استعلام قیمت تجهیزات پزشکی

استعلام قیمت تجهیزات پزشکی : با محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی بی گزند ، بی گزند بمانید !

استعلام قیمت تجهیزات پزشکی

روزانه کالا های بسیاری وارد بازار می شوند . برخی از این کالا ها وارداتی و برخی دیگر ، ساخته شده درون کشور هستند . هر کالا می تواند از سطح کیفی متفاوتی برخوردار باشد که همین تفاوت برای کالا های پزشکی بسیار حساس و تاثیر گذار است . تجهیزات استفاده شده در اماکن و مراکز درمانی باید از بهترین نوع و مورد تایید وزارت بهداشت باشند ؛ چرا که کیفیت و تاییدیه ی این کالا ها مستقیما روی سطح بهداشت جامعه و سلامت افراد اثر گذار است .
تمامی افرادی که به دلایل مختلف از تجهیزات پزشکی استفاده می کنند ، نیاز دارند تا کیفیت و استاندارد محصول را چک کنند . این مشتریان ممکن است بیمارستان ها و درمانگاه ها باشند ، یا خریداران تجهیزات دندانپزشکی و فیزیوتراپی و یا افرادی که برای مصارف شخصی این کالا ها را می خرند . همچنین کالا ها می توانند دستگاه های پزشکی باشند ، یا تجهیزات پزشکی – ورزشی ، کالا های مصرفی عمومی و … . تمامی این اقلام باید مورد تایید اداره ی کل و وزارت بهداشت باشند .
کالایی که بتواند این از این فیلتر ها عبور کند و تمام تاییدیه ها را به دست آورد ، چه از نظر سلامت و کیفیت و چه از نظر قیمت ، توسط اداره ی کل قابل استعلام می باشد . این کار به خصوص برای افرادی که قصد بررسی قیمت یک محصول دارند ، حائز اهمیت می باشد . با ثبت شدن یک کالا توسط این ارگان ها ، کالا روی سایت قرار گرفته و قابل استعلام گیری و بررسی قیمت می باشد .
البته این امر ، برای کالا های وارداتی و کالا های تولید شده در ایران متفاوت است .
پیش از بررسی تفاوت ها ، به توضیح کد IRC خواهیم پرداخت . این کد ، در واقع به معنی صدور مجوز برای کالا های پزشکی می باشد . تنها شرکت هایی این کد را دریافت می کنند که صلاحیت آنان تایید شده باشد . دریافت کد IRC برای تمامی شرکت های وارد کننده ی کالا های پزشکی و شرکت های واسطه ، و نیز شرکت های تولید کننده ی کالای پزشکی ضرورت دارد . استعلام اقلام پزشکی نیز در ارتباط با همین کد می باشد .

این مطلب را هرگز از دست ندهید : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

برای استعلام قیمت یک کالا ، می توانید از این طریق اقدام نمایید :

  • ورود به سامانه ی imed.ir
  • ورود به بخش استعلام
  • بخش استعلام قیمت تجهیزات … ( تجهیزات مورد نظر را انتخاب کنید )
  • پر کردن کادر مربوط به تایید هویت
  • سپس اطلاعات مربوطه برای شما روی صفحه ، نشان داده می شود .

در ارتباط با کالا های تولید شده در داخل کشور ، لازم به ذکر است که در صورت منقضی شدن اعتبار IRC یک شرکت و محصول ، تمامی استعلام ها نیز از روی سایت حذف شده و غیر قابل نمایش می شوند . این استعلام ها می توانند شامل استعلام قیمت تجهیزات ، استعلام تولید کننده و نیز فهرست تجهیزات باشد .
به همین دلیل ، در صورت جست و جوی یک کالای پزشکی تولید داخلی و عدم دریافت نتیجه از سمت وب سایت ، این امر مبنی بر پایان یافتن اعتبار IRC و نیز پایان یافتن اعتبار پروانه می باشد . چرا که اعتبار IRC و پروانه مشابه است . در صورتی که شرکت تولید کننده ، اعتبار خود را تمدید نماید ، تمامی استعلام ها مجددا روی سایت قرار گرفته و برای کاربران قابل نمایش می شوند . این بروز رسانی خودکار بوده و نیاز به پیگیری از سمت شرکت وجود ندارد .

استعلام قیمت تجهیزات پزشکی
استعلام قیمت تجهیزات پزشکی

البته برخی شرکت ها قصد دریافت مجدد پروانه و کد IRC را ندارند . این شرکت ها ممکن است مایل باشند تا موقتا محصولات موجود را در فهرست کالا های قابل استعلام اداره ی کل تجهیزات پزشکی قرار دهند تا موجودی کالا های انبار را به فروش برسانند . در این شرایط ، می توانند درخواست خود را به صورت کتبی ، همراه با اطلاعات دقیق کالا ها و نیز تعداد آن ها ، به اداره ی کل ارسال کنند . بعد از انجام این کار ، اداره ی کل به صورت موقت ، مجوز فروش را برای انان صادر کرده و پس از اتمام موجودی ، کد و پروانه به طور کامل منقضی و غیر قابل استعلام خواهد شد .
در ارتباط با کالا های وارداتی و شرکت های وارد کننده ی کالا های پزشکی ، تمامی اقلام قابل استعلام قیمت هستند ؛ اما در صورتی که اعتبار کد IRC شرکت وارد کننده و یا نمایندگی کالا پایان یافته باشد ، مشابه با کالا های داخلی ، استعلام ها از روی سایت حذف شده و نمایش داده نمی شود . مجددا مشابه با مورد قبل ، در صورتی که نمایندگی یا شرکت واسطه ی وارد کننده کد خود را تمدید نماید ، اطلاعات کالا روی سایت قرار گرفته و کاربران می توانند آن ها را مشاهده نمایند .

این مطلب را هرگز از دست ندهید : شرکت پخش عمده تجهیزات پزشکی

3 دیدگاه برای “استعلام قیمت تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *