لوازم یکبار مصرف پزشکی 

لوازم یکبار مصرف پزشکی : بی گزند بمانید 

از پر کاربرد ترین مواد مصرفی در تمامی شاخه های پزشکی و اماکن مربوط به آن ها ، به لوازم یکبار مصرف پزشکی می توان اشاره کرد . ایران در سال های اخیر یکی از مهم ترین صادر کننده های لوازم یکبار مصرف پزشکی بوده است ؛ ولی در عین حال ، میزان واردات این وسایل از کشور چین نیز رقمی چشمگیر است .
این تجهیزات اکثرا از جنس پلاستیک های معمولی و یا پلاستیک های فشرده ساخته شده اند و معمولا به صورت عمده به فروش می رسند . مهم ترین گروه مشتریان این تجهیزات ، بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، کلینیک های دندانپزشکی و سایر بخش های درمانی هستند . در سال های اخیر ، فروش آنلاین ، روشی مفید و کاربردی بوده که دسترسی مشتریان را به نمایندگی های فروش تسهیل کرده است .
با استفاده از فروش آنلاین ، مشتریان از اقسا نقاط ایران می توانند محصولات را به صورت یکجا در سایت مشاهده نمایند و ظرف مدت چند دقیقه سفارش خود را ثبت نمایند .

سفارش های ثبت شده به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و خریدار از چند ساعت تا چند روز ، سفارشات را تحویل می گیرد .
البته روش های متععدی برای ثبت سفارش اقلام وجود دارد . مثل تماس با شرکت از طریق راه های ارتباطی ثبت شده در وب سایت ، تماس با شرکت و ارتباط با واحد فروش ، مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر فروش کارخانه ها در سطح شهر ، و … . هر یک از این روش ها می توانند به نوبه ی خود مهم و کاربردی باشند .

لوازم یکبار مصرف پزشکی
لوازم یکبار مصرف پزشکی

تولید کننده لوازم یکبار مصرف پزشکی

خرید محصولات مستقیما از طریق شرکت سازنده و بدون نیاز به واسطه ها ، علاوه بر اینکه سرعت ارسال محصول را تسریع می نماید ، بلکه هزینه ها را نیز تا حدود زیادی کاهش می دهد .
معمولا خرید لوازم یکبار مصرف پزشکی به صورت عمده انجام می گردد . خرید عمده از مزایای متعددی برخوردار است . از جمله اینکه قیمت هر کالا نسبت به خرید همان کالا به صورت تکی ، کاهش چشمگیری پیدا می کند . این امر برای بیمارستان ها و مراکز درمانی حائز اهمیت بوده و هزینه ها را تا حدود بسیاری کاهش می دهد . خرید عمده ی این محصولات با توجه به تاریخ طولانی مدت انقضای آن ها ، امکان انبار نمودن آن ها را میسر کرده و امکان اتمام یک کالا را کمتر می کند .
کالا های یکبار مصرف پزشکی بسیار متنوع و متفاوت هستند که هر یک می توانند مصارف انحصاری یا عمومی داشته باشند . مثلا انواع ساکشن های یکبار مصرف در این لیست وجود دارد که ساکشن اتاق عمل با ساکشن های بخش دندانپزشکی تفاوت دارد . همچنین البسه های یکبار مصرف از تنوع بسیاری برخوردارند . از جمله ی پر کاربرد ترین لوازم یکبار مصرف می توان به لیست زیر اشاره کرد :

  • انواع البسه و کلاه های یکبار مصرف
  • انواع گان های یکبار مصرف
  • روکش ها و دستکش ها
  • سرنگ
  • ملافه
  • چسب

البته این لوازم عمدتا مورد نیاز اماکنی همچون بیمارستان ، مطب ها و درمانگاه ها هستند . تجهیزات یکبار مصرف در بخش های پزشکی متفاوت ، از تنوع بیشتری برخوردارند . به عنوان مثال ، مهم ترین تجهیزات یکبار مصرف در آزمایشگاه ها مختصرا شامل موارد زیر می باشند :

  • انواع ظروف
  • لوله ها
  • سرسمپلر
  • اپلیکاتور
  • میکروتیوپ
  • و … .

همین مساله برای مراکز درمانی دیگر مثل مراکز فیزیوتراپی و ورزش درمانی و … صدق می کند .
استفاده از تجهیزات یکبار مصرف نقش مهمی در ارتقا سطح سلامت و جلوگیری از انتقال بیماری ها دارد . از طرف دیگر ، این وسایل نیاز به استریل کردن مجدد ندارد و سرعت خدمات رسانی را افزایش می دهند . این لوازم اکثرا از جنس پلاستکی هستند که به وفور در ایران تولید می شوند . برخی دیگر ، از جنس های فلزی و … می باشند که معمولا در دسته ی کالا های وارداتی قرار دارند .
گرچه این نوع محصولات عمدتا توسط اماکن پزشکی خریداری می شوند ، اما سایر مراکز مثل آرایشگاه ها ، مراکز ورزشی ، و … نیز از مهم ترین مشتریان برخی از محصولات یکبار مصرف پزشکی هستند . همچنین سفارشات تکی زیادی نیز از افراد شخصی ثبت می شود . به همین دلیل ، فروش این محصولات برای شرکت های سازنده سود زیادی را به همراه خواهد داشت .

لیست قیمت تجهیزات پزشکی یکبار مصرف

برای دریافت لیست قیمت بر روی لینک زیر کلیک کنید  :

شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *