طرز استفاده از چسب لیفت بینی

طرز استفاده از چسب لیفت بینی : بی گزند مرکز فروش چسب لیفت بینی است . در ویدیو زیر طرز استفاده از چسب لیفت بینی به صورت کامل آموزش داده شده است :

توضیحات متنی طرز استفاده از چسب لیفت بینی

پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که اگر امکان جراحی عمل بینی ندارند از چسب لیفت بینی استفاده کنند  وکه طریقه ی استفاده از آن بدینگونه است:

ابتدا صورت خود را با آب وصابون  بشورید تا هر گونه آلودگی از سطح آن رفع  شود قسمتی از چسب را در دستانتان بگیرید و حتما آن را جلوی آینه بچسبانند تا از قرار گرفتن صحیح نوار در بالای بینی اطمینان حاصل شود. در طول فرایند چسباندن لیفت  ، ما سعی کنید فقط قسمت بالای پوست را با نوار چسب بپوشانید هنگامی که فرآیند چسباندن واقعی شروع می شود ، قطعه نوار را به اندازه کافی بلند کنید تا قسمت بالای بینی قرار بگیرد و از هر طرف روی گونه ها گسترش یابد. هنگام بالا یا پایین رفتن از میله در امتداد پل ، باید طول هر یک از میله ها را تنظیم کنید ، زیرا پل پایین نزدیک لبه بیشتر قابل مشاهده است.
نواری را به انتهای بینی بکشیدو آن را روی بینی قرار دهید. برای اتصال به بینی ، نوار را به سمت پایین بچرخانید ، اما کناره های نوار را نچسبانید. مطمئن شوید که نوار را بسیار محکم به پوست می کشید ، سپس دو طرف را به گونه وصل کنید که ازهم جدا نشوند. به خاطر داشته باشید  که دو طرف چسب  را روی پوست و روی استخوان و غضروف فشار دهید. هنگامی که اولین قطعه نوار به طور ایمن در جای خود قرار گرفت ، می توانید با قطعات بیشتری از پل بینی پایین بروید. اطمینان حاصل کنید که نوار را با فاصله ی ۳۰-۵۰  میل با هر نوار جدید نصب کنید ، همانطور که در  تصویر بالا نشان داده شده است. پس از اتمام کار ، نوار باید مانند تصویر سوم که در زیر آمده است  را با یک لایه ملایم از چسب روی پوست قرار دهید . در واقع ، نوار باید محکم چسبیده باشد و به اندازه کافی به پوست فشار آورده شود.
طرز استفاده از چسب لیفت بینی
طرز استفاده از چسب لیفت بینی

طرز استفاده  بر روی پل بینی 

 برای پل بینی باید از قطعات کوچکتر استفاده شود. برای حمایت از موقعیت پل بینی ، بهتر است از ۴ تا ۸ قطعه چسب کوتاه هم اندازه استفاده کنید. برای چسباندن بینی به پل بینی ، فاصله کمی را از نوک بینی شروع کرده و چسب را بمالید. فقط مراقب باشید که به نوک بینی نچسبید. آخرین چسب را با فاصله کمی از زیر پیشانی به بینی بمالید.

منبع ویدیو : آپارات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *