میوه های مناسب برای دیابت بارداری

میوه های مناسب برای دیابت بارداری با دستگاه تست قند خون  ،  لوازم پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

میوه های مناسب برای دیابت بارداری

دیابت بارداری یکی از مشکلات اصلی است که در حین بارداری برای بانوان رخ می دهد . در این زمان ، قند خون تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند ؛ که البته این بیماری با کمک پرهیز ها و رژیم غذایی ، همچنین دارو های مورد تجویز پزشک ، قابل کنترل است . پس از سپری شدن دوره ی بارداری و زایمان ، مجددا قند خون به حالت طبیعی باز می گردد .

از اصلی ترین اقدامات حین دوره ی بارداری و ابتلا به این نوع دیابت ، رعایت رژیم های غذایی خاص است . در این دوره نیاز است تا از مصرف برخی مواد غذایی پرهیز شده و در مقابل ، برخی مواد بیشتر مصرف شوند .
مصرف میوه و دریافت ویتامین و فیبر موجود در آن ، از ملزومات دوره ی بارداری است . اما با توجه به قند موجود در میوه ، مصرف برخی از آن ها منع شده و در مقابل ، برخی دیگر از میوه ها کمک می کنند تا قند خون به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کند . در این مطلب سعی شده تا مفید ترین میوه ها برای کاهش قند خون معرفی و بررسی شوند :
گریپ فروت : گریپ فروت از شناخته شده ترین میوه ها جهت کاهش قند خون است . این میوه به نوبه ی خود ، دارای قند کم ، سرشار از فیبر های محلول و همچنین منبع غنی از ویتامین سی است . گریپ فروت با داشتن شاخصه ی گلیسمی پایین ( رقمی در حدود ۲۵ ) ، کمک می کند تا فرد مدت زمان بیشتری احساس سیری نماید و در عین حال ، قند خون وی نیز کاهش پیدا کند .
زغال اخته : زغال اخته از دیگر گزینه های عالی برای درمان و کنترل انواع دیابت از جمله دیابت بارداری است . این میوه با دارا بودن آنتی اکسیدان و فیبر ، می تواند به سلامت سیستم گوارش و نیز افزایش سیستم ایمنی بدن کمک کند . مصرف زغال اخته چه به صورت میوه ی کامل و چه به صورت آب میوه ، مفید واقع شده و مزایای زیادی به همراه دارد .

میوه های مناسب برای دیابت بارداری
میوه های مناسب برای دیابت بارداری

لیمو : لیمو از دیگر کاهنده های قند خون است . لیمو ترش با دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین سی ، به افزایش سطح ایمنی بدن نیز کمک کرده و بدن را در برابر بیماری های احتمالی و ضعف های ناشی از بارداری مقاوم می کند .
گوجه فرنگی : در حین دوره ی بارداری ، بدن بانوان با کمبود شدید پتاسیم مواجه می شود . در این دوران ، گوجه فرنگی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در دسته ی سبزیجات ، می تواند علاوه بر کاهش قند خون ، کمبود پتاسیم بدن را نیز تا حدود زیادی جبران نماید . مصرف روزانه ی ۲ عدد گوجه فرنگی در حین دوره ی بارداری می تواند مفید واقع شود .
زرد آلود : زرد آلو علاوه بر قند پایین ، حاوی مقادیر زیادی از املاح معدنی همچون پتاسیم ، منیزیوم ، فسفر ، منگنز و … می باشد . از مهم ترین ویتامین های موجود در زرد آلو می توان به ویتامین ای و آ اشاره کرد .

داشتن دستگاه تست قند خون ضروری است 

همانطور که می دانید داشتن یک دستگاه تست قند خون دقیق و مناسب در هر حانه ای ضروری است از طریق لینک های زیر می توانید با پر فروش ترین دستگاه های تست قند خون خانگی آشنا شوید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *