چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی

چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی  بی گزند مرکز پخش و فروش چسب لیفت بینی است .

در مقاله زیر برای شما توضیح می دهیم که  استفاده از چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی  چه مزایایی دارد و باید چگونه از آن استفاده کرد
. ظاهربعضی از  بینی ها و گوشتی است  وبرای بعضی از افراد ناخوشایند است و آن را عیب بزرگی برای چهره ی خود میدانند و تمایل دارند که بینی عاری از مشکلات  وزیبا داشته باشند بسیاری از پزشکان  توصیه میکنند که در صورت عدم انجام عمل بینی از چسب لیفت بینی استفاده کنند ، زیرا استفاده از این چسب بینی در کوچک شدن  بینی گوشتی وغضروفی و استخوانی نقش دارد.
 ظاهر بینی  خیلی بر روی چهره ی افراد تاثیر میگذارد و در واقع مهمترین جزء  چهره میباشد پس برای اینکه از مزیای چسب لیفت بینی مطلع شوید این مقاله را تاآخر بخوانید.
چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی
چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی
 اگر بخواهید که از عمل زیبایی استفاده کنید مسلما این کار وقت و هزینه ی زیادی را در برمیگرد و ممکن آثار زخم ها و  وبخیه ها بر روی بینی برای مدت طولانی باقی بمانند  پس توصیه ی ما به شما این است که از چسب لیفت بینی برای کوچک کردن بینی خود استفاده کنید
  • که هم بدون عوارض است
  • هم نسبت به جراحی پلاستیک هزینه ی کمتری دارد .
بینی های گوشتی نسبت به انواع دیگر بینی ها زودتر شکل میگیرند وبه حالت دلخواه در می آیند؛ اما مدت زمانی که این چسب ها باید روی بینی باقی بمانند بیشتر است و لازم است که شما حداقل به مدت ۹ الی ۱۰ ساعت چسب را روی بینی خود نگه دارید تا به نتیجه ی دلخواه برسید.

نحوه استفاده از چسب لیفت بینی :

نحوه استفاده از چسب لیفت بینی برای انواع بینی ها یکسان است و تفاوتی ندارد
 نکته:هنگام استفاده از برچسب، مراقب باشید چین و چروک روی بینی ایجاد نشود.

 مراحل استفاده از  چسب لیفت بینی به شرح زیر است:

  1.  بینی را به آرامی با آب و صابون بشویید و بینی را با پد الکل تمیز کنید.
  2. برای استفاده از چسب لیفت بینی، بینی باید کاملاً خشک شود.
  3. پنج قطعه نوار به عرض سه تا پنج سانتیمتر ، از بالا به پایین بگذارید ، به طوری که لبه های نوار روی یکدیگر قرار گیرد.
 لازم به ذکر است که مدت زمان استفاده از چسب ها برای بینی های گوشتی به نسبت زیادتر است و برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب حتما ۹ الی ۱۰ ساعت این چسب لیفت بینی را روی بینی خود بگذارید.

کلام آخر:

این روش ساده ترین و آسان ترین ودر عین حال کم هزینه ترین روش است که برای کسانی که توانایی مالی کمتری دارند و یا از انجام عمل زیبایی ترس و واهمه دارند بسیار مناسب است.

اگر به دنبال ویدیو طرز استفاده از چسب لیفت بینی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *