ارتباط تاریخ انقضای باتری سمعک با طول عمر باتری :

ارتباط تاریخ انقضای باتری سمعک با طول عمر باتری : بی گزند مرجع باتری سمعک در ایران است

می توان گفت یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده هر سمعک ، باتری آن می باشد . امروزه باتری های سمعک را می توان به راحتی از تمامی فروشگاه کالای پزشکی و یا داروخانه تهیه کرد . به طور کلی باتری های سمعک به ۴ دسته اصلی تقسیم می شوند . هر باتری که رنگ ، سایز و طول عمر متفاوتی دارد ، مناسب برای یک نوع سمعک می باشد ؛ اما در کل ، میانگین عمر مفید هر باتری ( بدون در نظر گرفتن رنگ بندی و سایز آن ) ، بین ۳ تا ۲۲ روز است . برخی از افراد از طول عمر کوتاه باتری های سمعک ناراضی بوده ؛ چرا که نیاز است تا در بازه های زمانی کوتاه مدت ، اقدام به تعویض باتری سمعک های خود کنند .

این مطلب را هرگز از دست ندهید :

بهترین مارک باطری سمعک

یکی از دلایلی که منجر به کاهش طول عمر مفید باتری های مخصوص سمعک می شود ، تاریخ انقضا آن می باشد . به طور معمول توصیه می شود که پیش از خرید باتری حتما به تاریخ انقضا درج شده بر روی بسته آن ( تاریخ میلادی ) ، توجه شود . باتری سمعک باید حداقل تا ۱ سال ، تاریخ انقضا داشته باشد . همان طور که پیش تر گفته شد ، باتری های سمعک در بیشترین حالت ، ۲۲ روز کارآیی مفید دارند ، حال در صورتی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد و یا زمانی کم تر از ۱ سال تا پایان انقضا آن باقی مانده باشد ، طول عمر مفید آن کم تر از سایر باتری ها خواهد بود . از همین رو شخص مجبور می شود زود تر از حالت عادی ، اقدام به تعویض باتری سمعک کند .
در صورتی که چندین باتری با تاریخ انقضا های مختلف خریداری شده است ، توصیه می شود باتری ها بر اساس تاریخ انقضا مرتب شده و آن هایی که انقضایی نزدیک تر دارند ، زود تر مورد استفاده قرار بگیرند .

ارتباط تاریخ انقضای باتری سمعک با طول عمر باتری
ارتباط تاریخ انقضای باتری سمعک با طول عمر باتری

در لوازم پزشکی بی گزند باتری های زیر موجود است

جهت مشاهده انواع باتری بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *