خاصیت چسب لیفت بینی

خاصیت چسب لیفت بینی : بی گزند بمانید 

خاصیت چسب لیفت بینی

در پی گسترده تر شدن استقبال افراد از جراحی های پلاستیک جهت بر طرف کردن عیوب صورت ، میزان درخواست جراحی نیز روز به روز افزایش پیدا کرده و افراد تمایل دارند تا با وجود هزینه های بالا ، تغییراتی را در چهره ی خود ایجاد کنند . به خصوص ، جراحی بینی یکی از اولین گزینه های رینوپلاستی است و روزانه چندین هزار نفر برای انجام این کار به بیمارستان ها مراجعه می کنند .
اما رینوپلاستی بینی دارای معایبی ست که باعث شده برخی افراد ، روش هایی غیر از جراحی را ترجیح دهند . یکی از روش های جایگزین ، استفاده از چسب لیفت بینی است . معمولا بینی هایی با حالت افتاده و گوشتی ، ظاهری نامناسب به صورت می دهند . چسب لیفت بینی ، یکی از محصولاتی ست که کمک می کند تا نوک بینی به سمت بالا کشیده شده و حالت پهن و گوشتی آن ، جمع تر و باریک تر شود .
این چسب ها گرچه موقتی هستند و تاثیر دائمی روی بینی نمی گذارند ، اما دارای برخی ویژگی های مثبت هستند که همین ویژگی ها باعث شده تبدیل به رقیبی قدرتمند برای روش جراحی شوند .

خاصیت چسب لیفت بینی
خاصیت چسب لیفت بینی

اول از همه ، قیمت مناسب آن است . جراحی بینی روشی ست که نیازمند پرداخت چندین ملیون تومان هزینه است در حالی که چسب لیفت بسته به برند و کشور سازنده ، از قیمت هایی در محدوده ی ۱۰  الی ۵۰ هزار تومان قابل خریداری ست .
از طرف دیگر ، این روش به سرعت اثر خود را نمایان می کند و هیچگونه دوران نقاهتی ندارد . در روش جراحی ، نیاز است تا شخص ، چندین ماه در لیست نوبت عمل قرار بگیرد و بعد از انجام جراحی نیز حداقل ۲ ماه زمان جهت سپری کردن دوره ی نقاهت لازم است . ولی با کمک چسب لیفت می توانید در عرض چند دقیقه ، به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید . علاوه بر این ، خاصیت ضد حساسیت چسب به گونه ای است که هیچ عارضه ای برای پوست به همراه نداشته و خارش ، تورم ، قرمزی و … در ناحیه ی چسب مشاهده نخواهید کرد .
از دیگر مزایای استفاده از چسب لیفت بینی در این است که میزان تنظیم و فرم لیفت بینی بستگی به دلخواه شخص مصرف کننده دارد . در شرایط جراحی ، برخی تغییرات قابل کنترل نبوده و حتی با وجود تبحر بالای پزشک ، ممکن است ناهماهنگی هایی در اجزا بینی مشاهده شود که دلخواه بیمار نیست . چسب لیفت قابلیت تنظیم بر اساس سلیقه ی فرد متقاضی را دارد و می توان میزان بالا رفتن نوک بینی ، جمع شدن کناره های بینی و … را بر اساس سلیقه ی شخصی تنظیم کرد .
گرچه استفاده از چسب ، تاثیری دائمی و طولانی مدت به همراه ندارد ، اما مشاهده شده که با استفاده ی مداوم از آن ، بینی های گوشتی با تغییر نسبی مواجه شده اند و نسبت به قبل ، ابعادی کوچک تر پیدا کرده اند . علاوه بر این ، خاصیت چسبندگی آن ، به مرور ، از میزان جوش های سر سیاه پوست کاسته و پوستی شفاف را برای مصرف کننده به همراه می آورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *