بمانید

بهترین زمان برای آزمایش قند خون

بهترین زمان برای آزمایش قند خون یکی از آزمایش هایی که برای مشخص شدن میزان قند خون و بیماری دیابت انجام میشود آزمایش قند خون است. در رابطه با بهترین زمان برای آزمایش قند خون اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
بهترین نوع آزمایش هنگام صبح به صورت ناشتا است.
این نوع آزمایش به فرد کمک می‌کند تا در رابطه با بیماری خود و در رابطه با درمان آن اطلاعات کافی به دست بیاورد.
چرا در حالت ناشتا؟
در حالت ناشتا قند خون در حالت نرمال قرار دارد در واقع تحت تاثیر هیچ عاملی نیست. همانطور که می دانید پس از مصرف غذا قند خون به یکبار افزایش می‌یابد. بنابراین در حالتی که فرد حدود ۱۲ ساعت غذایی مصرف نکرده است به راحتی می توان قند خون وی را تشخیص داد.
دو نوع آزمایش وجود دارد که در حالت ناشتا از فرد گرفته می شود. ازمایش قند خون معمولی و دوم مورد آزمایش A1c می باشد.
در آزمایش دوم میزان قند خون سه ماه گذشته اندازه ‌گیری می‌شود و همچنین بیمار می‌تواند در خانه نیز میزان قند خون خود را چک کند.
جهت این امر باید از دستگاه تست قند خون استفاده کند در این مورد می تواند در هر زمانی که می خواهد میزان قند خون خود را چک کند.
این در حالی است که فرد نمی تواند جهت چک کردن قند خون خود به آزمایشگاه مراجعه کند. می توانند از این دستگاه ها در خانه استفاده کنند.
مقدار قند خونی که در آزمایشی که توسط آزمایشگاه صورت گرفته با مقدار قند خونی که توسط دستگاه در خانه نمایش داده می شود تفاوت چندانی ندارد.
و تقریباً ۱۰ درصد اختلاف می توان در این دو یافت. در افراد سالم که دیابت ندارند مقدار قند خون در حالت ناشتا باید زیر ۱۰۰ باشد و در صورتی که بیشتر از این رقم باشد می‌توان گفت که فرد به دیابت دچار است.

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

بهترین زمان برای آزمایش قند خون
بهترین زمان برای آزمایش قند خون

تست قند خون هر زمان با دستگاه های تست قند خون خانگی  

دستگاه های تست قند خون خانگی یکی از دستگاه های مهم و ضروری برای تمام خانوتاده های ایرانی هست شما می توانید به وسیله دستگاه های تست قند خون خانگی هر لحظه قند خون خود را کنترل کنید

از طریق سایت بی گزند هم دستگاه هم نوار آن ها را می توانید تهیه کنید

در آخر اینکه برای اینکه به طور دقیق از وجود قند خون مطلع شوید بهترین زمان آزمایش صبح به صورت ناشتا است. در این حالت شما به طور دقیق می توانید میزان قند خون خود را مشاهده کنید و جهت کنترل و درمان آن اقدام نمایید.

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *