بهترین مارک مچ بند طبی

بهترین مارک مچ بند طبی : بی گزند بمانید !

بهترین مارک مچ بند طبی

افرادی که از درد های مچ دست رنج می برند ، تحت تجویز های مختلفی قرار می گیرند . معمولا اولین و رایج ترین روش درمانی برای درد های مچ دست ، استفاده از مچ بند ها می باشد . انتخاب یک مچ بند مناسب ، علاوه بر کاهش درد ، در تسریع روند بهبود نیز موثر است .
اما طیف وسیعی از انواع مچ بند با مارک های متفاوت در بازار موجود است و انتخاب نوعی مناسب ، یکی از چالش های پیش رو برای خریداران است .
خرید مچ بند ، نیازی به نسخه ی پزشک ندارد . این محصول را به صورت آزاد از داروخانه ها و یا فروشگاه های لوازم طبی می توان خریداری کرد . در برخی اوقات که شرایط بیمار خاص باشد ، می تواند نوعی خاص از این وسیله را به صورت سفارشی درخواست ساخت کند .


با توجه به برند های متفاوتی که در بازار موجود هستند ، نیاز است تا با ویژگی های یک محصول با کیفیت آشنا شده و سپس اقدام به انتخاب نوعی مناسب کنید . مچ بند های با کیفیت ، معمولا علاوه بر این که بسیار سبک هستند ، از قابلیت محافظت بالایی نیز برخوردارند . البته به طور کلی مچ بند ها شامل سه نوع محافظت کم ، متوسط و بالا هستند که هر کدام برای نوعی درد خاص تجویز می شوند . اما به طور کلی ، این وسیله باید بتواند از اسیب های احتمالی به مچ دست جلوگیری کند .
علاوه بر این ، مچ بند ها حرکات مچ را تا حدود زیادی محدود می کنند . حرکاتی مثل خم شدن مچ ، کشیدگی ، و یا پیچ دادن ، می توانند مجددا باعث ایجاد درد شوند . به همین دلیل ، این وسیله با محدود کردن این حرکات ، از ایجاد آسیب های مجدد جلوگیری می کند . البته حرکات ساده ی دست کماکان قابل انجام هستند و انگشتان نیز خارج از آن قرار دارند .

  • اگر می خواهید بهترین مچ بند طبی  در بازار ایران را ببینید
  • اگر می خواهید با متخصصین ، مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید و متناسب با آن مچ بند  انتخاب کنید 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

مچ بند طبی دست 

 

معمولا درون مچ بند ها ، نوعی بالشتک یا الیاف نرم قرار دارند تا علاوه بر افزایش حفاظت از دست ، بافت های دست نیز با سطحی نرم در تماس باشند . هنگام خرید این وسیله ، دقت داشته باشید که محصول نباید خیلی محکم و یا خیلی شل باشد . چرا که تاثیر مطلوب را اعمال نکرده و علاوه بر این ، می تواند به نوبه ی خود تشدید کننده ی درد و نیز مسبب آسیب های مجدد گردد .

بهترین مارک مچ بند طبی
بهترین مارک مچ بند طبی

مچ بند ها معمولا بر حسب نوع ان ، برای استفاده ی شبانه و یا در طول روز هستند . نوع روزانه ی این محصول ، معمولا از الیاف سخت تری ساخته شده و قابلیت محافظت بالایی دارد . چرا که دست ها در طول روز از میزان تحرک و فعالیت بیشتری برخوردارند و علاوه بر این ، احتمال وارد شدن اسیب های نیز بیشتر است . اما در هنگام خواب شبانه ، تنها سطح کمی از حفاظت ، می تواند کافی باشد .

مچ بند ها برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله :

  • مچ بند طبی برای سندرم تونل کارپال
  • شکستگی و در رفتگی استخوان مچ
  • فعالیت های سنگین مثل ورزش های تخصصی
  • فعالیت های روزمره و بلند کردن کردن اجسام سنگین
  • وضعیت شغلی مثل کارکردن طولانی مدت با کامپیوتر
  • سپری کردن دوره ی نقاهت پس از انجام اعمال جراحی
  • و … .

برای افزایش طول عمر کالا و جلوگیری از خراب شدن آن ، توجه به برخی نکات ضروریست . از جمله این که مچ بند را می توان با آب ولرم و صابون بصورت دستی شست و شو داد ؛ ولی از شست و شو با ماشین لباسشویی یا چلاندن آن خودداری شود . همچنین از تا زدن و مچاله کردن آن خودداری کنید . بهتر است این وسیله در معرض حرارت های زیاد مثل اتو قرار نگیرد تا طول عمر محصول و خاصیت الیاف آن حفظ شود .

  • اگر می خواهید بهترین مچ بند طبی  در بازار ایران را ببینید
  • اگر می خواهید با متخصصین ، مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید و متناسب با آن مچ بند  انتخاب کنید 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

مچ بند طبی دست 

 

 

بهترین مارک مچ بند طبی
بهترین مارک مچ بند طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *