ژل صاف کننده انگشتان پا

ژل صاف کننده انگشتان پا : بی گزند بمانید !

ژل صاف کننده انگشتان پا

انگشتان پا به دلیل مشکلات ژنتیکی و مادرزادی ، استفاده از کفش های نامناسب و نوک تیز ، بعضی ورزش ها و فعالیت های سنگین ، افزایش سن ، بیماری هایی مانند دیابت و … دچار آسیب و مشکل شوند ؛ که علاوه بر ایجاد شکل و ظاهر نامناسب و بد شکل ، موجب ایجاد درد و مشکلاتی در راه رفتن می شود .
پا دارای ۲۶ تا استخوان می باشد که جزء پیچیده ترین اندام در بدن محسوب می شود ؛ و همچنین بیشتر از سایر اندام ها در معرض آسیب و خطر قرار می گیرد . ورزش کار ها به دلیل پابرهنه بودن در سالن های ورزشی ، رختکن ها و غیره دچاره عفونت های قارچی در بین انگشتان می شوند ؛ که با تاول ، ترک خوردگی و خارش همراه است . پینه شست پا از دیگر بیماری های انگشتان پا می باشد . در این بیماری برآمدگی هایی در مفاصل شست پا به وجود می آید که موجب انحراف آن به سمت دیگر انگشتان می شود .

ژل صاف کننده انگشتان پا
ژل صاف کننده انگشتان پا

در بعضی مواقع انگشتان پا در جای مناسب خود قرار نمی گیرند و موجب ایجاد مشکلاتی در پنجه پا می شوند ؛ در این بیماری یکی از انگشتان پا بالا تر از سایرین قرار می گیرد و باعث می شود دیگر انگشتان نتوانند در جای مناسب خود قرار گیرند . یکی دیگر از بیماری های انگشتان پا ناهنجاری انگشت چنگالی می باشد که به دلیل استفاده از کفش نامناسب و مشکلات ژنتیکی رخ می دهد . در این بیماری ۴ تا از انگشتان پا دچار خمیدگی می شوند ؛ که درد و شکل نامناسبی را به همراه دارد . همچنین دو بیماری آرتروز مفاصل انگشتان پا و دیبابت در ایجاد این بیماری نقش دارند .

ژل صاف کننده انگشتان پا
ژل صاف کننده انگشتان پا

ناهنجاری هالوکس والگوس ( Hallux Valgus ) یا انحراف شست پا به داخل یکی دیگر از بیماری های شایع پا در خانم ها می باشد ؛ که می تواند به دلیل کف پای صاف ، انعطاف زیاد لیگامانت های پا ، ساختار غیر طبیعی استخوان آن ، پوشیدن کفش نامناسب و یا به دلیل ژنتیکی و مادر زادی ایجاد می شود . در این بیماری مفصلی که انگشت شست را به پا متصل می کند ، بیرون می زند و موجب انحراف شست به سمت دیگر انگشتان می شود .
ژل صاف کننده انگشتان پا در بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها ، نافرمی ها و مشکلات انگشتان پا نقش دارد . این محصولات از جنس پلاستیک یا سیلیکون در شکل ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند ؛ به گونه ای که با آناتومی و ساختار پا سازگاری داشته باشند . این ژل های صاف کننده بدون سایز و بدون چپ و راستی هستند .
این محصولات با ایجاد فاصله ی مناسب بین انگشتان پا از افزایش انحراف شست پا و دیگر انگشتان جلوگیری می کنند ؛ و شست پا و دیگر انگشتان پا را با توزیع یکنواخت نیروی فشار به وضعیت طبیعی و درست خود بر می گردانند . بعضی از آن ها مجهز به بند هایی برای تنظیم فشار وارده بر انگشتان پا می باشند ؛ و موجب اصلاح شکل و فرم انگشتان پا می شوند .


محافظت از ناحیه جلویی و قوس پا از دیگر ویژگی های این ژل ها می باشد . همچنین رباط ها ، عضلات و تاندون های پا را بهبود می بخشند . ژل اصلاح کننده و جدا کننده انگشتان پا موجب افزایش و بهبود گردش خون در نواحی پا و انگشتان آن شده و عضلات پا ها را تقویت می کند . این محصولات بسیار نرم و با دوام بوده و در تمامی ساعات شبانه روز قابل استفاده هستند ؛ و به گونه ای طراحی می شوند که افراد در آن احساس راحتی داشته باشند . پوشیدن آن ها بسیار آسان و راحت است و به راحتی در زیر جوراب و درون کفش قرار خواهند گرفت ؛ و در صورت کثیف شدن قابل شست و شو با آب هستند . توجه داشته باشید که بعد از شستن این کالا حتما آن را به خوبی خشک کنید و سپس دوباره بپوشید ؛ تا از بروز قارچ در بین انگشتان پا جلوگیری شود . این ژل های صاف کننده فاقد مواد تحریک کننده و آسیب زننده به پا می باشند . با استفاده مداوم از آن ها و طبق تجویز دکتر انگشتانی سالم خواهید داشت .

  • اگر می خواهید بهترین محصولات ارتوپدی پا در بازار ایران را ببینید
  • اگر می خواهید با متخصصین ، مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

مچ بند طبی پا 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *