آموزش زدن چسب لیفت بینی

آموزش زدن چسب لیفت بینیبی گزند مرکز فروش چسب لیفت بینی است .

اگر به دنبال ویدیو طرز استفاده از چسب لیفت بینی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

امروزه بسیاری از افراد در سر تا سر دنیا ، به دنبال روش هایی برای کوچک کردن و فرم دهی بینی خود هستند . برخی از این افراد در نهایت ، جراحی بینی را برای رسیدن به هدف خود انتخاب می کنند . این در حالی است که رینو پلاستی  ( جراحی پلاستیک زیبایی ) عمدتا هزینه های بسیار بالایی داشته و هم چنین پر ریسک هم محسوب می شوند . علاوه بر موارد ذکر شده ، تقریبا تمام جراحی های زیبایی عوارض جانبی نیز به همراه دارند و این امکان وجود دارد که پس از عمل و اتمام دوره نقاهت ، فرد به نتیجه ی دلخواه نرسد .
در این بین یکی از روش هایی که می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی زیبایی بینی باشد ، چسب لیفت بینی است . با استفاده از این چسب ها شما می توانید هزینه بسیار کمتری نسبت به جراحی پرداخت کنید و هم چنین به دلیل خاصیت ضد حساسیت و ضد خارشی که این چسب های لیفت دارند ، استفاده از آن ها عوارضی به همراه ندارد . شما می توانید این چسب ها را با قیمت بسیار مناسب از تمامی داروخانه ها و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی تهیه کنید .
چسب های لیفت کاملا بی رنگ و شیشه ای هستند ( معمولا از جنس لاتکس یا سیلیکون) و از همین رو می توانید پس چسباندن به سطح بینی ، روی آن آرایش کنید تا کاملا محو شود . توجه داشته باشید که قبل از چسباندن ، حتما پوست بینی خود را با آب و صابون و یا پد های الکلی تمیز کنید تا هیچ چربی بر سطح پوست شما باقی نماند ؛ چرا که چربی های پوست خاصیت چسبندگی چسب های لیفت را کاهش می دهد . برای هر بار استفاده به ۶ الی ۷ سانتی متر از این چسب نیاز دارید .
آموزش زدن چسب لیفت بینی
آموزش زدن چسب لیفت بینی
مقدار معینی از چسب را بریده و برای ظرافت بیشتر می توانید آن مقدار را نیز از وسط و به صورت عمودی برش دهید . چسب را دقیقا در قسمت زیر نوک بینی گذاشته و همان طور که بینی را به آرامی به سمت بالا می کشید ، چسب را به روی پوست بچسبانید . دقت کنید که اگر لیفت به سمت بالا کم باشد ، چسب به خوبی نمی چسبد و هم چنین اگر بیش از اندازه بینی را به سمت بالا بکشید ، باعث می شود تا بر روی سطح بینی چروک های ریزی ظاهر شود . پس از اتمام چسباندن می توانید روی آن را آرایش کنید تا هیچ اثری از چسب باقی نماند . یکی از مزیت های چسب لیفت این است که علاوه بر لیفت بینی ، کمی از سایز آن نیز کم می کند ، به گونه ای که بینی شما بعد از استفاده از چسب لیفت به طور چشمگیری تغییر فرم می دهد و حتی اگر بینی شما کمی پل یا قوس داشته باشد ، این چسب باعث از بین رفتن آن می شود . چسب های لیفت بینی برای انواع بینی ها به خصوص بینی های گوشتی تاثیر بسزایی در تغییر فرم آن ها دارند .
آموزش زدن چسب لیفت بینی
آموزش زدن چسب لیفت بینی

اگر به دنبال ویدیو طرز استفاده از چسب لیفت بینی هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

1 دیدگاه برای “آموزش زدن چسب لیفت بینی

  1. . گفته:

    چرا بعضی از چسب لیفتا شفاف نیستن و وسطشون نقطه چین نداره؟

    مثلا از من حالت نواری داره ولی شفاف نیس و وسطش هم نقطه چین نداره

    از داروخانه گرفتم یعنی این چسب لیفت نیس؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *