آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد

آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد  بی گزند مرکز فروش چسب لیفت بینی است .

اگر به دنبال ویدیو طرز استفاده از چسب لیفت بینی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

 

آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد ؟

به طور کلی به هر عملی که باعث فرم دهی و بالا رفتن نوک بینی شود ، لیفت بینی گفته می شود . لیفت بینی توسط چسب یکی از روش هایی است که بسیاری از افراد آن را به عمل های جراحی پر هزینه و خطرناک ، ترجیح می دهند . با استفاده از این چسب های لیفت ، شما هزینه کمی پرداخت می کنید و دیگر نگرانی بابت عوارض جانبی آن را نخواهید داشت .
بر خلاف باور بسیاری از افراد ، این چسب ها تاثیر منفی نداشته و حتی اگر به صورت مرتب و مداوم از آن های استفاده کنید ، باعث فرم دهی و تغییر شکل بینی شما می شوند . به این منظور باید به مدت ۷ تا ۸ ماه ، هر روز و روزی ۸ ساعت از چسب لیفت استفاده کنید تا بعد از مدت ذکر شده ، بینی شما به مرور به سمت بالا لیفت پیدا کرده و تغییر فرم دهد . توجه داشته باشید که هر بینی فرم خاص خود را دارد و ممکن است این چسب های لیفت برای برخی از فرم ها ، به خصوص بینی های استخوانی به اندازه بینی های گوشتی اثر گذار نباشد .
آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد
آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد
به طور کلی آن دسته از افرادی که دارای بینی های گوشتی و افتاده هستند و یا افرادی که پیش تر ،  جراحی بینی داشته اند و هم اکنون از فرم بینی خود راضی نیستند ، می توانند از چسب لیفت استفاده کنند . تاثیر این چسب ها به محض چسباندن آشکار می شود و از آن جایی که کاملا بی رنگ هستند ، شما می توانید پس از چسباندن روی آن را با آرایش ، به طور کامل بپوشانید .
چسب لیفت بینی  کاملا گیاهی بوده و اکثرا از جنس سیلیکون هستند . هم چنین ضد حساسیت ، خارش و آب نیز  هستند . از همین رو حتی اگر به مدت یک سال هر روز چند ساعت از این چسب استفاده کنید ، باز هم مشکلی برای سلامت و پوست شما به وجود نمی آید  . تنها عده ی بسیار کمی هستند که به دلیل پوست های بسیار حساسی که دارند ممکن است پس از استفاده از این چسب در ناحیه بینی دچار خارش شوند که توصیه می شود این افراد از چسب لیفت استفاده نکنند . توجه داشته باشید که پس از استفاده از چسب لیفت ، مقدار کمی قرمزی در ناحیه بینی کاملا طبیعی است و نشانه ی حساسیت پوستی نیست .
اگر به طور مرتب از این چسب ها استفاده کنید ، جوش های سر سیاه بینی شما به طور کامل از بین می رود . هم چنین عده ای بر این باور هستند که چون پس از چسباندن چسب لیفت ، بینی به سمت بالا کشیده می شود ، در بلند مدت باعث ایجاد درد و ناراحتی می شود ، اما این مساله صحت نداشته و حتی ممکن است شما فراموش کنید که بر بینی خود چسب لیفت زده اید ؛ چرا که هیچ احساس درد و ناخوشایندی به شما انتقال نمی دهد .
آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد
آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *