دستگاه تست قند خون آلمانی

دستگاه تست قند خون آلمانیبا دستگاه تست قند خون  ،  بی گزند ، بی گزند بمانید

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

دستگاه تست قند خون آلمانی ( کرسنس ) و چک کردن قند خون

دستگاه تست قند خون آلمانی ( کرسنس ) وقتی به این بیماران توصیه می شود تا قند خون خود را کنترل کنند این مورد را بیان می‌کنند که هر روز نمی توان به آزمایشگاه مراجعه کرد و آزمایش خون داد.
با توجه به پیشرفت های اخیر دستگاه های تست قند خون وارد بازار شده اند  فرد می‌تواند به راحتی و در منزل و بدون دردسر و هزینه اضافی مقدار قند خون خود را چک نماید
یکی از این دستگاه ها دستگاه تست قند خون آلمانی (کرسنس )است.
در ادامه برخی از ویژگی ها و کاربردهای این دستگاه را ذکر کرده ایم. این دستگاه حافظه ذخیره دارد. میانگین نتایج را نمایش می دهد و می توانید آن را به کامپیوتر نیز متصل کنید. ابعاد آن مناسب میباشد و میتوانید در کیف محافظی که در پک بسته بندی وجود دارد قرار داده و با خود حمل کنید.
از جمله پرفروشترین دستگاه های تست قند خون است که در کشورهای خارجی مثل استرالیا ، آمریکا ژاپن و غیره نیز بسیار محبوب است.
افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند بیان می‌کنند که این دستگاه قابلیت ذخیره ۱۰۰۰ نتیجه را دارد و همچنین در استفاده از آن نیاز به کد دهی وجود ندارد.
نتیجه تست قند خون در صفحه نمایش آن با سایز بزرگ نمایش داده می شود و فرد می تواند به راحتی آن را بخواند.
در پک بسته بندی آن نیز نوارهای تست و سوزن و دفترچه راهنما نیز وجود دارد. این دستگاه دارای کارت گارانتی نیز می باشد. همچنین می توانید این دستگاه را به موبایل متصل کنید. افراد مبتلا به دیابت می توانند با استفاده از دستگاه قند خون کرسنس روزانه قند خون خود را چک کنند و نتیجه آن را با پزشک خود به اشتراک بگذارند.
همچنین دستگاه ساخت آلمان میباشد و کیفیت خوبی دارد و افرادی که از آن استفاده می کنند راضی هستند با استفاده از آن می توانید از سایر نقاط بدن نیز خونگیری کنید و دارای هشدار نیز می باشد و می توانید هشدار آن را تنظیم کنید و قبل و بعد از غذا قند خون خود را چک نمایید.
همچنینا زمان نمایش نتیجه در آن حدود ۵ ثانیه است و دقت بالایی دارد و به راحتی در سایت های مختلف و یا حتی در تجهیزات پزشکی می توانید آن را بیابید قیمت آن مناسب می باشد و در حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ تومان میباشد بسته به مدل های مختلف قیمت ها نیز متفاوت است.

ویدیو زیر توضیحات کاملی راجع به دستگاه تست قند خون آلمانی ( دستگاه تست قند خون کرسنس ) ارائه می دهد توصیه می کنبیم حتما این ویدیو را تماشا کنید

دستگاه تست قند خون آلمانی
دستگاه تست قند خون آلمانی

برای مشاهده ویدیو بر روی لینک زیر کلیک کنید 

دستگاه تست قند خون کرسنس 

 

معرفی بیماری قند خون

بیماری قند خون تا قبل از سن ۴۰ سالگی پدیدار می‌شود و تقریبا می‌توان گفت که غیر قابل پیشگیری است اما روش هایی نیز می توان ابتلا به آن را کاهش داد که مهمترین عامل در پیشگیری و کنترل آن سبک زندگی و روشهایی مثل ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب است.
نوع دیگری از دیابت وجود دارد که به نوع دوم معروف است که با دارو و رژیم غذایی مناسب قابل پیشگیری است.
دیابت اگر کنترل نشود باعث آسیب‌های جدی به بدن می‌شود و می‌تواند کلیه چشم و قلب ها را درگیر کند و در ادامه نیز علائم این بیماری را ذکر کرده ایم.

علائم قند خون

یکی از این موردها تکرر ادرار است. فردی که مبتلا به دیابت است به دلیل زیاد بودن قند خون در بدن دچار تکرر ادرار می‌شود و همراه آن آب بدن نیز دفع می‌شود و این باعث می‌شود تا فرد دچار تشنگی بیش از حد گردد.
می‌توان گفت که تشنگی بیش از حد یکی از آشکارترین علائم قند خون بالاست.
در مواردی برخی از افراد دچار کاهش وزن بی دلیل می شوند. به دلیل اینکه بدن و سلول ها برای به دست آوردن انرژی مورد نیاز شان مجبورند چربی های مفید موجود در بدن را مصرف کنند به همین دلیل لاغر میشوند.
مورد دیگر که در برخی از افراد رخ می دهد گرسنگی است. این مورد در افرادی رخ می‌دهد که برای کنترل قند خونشان از انسولین استفاده می کنند. گرسنگی بیش از حد و سرگیجه و افت فشار از دیگر علامت های آشکار این بیماری است.
فردی که دارای قند خون بالاست احساس خستگی بیش از حد دارد و این امر به این دلیل است که سلول های بدن نمی توانند انرژی لازم خود را فراهم کنند و قندها نیز دفع می شوند و فرد مدام احساس خستگی دارد.
در برخی از موارد برخی بیماران دچار افسردگی نیز می شوند که برای جلوگیری از این امر ورزش بسیار کمک کننده میباشد. متاسفانه در مواردی که دیابت بیش از حد باشد فرد دچار تاری دید میشود و رگ های خونی موجود در پشت چشم مسدود می شوند.
در مواردی اعضای مثل کلیه از کار می‌افتد و فرد مجبور می‌شود تا دیالیز شود.
تاثیر دیگر این بیماری بر سلامت در رابطه با زخم هاست افرادی که دچار قند خون بالا هستند دیرتر بهبود می یابند حتی در مواردی سوختگی‌های و بریدگی های ساده نیز تا مدت ها بهبود نمی یابد.
مورد بعدی بی حسی و خواب رفتن دست و پا است. به دلیل آسیب رسیدن به رگ های عصبی دچار بی حسی در ناحیه دست و پا می شوند.
و در برخی از افراد در نواحی پا کبودی و خونمردگی نیز دیده می‌شود البته این مورد کمتر دیده می‌شود.
عفونت های ادراری نیز از دیگر نشانه‌های این بیماری هستند. معمولا افرادی که مبتلا به دیابت هستند به دلیل جذب باکتری در ناحیه تناسلی دچار عفونت میشوند.
درمان دیابت
انسولین یکی از مواردی است که به بهبود و کنترل این بیماری کمک می‌کند. اما در مواردی انسولین به تنهایی کافی نیست و یا در زنان بارداری که دچار دیابت بارداری شده اند کنترل دیابت با روش‌های دیگری صورت می گیرد.
در زنان باردار کنترل این بیماری اهمیت زیادی دارد تا نوزاد نیز دچار دیابت نشود. و همان طور که گفته شد در سایر افراد نیز این بیماری به دلیل این که اعضای اصلی بدن را مورد حمله قرار می دهد کنترل آن بسیار مهم است.
پس از انجام آزمایش های مربوطه و تشخیص بیماری دیابت پزشک داروهایی را تجویز میکند. اما تنها مصرف دارو نمی‌تواند به تنهایی بهبود دهنده باشد.
فرد علاوه بر مصرف دارو باید رژیم غذای خود را نیز تغییر دهد. در رژیم غذایی خود از میوه ها سبزیجات استفاده کند. مصرف قند و چربی و کربوهیدرات را محدود نماید. و فرد باید سعی کند حداقل روزانه به مدت ۳۰ دقیقه ورزش کند و در صورت وجود اضافه وزن باید جهت کاهش اقدام کند و فرد باید مرتب قند خون خود را کنترل کنند.

معرفی بدترین و بهترین دستگاه تست قند خون امسال در لینک زیر کلیک کنید 

بهترین دستگاه تست قند خون

 

سخن آخر راجع به دستگاه تست قند خون آلمانی

دستگاه تست قند خون آلمانی ( کرسنس ) : در آخر اینکه قند خون باید کنترل شود و در صورت عدم کنترل و عدم توجه به این بیماری مشکلات فراوانی برای بیمار ایجاد می شود و حتی در مواردی ممکن است خدایی نکرده بیمار اعضای اصلی بدن خود را از دست بدهد بنابراین در کنار مصرف دارو و اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی فرد باید مرتب قند خون خود را چک کند.
که دستگاه کرسنس یا دستگاه تست قند خون آلمانی به بیماران دیابتی کمک می کند تا به راحتی و روزانه مقدار قند خون خود را در چند نوبت بررسی کرده و با پزشک خود در میان بگذارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *