باتری سمعک زیمنس

باتری سمعک زیمنس : بی گزند مرجع فروش باتری سمعک است

در تجهیزات پزشکی بی گزند باتری های زیر موجود است

جهت مشاهده انواع باتری بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

"نمایندگی

کیفیت باتری از مهم ترین نکات برای دستیابی به حداکثر کیفیت سمعک است . افرادی که به طور مرتب از سمعک استفاده می کنند ، باید باتری ها را طی دوره های ۴ الی ۱۰ روزه تعویض کنند . یک باتری با کیفیت علاوه بر این که روی صدا های دریافتی تاثیر مطلوب می گذارد ، بلکه نویز ها را نیز به حداقل می رساند . همچنین یک باتری مناسب می تواند طول عمر دستگاه را نیز افزایش دهد .
به همین دلیل ، بهتر است در خرید باتری اصل و با کیفیت ، دقت زیادی به خرج داد .

این مطلب را هرگز از دست ندهید :

بهترین مارک باطری سمعک

یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برند های سمعک و باتری سمعک ، برند زیمنس یا سیگنیا است مخصوصا باتری سمعک شماره ۱۰ این برند . این برند آلمانی با ۱۵۰ سال سابقه ، توانسته در جایگاه اول تولید باتری و سمعک قرار بگیرد . این برند که مورد تایید تمامی اودیولوژیست ها می باشد ، دارای نمایندگی های متعددی در سراسر ایران می باشد . بهترین محل برای خرید باتری های اصل ، خرید از مراکز شنوایی سنجی پزشکی است . چرا که اودیولوژیست می تواند مناسب با میزان شنوایی افراد ، سمعکی مناسب و باتری با کیفیت برای آن را تجویز نماید .
علاوه بر این ، باتری های اصل را می توان از مراکز معتبر و دارای مجوز فروش کالا های پزشکی خریداری کرد . یکی دیگر از روش های خرید باتری اصل سیگنیا  ، استفاده از نمایندگی های آنلاین و سایت های فروشگاهی می باشد . البته پیش از خرید ، نیاز است تا از صحت و اعتبار سایت اطمینان حاصل نمود . چرا که سمعک و سایر محصولات شنوایی مستقیما با سلامت افراد در ارتباط بوده و نیاز است تا صحت و اعتبار کالا توسط اداره ی تجهیزات پزشکی اطمینان حاصل نمود .

هنگام خرید باتری ، به تاریخ انقضای درج شده روی کالا دقت نمایید . با توجه به میزان استفاده از سمعک ، بهتر است باتری هایی خریداری شود که حداقل ۱ سال به انقضای آن ها باقی مانده باشد .
از دیگر نکات مهم هنگام خرید باتری ، توجه به سلامت بسته بندی است . باتری هایی که جلد آن ها مخدوش شده و پاره شده باشد  ممکن است آسیب دیده و از کارایی آن ها کم شود . چرا که بسته بندی باتری ها به گونه ای طراحی شده که با جدا شدن برچسب و قرار گرفتن در معرض هوا ، از طول عمر آن ها کم می شود .

جهت مشاهده انواع باتری بر روی لینک زیر کلیک کنید

باتری سمعک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *