سنسور قند خون

سنسور قند خون با دستگاه تست قند خون  ،  تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید

سنسور قند خون

سنسور قند خون : افراد دیابتی به خصوص در شرایطی که این بیماری شدت یافته باشد ، نیاز دارند تا گلوکز خون خود را به طور لحظه ای تحت نظر داشته باشند . این کنترل ، ” پایش قند خون لحظه ای ” نام دارد . دستگاه های مخصوص به این کار ، با نام سیستم های پایش قند خون نامیده می شوند که بر اساس نوع دستگاه و برند سازنده ، می توانند به طور معمول هر یکبار گلوکز خون را بررسی و ثبت نمایند . به طور معمول ، برای بررسی قند خون نیاز است تا با کمک سوزن لنست ، نمونه ی خون وارد کیت شده تا اطلاعات به نمایش درآید ؛ ولی با کمک سیستم پایش قند خون لحظه ای ، دیگر نیازی به خون تازه ی مویرگی و سوراخ کردن پوست نیست .
این دستگاه ها ، دارای دو بخش هستند که یکی از ان ها سنسور ، و بخش دیگر ، پردازنده ی اطلاعات است .
برای استفاده از این وسیله ، نوعی برچسب به پشت بازوی شخص وصل شده و با بررسی گلوکز موجود در آب میان بافتی ، گلوکز موجود در خون نیز تشخیص داده می شود . اطلاعات هر دقیقه یک بار بررسی شده و هر ۸ ساعت یکبار به دستگاه انتقال می یابند .
این روش کمک بزرگی برای بررسی مداوم قند خون بوده است . چرا که برخی افراد به دلیل کهولت سن و حساسیت بالا نسبت به درد ، توانایی تحمل درد سوزن لنست به طور مداوم را ندارند . همچنین کودکان ، و افرادی که نیاز شدید به تست مکرر قند خون دارند ، می توانند از این روش برای کنترل قند خون استفاده نمایند .
برچسب های این سنسور ها از نوع ضد آب هستند و در تمامی ساعات روز ، می توانند روی بازو باقی بمانند . طول عمر هر سنسور ، در حدود ۱۴ الی ۱۵ روز است . در نتیجه هر فرد در صورت نیاز به استفاده ی مداوم ، باید دو عدد برچسب سنسور در ماه خریداری کند . البته این سنسور ها به صورت جدا از دستگاه به فروش می رسند . یعنی با اتمام طول عمر سنسور ها ، می توان با مراجعه به فروشگاه ها و سایت های آنلاین ، سنسور ها را مجددا خریداری نمود .

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

 

سنسور قند خون
سنسور قند خون

کدام دستگاه های تست قند خون ؟

دستگاه های تست قند خون خانگی یکی از دستگاه های مهم و ضروری برای تمام خانوتاده های ایرانی هست که از طریق سایت بی گزند هم دستگاه هم نوار آن ها را می توانید تهیه کنید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *