دمپایی مخصوص پای گچ گرفته

دمپایی مخصوص پای گچ گرفته : بی گزند بمانید !

دمپایی مخصوص پای گچ گرفته

امروزه شکستگی پا یکی از صدمات شایع است ؛ که بسیاری از ورزشکاران و کودکانی که فعالیت زیادی دارند ممکن است دچار این آسیب ها در ناحیه ی پا یا مچ پا شوند . این آسیب ممکن است شکستگی یا پارگی رباط باشد که گچ گرفتن یک روش سریع برای درمان آن ها می باشد .

دمپایی مخصوص پای گچ گرفته
دمپایی مخصوص پای گچ گرفته

پا از استخوان درشت نی ، نازک نی و تالوس ، برآمدگی قسمت تحتانی استخوان ساق پا ، قوزک داخلی و خارجی تشکیل شده است . مفصل مچ توسط عضلات ، رباط های خارجی و داخلی محافظت می شوند . در اثر فعالیت‌ ها و ورزش های شدید و سنگین ممکن است مفصل ها دچار رگ به رگ شدن ، پیچ خوردگی ، شکستگی ، کشیدگی و … شوند . آسیب دیدگی یا شکستگی از ناحیه زانو به پایین پا، باید گچ گرفته شود ؛ در نتیجه بعد از گچ گرفتن ، فرد قادر به پوشیدن کفش های معمولی خود نمی باشد . بسیاری از افراد با پای گچ گرفته ، در هنگام بیرون رفتن با مشکل مواجه می شوند . برای این شرایط کفش هایی طراحی شده اند که فرد بتواند به راحتی و آسانی از آن استفاده کند . دمپایی های مخصوص پای گچ گرفته دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به ناحیه ی شکستگی ممکن است ساق دار باشند . ساق کفش از تحرک نا به جای پا یا مچ پا جلوگیری می کند .


استفاده از هر نوع کفش و دمپایی ممکن است صدمات جبران ناپذیری به پا وارد کند ؛ زیرا این دمپایی ها فاقد محافظ هستند و باعث آسیب و صدمه به گچ خواهند شد . کفش های مخصوص زیر گچ و پای گچ گرفته شده به گونه ای طراحی شده اند که پای درون گچ را ثابت نگه دارند و از آسیب به گچ ها جلوگیری کنند . این کفش ها دارای بند هایی جهت ثابت نگه داشتن پای گچ گرفته شده می باشند ؛ تا علاوه بر محافظت از پا ، از آسیب ها و صدمات احتمالی به آن جلوگیری کنند .

  • این کفش‌ ها دارای سایز های مختلف بوده و بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند .
  • کفی آن ها از جنس فوم با کیفیت ساخته شده تا از سر خوردن فرد جلوگیری کند .
  • همچنین علاوه بر جلوگیری از سر خوردن ، از ترک خوردن یا خراب شدن گچ نیز جلوگیری می کند .
  • بعضی از آن ها دارای دو یا چند چسب محکم بوده که دور گچ پا به خوبی سفت می شوند .
  • علاوه بر این ، از کثیف شدن گچ ، ضربه و آسیب دیدن پای افراد جلوگیری می کنند .
  • کفش مخصوص گچ موجب راه رفتن اسان و راحت شخص آسیب دیده می شود ؛
  • همچنین ثبات در حین راه رفتن را برای افراد به ارمغان می اورد .
  • این محصول فشار و نیروی بر روی پای آسیب دیده را کاهش می دهد .
  • از دیگر مزایای کفش های مخصوص گچ می توان به ساییده نشدن و از بین نرفتن گچ اشاره کرد .

این محصولات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده و بسیار مقاوم ، ماندگار و مقرون به صرفه اند . سبک ، کم حجم و ضد حساسیت می باشند و از انعطاف پذیری بالا برخوردار هستند . کفش مخصوص پای گچ گرفته قابل تنظیم با اندازه گچ می باشند و راه رفتن را برای فرد راحت و آسوده می کنند . باز و بسته کردن آن ها آسان است و در سایز های مختلف برای سنین کودک تا بزرگسال ارائه می شوند . این کفش برای قوزک پا ، پاشنه پا ، ساق پا و کف پا مناسب بوده و موجب ثبات و پشتیبانی از گچ پا می شوند .

دمپایی مخصوص پای گچ گرفته
دمپایی مخصوص پای گچ گرفته
  • اگر می خواهید بهترین محصولات ارتوپدی پا در بازار ایران را ببینید
  • اگر می خواهید با متخصصین ، مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

مچ بند طبی پا 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *