مچ بند طبی آتل دار دست

مچ بند طبی آتل دار دست : بی گزند بمانید !

مچ بند طبی آتل دار دست

مچ بند طبی آتل دار دست : مچ بند های طبی ، در دسته ی تجهیزاتی قرار می گیرند که برای مصارف بسیار متعددی مورد استفاده قرار می گیرند . شرایطی مانند :

  • آسیب دیدگی و شکستگی ها
  • افرادی با سندرم تونل کارپال
  • ارتریت روماتوئید
  • افرادی با مشاغل فیزیکی سخت
  • و … .

مچ بند ها ، با محکم شدن دور مچ دست ، حرکات مچ را محدود می کنند . همین عامل کمک می کند تا دست در حالت استراحت قرار گرفته و از فشار های وارد شده بر آن کاسته شود . علاوه بر این ، عضلات و کانال های عصبی فرصت بازیابی و ترمیم خود را مجددا به دست آورند .
این وسیله می تواند برای افرادی نیز تجویز شود که دوره ی درمان خود را پشت سر گذاشته اند و برای تسریع روند درمان ، استفاده از مچ بند ها ضروریست . در برخی شرایط ، استفاده ی دائم از مچ بند به مدت معلومی تجویز می شود ؛ در حالیکه برای برخی دیگر ، استفاده ی آن تنها به مدت چند ساعت در طول شبانه روز کفایت می کند .

مچ بند طبی آتل دار دست
مچ بند طبی آتل دار دست

به عنوان مثال ، افرادی که دچار شکستگی در ناحیه ی مچ دست شده اند ، پس از گذراندن دوره ی گچ گرفتگی ، باید مجددا حرکات دست را کنترل کرده و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند . در این شرایط ، استفاده از مچ بند های طبی ضروریست . این وسیله ، نقش محافظی را ایفا کرده که علاوه بر تقلیل درد ، روند بهبود بافت ، عضله و اعصاب را نیز تسریع می کند .
مچ بند های طبی انواع مختلفی دارند که بر اساس علت درد ، میزان آن و حتی مدت زمانی که شخص درگیر درد بوده است ، متفاوت می باشد . مچ بند می توانند شامل موارد زیر باشند :

  • مچ بند کشی
  • مچ بند و کف بند
  • مچ بند های آتل دار
  • نگهدارنده ها
  • و …

مچ بند های آتل دار می توانند از دو نوع

  1. کف بند
  2. شست بند

باشند که باید بر اساس نوع درد ، نوع لازم خریداری گردد . انتخاب نوع مچ بند ها اهمیت زیادی در بهبود و تسریع درمان دارد . به همین علت توصیه می گردد قبل از خریداری و استفاده از محصول ، حتما با پزشک و افراد متخصص مشورت شود .

  • اگر می خواهید بهترین مچ بند طبی  در بازار ایران را ببینید
  • اگر می خواهید با متخصصین ، مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید و متناسب با آن مچ بند  انتخاب کنید 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

مچ بند طبی دست 

 

مچ بند های آتل دار ، مصارف خاصی دارند . در برخی شرایط ، عصب های مدیان تحت فشار قرار دارند . این فشار می تواند ناشی از شکستگی ، فعالیت های غیر اصولی ، التهاب و ورم و … باشد . در این شرایط ، عصب مدیان تحت فشار قرار گرفته و انگشتان دست ، به خصوص انگشت شست را با مشکلاتی مواجه می کنند . مشکلاتی از جمله گز گز شدن و بی حسی . در شرایط وخیم تر ، این عوارض می توانند منجر به فلج شدن و بی حرکت شدن کامل دست ها گردد . در حضور درد های خفیف تا متوسط ، بهترین درمان ، استفاده از مچ بند طبی آتل دار دست است .


این مچ بند های پلیمری ، به گونه ای طراحی شده اند که دست را در زاویه ای صحیح و آناتومیکی فیکس می کنند و امکان حرکات مچ دست را به حداقل می رسانند . بی تحرکی و استراحت دادن به مچ دست و انگشتان ، علاوه بر این که نوعی مسکن فوری است و درد را فورا تا حدود زیادی کم می کند ، بلکه در تسریع بهبود نیز موثر می باشد .
البته اتل دست ، به گونه ای نیست که انگشتان را به طور کامل پوشش دهد ؛ بلکه تنها در بخش های پایینی انگشت قرار گرفته و فرد می تواند انگشتان خود را حرکت دهد .
الیاف به کار رفته در ساخت محصول ، از نوع ضد حساسیت هستند . به همین دلیل ، حتی پس از استفاده ی طولانی مدت نیز عوارض پوستی به همراه نخواهند داشت . علاوه بر این ، وزن محصول ، وزنی استاندارد است که ضعف و خستگی ماهیچه را به همراه ندارد .
در هر صورت ، توصیه می گردد جهت دریافت بهترین نتیجه ، پیش از خرید و استفاده ی محصول ، با پزشک مشورت گردد .

  • اگر می خواهید بهترین مچ بند طبی  در بازار ایران را ببینید
  • اگر می خواهید با متخصصین ، مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید و متناسب با آن مچ بند  انتخاب کنید 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

مچ بند طبی دست 

 

مچ بند طبی آتل دار دست
مچ بند طبی آتل دار دست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *